beantwoord

Keuzedagen zijn niet meer zichtbaar bij 'Mijn Producten' volgens de NS site zou dat wel moeten...

  • 10 February 2023
  • 33 reacties
  • 1081 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer je keuzedagen had en overgegaan bent naar flex kan het zijn dat je de keuzedagen niet meer te zien krijgt. Als het goed is kun je ze nog wel bij een automaat zien.

Reputatie 7
Badge +3

Bij mij is het probleem verholpen. Alles ziet er weer normaal uit, de juiste producten worden vermeld en de reishistorie is weer beschikbaar.

Bij mij dat probleem ook. Er is een nieuwe lay-out.

In mijn profiel zijn de keuzedagen nog steeds niet zichtbaar. Als het goed is, is daar ook een aantekening van gemaakt. Is er ook een email adres waar issues gemeld kunnen worden? Ik zit op mn PC en Chat is nogal traag. Heb geen facebook etc.

Bij voorbaat dank,
Jan Visser

 

Het wonder is geschied! Keuzedagen zijn weer zichtbaar. Hulde aan de ICT issue oplossers!

 

Reputatie 7
Badge +3

In mijn profiel zijn de keuzedagen nog steeds niet zichtbaar. Als het goed is, is daar ook een aantekening van gemaakt. Is er ook een email adres waar issues gemeld kunnen worden? Ik zit op mn PC en Chat is nogal traag. Heb geen facebook etc.

Bij voorbaat dank,
Jan Visser

Helaas, heeft NS geen emailadres waar je iets naar toe kunt sturen. Chat is zeker traag. Maar dat is Facebook en Twitter de laatste tijd ook. Bellen wil soms sneller zijn.

All,

Gisteren met klantenservice gesproken. Zij kunnen niets doen. De dame aan de lijn dacht dat er mogelijk een ICT probleem is.

Het bovenstaande overzicht zie ik niet. Ik heb wel keuzedagen, maar in het overzicht staan ze niet.
 

Ze zouden dus minimaal onder OV-fiets zichtbaar moeten zijn. 

Onderaan staan ze dan weer wel. Ik kan ze ook ophalen bij de automaat.


Mogelijk kan NS eens kijken of er een ICT issue is.
Jan Visser

Bij mij nog niet… helaas.

Reageer