Misschien een idee om de treinen naar Nijmegen de komende dagen te verlengen?? Ben nu bij Utrecht en de trein is overvol met wandelaars. Geen leuk begin met een uurtje hangen in de trein.
verlengen treinen naar Nijmegen
Beste antwoord door Anonymous
Wordt er ondanks het personeelstekort eigenlijk nog steeds vastgehouden aan die servicenorm? Of wordt er - net als in Coronatijd - gereden op de veiligheidsnorm? Misschien kan
Gezien de situatie tussen de NS en medewerkers (zie CAO onderhandelingen) weet ik niet of dat weer geaccepteerd gaat worden door de medewerkers. Aan het begin van de corona tijd was er de motiatie om met zijn allen de treinen rijdend te houden ondanks de vele zieken, helaas missen de medewerkers sindsdien het gevoel gewaardeerd te worden door de werkgever en dat heeft gezorgd voor veel onvrede op de werkvloer en is de vraag of de medewerkers het deze keer zouden accepteren om met een langere trein dan normaal geaccepteerd is op pad te gaan.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.