beantwoord

storing overzicht reishistorie

  • 20 February 2023
  • 43 reacties
  • 1477 Bekeken


Toon eerste bericht

43 reacties

De goede kant op ? Ik heb hetzelfde probleem als de andere bovenstaande. Super traag. Geen mogelijkheid om je declaratie te downloaden. Krijg je eindelijk de download button pdf verschijnt de pop up maar lijkt het net of de link niet werkt naar acrobat reader. Heel vervelend als je je reiskosten moet voorschieten en je mist de kans om tijdig te kunnen declareren.

Ander voorbeeld 

 

 

Badge +3

Welkom @MaureenH

In een ander topic gaf een moderator aan dat je als workaround dan even op een andere link in Mijn NS kon klikken, en dat de download dan ineens wél doorkwam… 🤔

Hallo ik probeerde zojuist mijn reishistorie te bekijken maar ik kan alleen mijn laatste reis van vanavond zien maar als ik verder klik staat er 0 reistransacties ik wil mijn reis van 12 mei zien maar dat kan dus niet hoe komt dit?

het lijkt nu te zijn opgelost i.i.g

Er is een storing en nu kan ik mijn abonnement niet aanzetten voordat ik aan mijn reis begin.

Wanneer is dit opeglost?

Helaas is Mijn NS niet beschikbaar

Je kunt op dit moment niet inloggen in Mijn NS. We werken er hard aan om deze service zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Excuses voor het ongemak. Wij zien je graag op een later tijdstip terug.

Er is een storing en nu kan ik mijn abonnement niet aanzetten voordat ik aan mijn reis begin.

Wanneer is dit opeglost?

Helaas is Mijn NS niet beschikbaar

Je kunt op dit moment niet inloggen in Mijn NS. We werken er hard aan om deze service zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Excuses voor het ongemak. Wij zien je graag op een later tijdstip terug.

Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met NS klantenservice.

GRAAG ANTWOORD OP DE VRAAG 'WANNEER IS DIT OPGELOST?’! Ik kan om deze zelfde reden ook al uren niet inloggen!

Reputatie 4

GRAAG ANTWOORD OP DE VRAAG 'WANNEER IS DIT OPGELOST?’! Ik kan om deze zelfde reden ook al uren niet inloggen!

Waarvoor moet je inloggen dan? De Klantenservice kan veel oplossen, ik heb net via de chat een abonnement afgesloten, dus misschien zou dat kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +3

Daarnaast is zelden van tevoren te zeggen wanneer een storing is opgelost.

GRAAG ANTWOORD OP DE VRAAG 'WANNEER IS DIT OPGELOST?’! Ik kan om deze zelfde reden ook al uren niet inloggen!

Daar is geen antwoord op, vrees ik. Er wordt hard gewerkt om alle problemen te verhelpen, maar een prognose van wanneer dat het geval is, is er niet.

Reputatie 7
Badge +3

het lijkt nu te zijn opgelost i.i.g

Ik kan kan al mijn producten en keuzedagen weer zien. De pagina in mijnNS heeft een andere lay-out gekregen. Ik snap niet dat ze dan geen melding doen van ict-werkzaamheden of pagina tijdelijk niet beschikbaar.

Bij mij idem. En daarom samenreiskortimg ook niet te activeren. Heel frustrerend. 50 minuten  zitten wachten op een medewerker in de chat, maar die reageert niet! 

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan intussen weer inloggen in MijnNS account en mijn reishistorie zien. Storing opgelost?

Reputatie 6

Ik kan intussen weer inloggen in MijnNS account en mijn reishistorie zien. Storing opgelost?

Voor het grootste gedeelte, ja. Er is nog een issue met Saldo producten met een kleine impact, maar ook dit zal spoedig opgelost zijn zoals het er nu op lijkt.

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan intussen weer inloggen in MijnNS account en mijn reishistorie zien. Storing opgelost?

Voor het grootste gedeelte, ja. Er is nog een issue met Saldo producten met een kleine impact, maar ook dit zal spoedig opgelost zijn zoals het er nu op lijkt.

Wat bedoel je met klein impact? Voor iemand die niet kan inloggen kan het grote impact hebben.

Reputatie 7
Badge +3

Bij mij idem. En daarom samenreiskortimg ook niet te activeren. Heel frustrerend. 50 minuten  zitten wachten op een medewerker in de chat, maar die reageert niet! 

Samenreiskorting kun je ook als e-ticket kopen als het echt niet anders kan.

Ik heb ook hetzelfde probleem dat de reishistorie pagina ontzettend traag wordt en het declaratieoverzicht niet gedownload kan worden. Ik heb zojuist met de klantenservice gesproken en die gaven aan dat het inderdaad een storing is, ze zijn ermee bezig. 

Dus hopelijk is het snel opgelost.

We zijn er nog mee bezig. Helaas kan ik niet aangeven hoe lang dit nog duurt. Excuses voor het ongemak.

Het gaat een beetje de goede kant op. Ik zie nu wel de reishistorie zonder dat het al te veel hapert. Maar nog niet alle ritten zijn te zien. Zo zie ik bijvoorbeeld nog niet alle terugreizen of ritten van de bus. 

 

Ik zal geduldig afwachten, gezien de termijn voor het declareren voorbij is. 

 

Maar hoop wel dat dit snel opgelost wordt. 

Ik heb hetzelfde probleem net als ook andere in deze topic hebben gepost: Reishistorie pagina laad wel maar verbruikt binnen 5sec 100% CPU en de Download knop reageert niet als ik met veel moeite al mijn reizen heb aangevinkt.

Erg vervelend want ik kan nu niet mijn declaraties doen…

Getest op meerdere apparaten (Windows en Linux), op Edge, Chromium en Firefox en met/zonder extensies. Lijkt dat er simpelweg iets mis is met de site zelf.

Reageer