Feedback over NS Flex: onze klanten zijn tevreden!

  • 22 March 2018
  • 30 reacties
  • 3694 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 2
Dit omdat wij als NS gericht zijn op ons 'nieuwe' portfolio.

Dat is echt een drogreden.. wil je nog een poging wagen? 😉
Reputatie 7
Badge +3
De Consumentenorganisaties roepen op tot een zorgvuldige invoering van achteraf betalen in het OV.
https://www.rover.nl/actueel/1444-achteraf-betalen-in-ov-verdient-een-zorgvuldige-invoering
Reputatie 7
Badge +3
Zonder dat die "nieuwe" portfolio interessanter is dan het "oude" VDU zullen weinigen van de 900.000 overstappen naar nieuwe abonnementsvormen. Ik zit nog steeds te wachten op het aanbod om mij te verleiden over te stappen naar een andere abonnementsvorm. :D

De Consumentenorganisaties hebben overigens geadviseerd om ook de 900.000 VDU-abonnees NS Flex aan te bieden. Dat lijkt me een zinvol advies. NS zou er goed aan doen zich te bedenken dat ze wellicht nog tientallen jaren zitten opgescheept met de VDU-abonnees. Dan kun je die vaste en trouwe klanten maar beter te vriend houden.
Ha iMark. Dat snap ik heel goed, dus terechte feedback. Ik heb begrepen dat er geen VDU op Rekening gaat komen, dus ook in de toekomst zal dit niet mogelijk zijn. Dit omdat wij als NS gericht zijn op ons 'nieuwe' portfolio.
Reputatie 7
Badge +3
Ik behoor tot de 900.000 klanten met een "oud" Voordeelurenabonnement en kom daarom niet in aanmerking voor NS Flex. Als trouwe NS-klant zou ik graag gebruik maken van NS Flex. Meer feedback kan ik op het moment niet geven.

Reageer