NS Community Testpanel: meld je aan!



Toon eerste bericht

237 reacties

Reputatie 1
Ik wil graag meedoen, ook voor de apps.
Ik wil graag meedoen, ook voor de apps.
Toegevoegd! 🙂
Reputatie 2

Kan je nog steeds aanmelden voor het testpanel en de app?

Zo ja, dan graag!

Ik zou ook graag mee willen denken en testen! 🙂

Ik zal @Stijn NS  weer even vragen de mensen toe te voegen waar de wens bestaat! 

Hoi Randy en welkom bij onze Community!

Ik zal @Stijn NS even vragen of je mee kan doen.
Super dankjewel! Vanavond even kijken hoe het allemaal werkt. 🙂

Goh, Verbazingwekkend!

Stel je werkt bij de NS, en je werk is om alles zo goed mogelijk te laten draaien. Daar word je goed voor betaald. Maar kennelijk doe je iets niet goed, maar dat los je op door klanten (onbetaald) om raad te vragen??? Is dit een manier om klanten het idee te geven dat ze er toe doen? zodat de bullshit banen bij de NS gewoon door kunnen blijven bestaan?

Vriendelijke groeten

In een eerdere fase zat ik in de Google+ testgroep voor de Android apps en de NS website. Zie mijn melding van gisteren over een vermoedelijke bug in de NS website.

Ik doe graag weer mee voor deze zaken - het testpanel klinkt ook goed dus doe die er ook maar bij ….

Oh wacht, ik zie december.. Zal geduld hebben. :D
Dit soort enthousiasme kan ik alleen maar waarderen!

Ik wil mij wel aanmelden

Je zit erbij!

Ik heb je toegevoegd, Sjenet!

Ik heb je toegevoegd, Sjenet!

Dank je wel!

Ik ben intussen een van de apptesters, dus ik meld mij bij deze ook aan :)

Ik heb je bij deze toegevoegd, bart.mestrom!

Reputatie 2

Ik meld mij graag aan voor het “mee denken", niet voor de apps.

Ik doe graag mee :-) ook voor app’s

 

 

Hoi allemaal ,
Ik wil me ook graag aanmelden voor het testen en meedenken in beide categorieën
Sivan, Mag ik ook nog mee doen? Ook voor de app (Android).
Nou en of!
Hoi, graag denk ik mee in testpanel en meedenkpanel als vader van een meervoudig beperkt kind. Hartelijke groet, Jerry
Wat bijzonder, Jerry. We horen heel graag van je/jullie (ook buiten het testpanel om).
Welkom mijn zoon en man zijn autisten dus daar kan ik ook de NS mee helpen.
Dat kunnen jullie zeker. Van harte welkom!

Ook ik doe graag mee! Ook voor apps

Hoihoi! 

 

Het lijkt mij een grote eer om mee te denken, en uiteraard apps uit te testen voor het Community Testpanel. 

 

Groetjes,

Symon

@Sivan NS,

klopt het dat je mij nog geen bericht hebt gestuurd voor de uitnodiging en toegevoegd hebt aan de besloten forum en een andere rank hebt gegeven?

Hoelang duurt de aanmeld periode nog en wacht je op een totaal aantal personen voordat je de uitnodiging doet?

Dat wil ik ook wel weten!

Dag allemaal!

Je ontvangt geen uitnodiging, maar je krijgt toegang tot een besloten deel van de Community.

Als je naar de hoofdpagina gaat en je scrollt helemaal naar beneden, zie je het staan.

 

Reageer