Ik reisde vandaag van ede Wageningen naar Schiphol om mijn kleinkinderen daar op de trein naar Frankrijk te zetten. Ik checkte in in Ede Wageningen en uit op Schiphol. Nadat ik mijn kleinkinderen had uitgezwaaid checkte ik weer in en ging terug naar Ede-Wageningen. in de trein werd ik gecontroleerd en de conducteur keek wel wat langer naar mijn chipkaart maar zei verder alleen oké. Bij het uitchecken terug in Ede Wageningen wilde de kaart niet uitchecken maar inchecken. Dat heb ik geannuleerd. Mara ik vroeg me wel af wat er aan de hand was.
Nu zie ik een mail dat ik boete krijg wegens niet-ingecheckt reizen. Wat is er fout gegaan?
Had ik op Schiphol niet moeten in- en uitchecken? Of had ik minstens een uur of zo moeten wachten voor ik de terugreis ging maken? Ik snap niet wat ik fout gedaan heb en vreemd dat de conducteur mij niets verteld heeft dat er iets fout was. Is dat normaal beleid dat de conducteur gewoon okee zegt als ik niet ben ingecheckt?
Graag wil ik uitleg en de boete aanvechten. Hoe kun je dat doen?
Beste antwoord door Real aire
Bekijk origineel