Keuzedagen zijn niet meer zichtbaar bij 'Mijn Producten' volgens de NS site zou dat wel moeten... | NS Community
beantwoord

Keuzedagen zijn niet meer zichtbaar bij 'Mijn Producten' volgens de NS site zou dat wel moeten...

  • 10 February 2023
  • 33 reacties
  • 1071 Bekeken

Zie beschrijving op de site. Maar ik zie geen gekoppelde extra opties. Ze zijn te vinden via de startpagina. 
 

Helaas zie ik ze niet meer 

icon

Beste antwoord door Laura NS 20 February 2023, 13:30

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +3

In mijn profiel zijn de keuzedagen nog steeds niet zichtbaar. Als het goed is, is daar ook een aantekening van gemaakt. Is er ook een email adres waar issues gemeld kunnen worden? Ik zit op mn PC en Chat is nogal traag. Heb geen facebook etc.

Bij voorbaat dank,
Jan Visser

Helaas, heeft NS geen emailadres waar je iets naar toe kunt sturen. Chat is zeker traag. Maar dat is Facebook en Twitter de laatste tijd ook. Bellen wil soms sneller zijn.

Mijn keuzedagen zijn gelukkig weer zichtbaar!

Bij mij nog niet… helaas.

Keuzedagen niet zichtbaar. Ook deze:

”Op te halen producten 

Het is momenteel niet mogelijk om te bepalen of er op te halen producten zijn”

 

Badge +3

Je zou het nog met een Mijn OV-chip account kunnen proberen, maar dat werkt blijkbaar ook maar half (voor deze kaart staan er geen bestellingen klaar...)

Maar bij de supermarkt toch wel… en nu dus op mijn kaart.

En ja, dat gaat prima samen met NS Flex op één kaart (al eerder gehad in 2019)

Reputatie 7
Badge +3

Keuzedagen niet zichtbaar. Ook deze:

”Op te halen producten 

Het is momenteel niet mogelijk om te bepalen of er op te halen producten zijn”

 

Waarschijnlijk kun je bij de automaat wel jouw keuzedagen zien. Ik kon de eerste die op moest daar pas geleden wel zien, maar zag toen geen producten in mijnNS

 

Het wonder is geschied! Keuzedagen zijn weer zichtbaar. Hulde aan de ICT issue oplossers!

 

Reageer