NS Community Testpanel: meld je aan!



Toon eerste bericht

237 reacties

Ik heb je bij deze toegevoegd, SymonNL! Je hebt nu toegang tot de Community testpanel categorie!

Wat tof om zoveel belangstelling te zien! We gaan jullie snel toevoegen 😀.

Ik heb jullie bij deze toegevoegd, HermanEvers en Treinfan jordi!

Kan je nog steeds aanmelden voor het testpanel en de app?

Zo ja, dan graag!

Je hebt bij deze toegang tot beide categorieën, Martijn.!

Hoi Sivan,

Zou het zeer leuk vinden om te helpen met het ontwikkelen van jullie apps.
Ik rij vaak met de trein dus ik kan een hoop testen onderweg.

Daarnaast ben ik ook tester voor Microsoft Insider, Microsoft Insider Hub en voor Apple Community.
Ik test vaak apps op zowel windows, mac, ios & android.

Daarnaast beschik ik over alle devices en is voor mij vaak makkelijk om alles goed te overzien. Ook om te bepalen of een bug op 1 plek is of ook op meerdere soorten devices voortkomt.

Dus als jullie het leuk vinden help ik graag mee!


Update:
Werk ook veel met NFC dus als jullie iets willen testen met nieuwe kaarten of wearables let me know 🙂.
Zo heb ik zelf al NFC chips gemaakt en smart home applicaties gekoppelt.
Ik ga het doorgeven. 🙂

dankje wel stijn

Reputatie 2
Ik meld me graag aan!

Ik doe graag mee 🙂 ook voor app’

Ook ik doe graag mee! Ook voor apps

Ik heb jullie beide toegevoegd!

Excuses voor de late reactie mensen, dit topic is mij even ontschoten!

@Werner2 en @Rein Jonkman Ik heb jullie beide toegevoegd om mee te denken met de NS App, jullie hebben nu toegang tot de topics gerelateerd daaraan! Rein Jonkman, ik heb jouw feedback ook meteen even gekopieerd naar het relevante topic en je daarin getagd!

@uhm.daniel en @Chris2511 Ik heb jullie beide toegevoegd aan het testteam voor de App, als aan het Testpanel om mee te denken met e-mails en dergelijke!
Wat fijn, zoveel aanmeldingen! Ik zorg ervoor dat jullie z.s.m. aan de slag kunnen!
Hoe kunnen we onze e-mails duidelijker maken? Wat spreekt jou het meeste aan? Welke aanbiedingen zijn wel en welke niet interessant? Wat vind je van de nieuwe update in de Reisplanner? En wil jij onze apps testen?

De Community is een uitstekend platform om het gesprek aan te gaan met onze klanten en zo alle verbeterpunten te ontdekken. Dankzij jullie hebben we immers al veel bugs verholpen en verbeteringen doorgevoerd.

Jouw mening telt dus!


Ben jij een kritische reiziger die op een positieve manier wil meedenken over dit soort vragen? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Als lid van het testpanel krijg je toegang tot een besloten deel op NS Community. Daar kun je op berichten reageren en opmerkingen en suggesties aan ons doorgeven.

Ben je behalve nieuwsgierig ook digital-minded? Vind jij het leuk om apps te testen met als doel om deze te verbeteren? Dan nodigen we je graag uit ook de apps van ons innovatielab (M-lab) te testen. Wie weet wordt jouw idee meegenomen in de volgende release!

Kan ik me hiervoor aanmelden?
Jazeker! Wil jij ons wel coachen? Meld je dan in dit topic aan voor ons Testpanel en je ontvangt van mij een persoonlijke uitnodiging én een nieuwe rank. Vermeld ook even of je ook mee wil denken over onze apps.
Ik heb jullie allemaal toegevoegd aan het testpanel! Je kunt nu meedenken over de bètaversie van de NS-app, de app van het NS-lab en over onze mailingen en producten.
Hoi, ik doe graag mee, ook met de apps!

In een eerdere fase zat ik in de Google+ testgroep voor de Android apps en de NS website. Zie mijn melding van gisteren over een vermoedelijke bug in de NS website.

Ik doe graag weer mee voor deze zaken - het testpanel klinkt ook goed dus doe die er ook maar bij ….

Je bent inmiddels toegevoegd, Plannert!

Ook jou heb ik toegevoegd, Enzo. Welkom!
Badge +3
Voordat @Sivan NS echt weg is... in de topic start staat:

Meld je dan in dit topic aan voor ons Testpanel en je ontvangt van mij een persoonlijke uitnodiging én een nieuwe rank.

Kom maar op, en als het lang duurt wachten we nog wel even. 😊
Voordat @Sivan NS echt weg is... in de topic start staat:
Meld je dan in dit topic aan voor ons Testpanel en je ontvangt van mij een persoonlijke uitnodiging én een nieuwe rank.
Kom maar op, en als het lang duurt wachten we nog wel even. 😊

Ha Robert. Jullie hebben de extra rank Testpanel. Zie je deze nergens staan? Stuur anders even een printscreen van je overzicht naar community@ns.nl.
Reputatie 7
Badge +3
Ik ben ook lid van het testpanel maar heb de extra titel nog niet zien voorbijkomen.

Ik zou ook graag lid willen worden van het testpanel, alsmede het testen van de bèta-apps / NS-Labs!
Ik meld me graag aan voor het testpanel
doe graag mee! Ook voor apps😋
Badge +3
Ha Robert. Jullie hebben de extra rank Testpanel. Zie je deze nergens staan? Stuur anders even een printscreen van je overzicht naar community@ns.nl.
Is niet belangrijk hoor... die rank/badge niet echt nodig (voor zover die echt bestaat, nog niet tegengekomen) 😅


Natuurlijk wel toegang tot een 'besloten' deel van de Community gekregen, als je dat bedoelde. En dan is dit mijn 8000e reactie dus, ook geinig 🤣
Ik zou ook graag lid willen worden van het testpanel, alsmede het testen van de bèta-apps / NS-Labs!Ik meld me graag aan voor het testpaneldoe graag mee! Ook voor apps😋
Ik meld me graag aan voor het testpanel
doe graag mee! Ook voor apps😋
Ik heb jullie alle drie bij deze aangemeld! @esc-reality excuses dat het voor jou zo lang heeft geduurd.
ik zou me graag willen aanmelden voor alleen de app

Reageer