beantwoord

Geen slaapwagon Night Jet Adam - Zurich

  • 2 January 2022
  • 28 reacties
  • 1180 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dat lijkt me ook. Je hebt betaald voor een dienst die niet geleverd is. Het prijsverschil tussen slaaprijtuig en ligrijtuig lijkt me het minimale dat moet worden gerestitueerd. Een schadevergoeding voor gederfd reisgenot lijkt me ook aan de orde.

Je zult het in eerste instantie moeten opnemen met degene die het ticket verkocht heeft. Als je juridische ondersteuning nodig hebt kun je je reisverzekering of je rechtsbijstandverzekering inschakelen.

Reputatie 7
Badge

@JeroenBrans Waar heeft u die tickets geboekt? Daar zult u een klacht moeten indienen en compensatie eisen. Wat mij betreft heeft u daar gewoon recht op.

Reputatie 7
Badge +4

Wij zijn hier een reizigersforum, dit is geen postadres van NS. U kunt het beste contact opnemen met NS International, 030-2300023.

Hoe vervelend ook voor u wij kunnen niets voor u doen. Het betreft een Oostenrijkse trein, dat kan wat extra tijd kosten om het uit te zoeken.

 

Reageer