beantwoord

UM-0007 foutmelding bij betaling

  • 4 January 2022
  • 29 reacties
  • 7608 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Dit werkte voor mij om het ex-student NS flex abonnement aan te schaffen. Aanvinken dat je een andere OV kaart wilt gebruiken, maar vervolgens je eigen OV kaart nummer invullen.

Dezelfde foutmelding, in alle browsers (Chrome, Firefox, Edge) en ook zonder adblock. Wat kan ik doen om mijn Flex bestelling eventueel te afronden?

Reputatie 6
Badge +2

Dezelfde foutmelding, in alle browsers (Chrome, Firefox, Edge) en ook zonder adblock. Wat kan ik doen om mijn Flex bestelling eventueel te afronden?

We hebben op het moment helaas last van een ontzettend traag systeem. Dit kan er mee te maken hebben dat de betaling niet lukt. Het is ook mogelijk om via onze klantenservice een NS Flex abonnement te bestellen. 

Had the same problem on Edge windows 11. Disabled adbloc and it worked

Reageer