Zie beschrijving op de site. Maar ik zie geen gekoppelde extra opties. Ze zijn te vinden via de startpagina.
Helaas zie ik ze niet meer
Beste antwoord door Laura NS
Bekijk origineelZie beschrijving op de site. Maar ik zie geen gekoppelde extra opties. Ze zijn te vinden via de startpagina.
Helaas zie ik ze niet meer
Beste antwoord door Laura NS
Bekijk origineelWanneer je keuzedagen had en overgegaan bent naar flex kan het zijn dat je de keuzedagen niet meer te zien krijgt. Als het goed is kun je ze nog wel bij een automaat zien.
Bij mij is het probleem verholpen. Alles ziet er weer normaal uit, de juiste producten worden vermeld en de reishistorie is weer beschikbaar.
Bij mij dat probleem ook. Er is een nieuwe lay-out.
In mijn profiel zijn de keuzedagen nog steeds niet zichtbaar. Als het goed is, is daar ook een aantekening van gemaakt. Is er ook een email adres waar issues gemeld kunnen worden? Ik zit op mn PC en Chat is nogal traag. Heb geen facebook etc.
Bij voorbaat dank,
Jan Visser
Het wonder is geschied! Keuzedagen zijn weer zichtbaar. Hulde aan de ICT issue oplossers!
In mijn profiel zijn de keuzedagen nog steeds niet zichtbaar. Als het goed is, is daar ook een aantekening van gemaakt. Is er ook een email adres waar issues gemeld kunnen worden? Ik zit op mn PC en Chat is nogal traag. Heb geen facebook etc.
Bij voorbaat dank,
Jan Visser
Helaas, heeft NS geen emailadres waar je iets naar toe kunt sturen. Chat is zeker traag. Maar dat is Facebook en Twitter de laatste tijd ook. Bellen wil soms sneller zijn.
All,
Gisteren met klantenservice gesproken. Zij kunnen niets doen. De dame aan de lijn dacht dat er mogelijk een ICT probleem is.
Het bovenstaande overzicht zie ik niet. Ik heb wel keuzedagen, maar in het overzicht staan ze niet.
Ze zouden dus minimaal onder OV-fiets zichtbaar moeten zijn.
Onderaan staan ze dan weer wel. Ik kan ze ook ophalen bij de automaat.
Mogelijk kan NS eens kijken of er een ICT issue is.
Jan Visser
Bij mij nog niet… helaas.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.