Sticky

Feedback over NS Flex: onze klanten zijn tevreden!

We zijn natuurlijk altijd heel blij met feedback van onze klanten. Ook voor NS Flex hebben we dit gedaan, in de vorm van een kwalitatief onderzoek (vragen en opdrachten) en kwantitatief onderzoek (een enquête).

Heel tof: maar liefst 90 procent van de ondervraagden geeft NS Flex een 8 of hoger!

Positief:
  • De overstapflow in Mijn NS
  • Het is fijn dat klanten een bericht krijgen dat hun factuur klaar staat
  • Het inzien van de reishistorie
  • Geen onzekerheid over je saldo
  • NS Flex werkt overal, dus ook bij andere treinvervoerders en bij bus, tram en metro

Er kwamen (ook belangrijk!) ook verbeterpunten uit de feedback:
  • Het resterend saldo terugstorten (en dat kan inmiddels!)
  • Inzicht in kosten kan laagdrempeliger (hier zijn we mee bezig)

Klanten geven aan een gevoel van vrijheid te ervaren dankzij NS Flex. En daar zijn wij als NS natuurlijk heel blij mee!

Heb je zelf ook nog feedback? We horen graag van je!

4 reacties

Badge +2
Ik behoor tot de 900.000 klanten met een "oud" Voordeelurenabonnement en kom daarom niet in aanmerking voor NS Flex. Als trouwe NS-klant zou ik graag gebruik maken van NS Flex. Meer feedback kan ik op het moment niet geven.
Ha iMark. Dat snap ik heel goed, dus terechte feedback. Ik heb begrepen dat er geen VDU op Rekening gaat komen, dus ook in de toekomst zal dit niet mogelijk zijn. Dit omdat wij als NS gericht zijn op ons 'nieuwe' portfolio.
Badge +2
Zonder dat die "nieuwe" portfolio interessanter is dan het "oude" VDU zullen weinigen van de 900.000 overstappen naar nieuwe abonnementsvormen. Ik zit nog steeds te wachten op het aanbod om mij te verleiden over te stappen naar een andere abonnementsvorm. 😃

De Consumentenorganisaties hebben overigens geadviseerd om ook de 900.000 VDU-abonnees NS Flex aan te bieden. Dat lijkt me een zinvol advies. NS zou er goed aan doen zich te bedenken dat ze wellicht nog tientallen jaren zitten opgescheept met de VDU-abonnees. Dan kun je die vaste en trouwe klanten maar beter te vriend houden.
Badge +2
De Consumentenorganisaties roepen op tot een zorgvuldige invoering van achteraf betalen in het OV.
https://www.rover.nl/actueel/1444-achteraf-betalen-in-ov-verdient-een-zorgvuldige-invoering

Reageer