beantwoord

Declaratieoverzicht downloaden niet mogelijk



Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb ook last van dit probleem. Graag zo snel mogelijk oplossen.

 

mvg.

 

Maarten

Ze zijn er al weken mee bezig. Verwacht van NS vooral geen snelle afhandeling.

Ik heb het zelfde probleem. Via zowel micosoft edge als google chrome werkt het niet. Maakt niet uit welke periode.

Goedemorgen M.B.K., florisfloris en welkom bij de NS Community.

Helaas is dit een bekend probleem. Sinds afgelopen vrijdag werkt het downloaden van het reisoverzicht via het Mijn NS account niet of ontzettend traag. Er wordt aan gewerkt om dit op te lossen.

Wat ik zelf heb gemerkt wat lijkt te werken is om de download te starten en dan te navigeren naar een andere pagina in het Mijn NS account. Om de een of andere reden wordt het declaratiebestand dan een stuk sneller gemaakt. Wellicht dat dit ook voor jullie helpt.

Werkt nog steeds niet… Ik kan wel downloaden, maar dan krijg je een foutmelding. Zowel PDF als CSV formaat. 

 

Erg vervelend dit… zeker als ik lees dat er al 2 maand geen oplossing is gekomen. of dat het af en toe werkt ofzo?

Welkom Score, op de NS Community! Zou je mij meer kunnen vertellen over de foutmelding die je krijgt te zien?

Voor mij momenteel een vergelijkbaar probleem. Ik kan wel downloaden, maar de download is een bestand van 1kb en ik kan hem niet openen, volgens Adobe en Excel (want zowel pdf als csv geprobeerd) wordt het bestandstype niet ondersteunt of is het beschadigd. 

Reageer