Mail van de NS-community wordt als spam aangemerkt

  • 3 November 2021
  • 77 reacties
  • 1864 Bekeken


Toon eerste bericht

77 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Bij mij kwamen ze ook in spam terecht. Ook markeren als geen spam had bij mij geen enkele zin. Ik gebruik Outlook.

Ik heb het uiteindelijk op weten te lossen door het mailadres aan de veilige afzenders toe te voegen. In Gmail doe je dat door het mailadres toe te voegen aan je contacten. Wellicht dat dat helpt.

Reputatie 7
Badge +3

Ja hier ook. En dit is sinds een half jaar of een jaar (weet het niet precies). Daarvoor was dat niet zo. Rond dezelfde tijd is de webmail van mijn provider vernieuwd en eerst dacht ik dat het misschien daar aan lag. Maar als anderen er ook last van hebben zal het toch echt iets bij de NS Community zijn. Ik heb in mijn webmail een knopje “Niet ongewenst” en dit heb ik herhaaldelijk gebruikt zonder resultaat.

Reageer