beantwoord

Even relativeren. Is het Covid-virus door de trein gebracht?



Toon eerste bericht

599 reacties

Dat op de been niet bepaald, maar dat was voor die tijd ook al een probleem haha.

Reputatie 7
Badge +3

Het is toch een fiets voorrang/priority plek? Wat naar mijn mening inhoudt dat fietsen (niet zijnde vouwfietsen) daar voorrang hebben op de tijden dat een fiets mee mag. Staat er geen fiets dan mag er ook wat anders staan of iemand zitten op de klapstoeltjes. Zolang er nu geen 2e gewone fiets komt die daar moet staan zou die vouwfiets daar dus gewoon mogen staan. Ik zou alleen als eigenaar van de vouwfiets wel in de buurt blijven om die vouwfiets weg te halen in het geval er nog een reiziger met een gewone fiets instapt, bv op 1 van die klapstoeltjes gaan zitten. 

Reputatie 7
Badge +3

Had ik die een paar jaar geleden maar gehad. Op Utrecht Zuilen ingestapt en vóór Utrecht Centraal al in slaap gevallen 😴 In Maarn weer wakker en toen reed er niks meer … 🙁

Badge +3

 

Badge +3

En dit duurt ineens 2 uur langer in plaats van wat je zou verwachten (haha 3:38 reistijd, weliswaar via Schiphol) :rofl:

 

Reputatie 7
Badge +1

Deze trein gaat zo te zien op Schiphol de zomertijd in ipv wintertijd 😂

 

Reputatie 7
Badge +3

 

Reputatie 7
Badge +4

 

Reputatie 7
Badge +3

 

Reputatie 7
Badge +4

 

Wel op schoot houden anders dien je een kaartje ervoor aan te schaffen!

Reputatie 7
Badge +4

Het formele antwoord is toch echt anders @Robert B. 😉 Een gedemonteerde fiets is ook een fiets en geen vouwfiets.

Bij een internationaal kaartje hoef je dit allemaal niet te doen, want dan mag de fiets in de spits mee, lol. Wie een kuil graaft voor een ander, wordt moe.

Reputatie 7
Badge +3

De letters zijn nu al weggewaaid en dan moet de storm nog komen. 😂

Ik barricadeer me morgen in mijn huis, de boodschappen zijn vandaag al gehaald, losse dingen zijn uit de tuin gehaald en potten met planten die vaker met een flinke storm omwaaien staan in een hoekje waar ze geen wind vangen. Ik ben er klaar voor. Nu nog kijken of de schutting het houdt. 

Badge +3

Enkele treinen uit de series 4000 en 7300 rijden aan het eind van de dag door naar Den Helder. Die rijden dus niet tijdens die werkzaamheden.

Badge +3

Spelen met de SNG koersrol (leegmat)

Via https://twitter.com/NicovanHaren/status/1536419346389643266

Stuur hem efkes naar Handelskai, da's dichterbij :)

@Jeroen 

Hij mag gratis met me mee als ie zich als beveiligingstijger wil gedragen 😏, dan lossen problemen zichzelf ineens op. 😁

Badge +3
Bron: Nieuwspaal

 

Een dagje thuis is het probleem niet. Maar van een week thuis wordt een mens gek. En zolang de NS geld van me krijgt voor een abonnement ga ik daar zeker ook gebruik van maken. Dus wat dat betreft is het prima dat alles gewoon rijdt.


Ja want gelukkig is het treinpersoneel immuun voor het corona virus, die gaan wel door. :thinking: 

Daarbij neem je de situatie helaas nog steeds niet serieus en kun ook jij het overbrengen op andere personen.

Ik hoor het vanzelf wel als NS mijn abonnementskosten voor de komende maand en alle treinen schrapt.

Reputatie 7
Badge +4

Luipaard op schoot.

Reputatie 7
Badge +3

Weinig bijzonders hier, wel rustig op straat (en druk in de supermarkten) maar dat zal in de rest van het land niet veel anders zijn, toch?

En veel ouders die thuis kunnen werken en daarom ook maar de kids thuis houden. Scholen gaan toch dicht morgen, zal over een uurtje aangekondigd worden las ik net.

Ziekenhuizen in ieder geval niet overbelast, vooralsnog.

En dan heb je eindelijk die grote rol, gaat de voorstelling niet door... :tired_face:

 

 

Joh...dit hele gedoe loopt allemaal een beetje uit de hand me dunkt. Ik krijg net te horen dat ik volgende week niet eens mag werken. Waar eindigt dit.


Ik heb vanaf 17-3 onbetaald verlof…. Mag morgen nog werken omdat ik dan de enige ben die de locatie kent. Het leven van een Flex-werker.

Reputatie 7
Badge +3

Als de kappers maar lang genoeg dicht zijn heb je dat huisdier niet eens nodig om mensen af te schrikken. :joy:

 

 

Via X/Twitter:

Wat is dit voor belachelijks? Ik tik Lange Leidse Dwarsstraat in de NS app in en die verandert dat eigenhandig in deze locatie. Welke respectloze idioot heeft dit bedacht?

Powered by Google staat er bij mij… 

 

 

Ik zag deze inderdaad ook al voorbij komen. Er is (niet door mij) een melding van gemaakt en het wordt bekeken. Ik weet niet beter dan dat dit inderdaad wordt aangeleverd vanuit Google. Ik heb aldaar de betreffende locatie ook als ongepast gerapporteerd en het schijnt (aldus het mailtje van Google) te zijn verwijderd, wat tot 24 uur kan duren. Ben benieuwd welk effect dat heeft op onze app en website.

Reputatie 7
Badge +3

Ja want gelukkig is het treinpersoneel immuun voor het corona virus, die gaan wel door. :thinking: 

OV personeel valt onder de cruciale beroepsgroepen. Immuun of niet, die moeten wel door gaan. Al kan ik me voorstellen dat er minder trein zullen gaan rijden. Want waar moeten mensen, afgezien van die in andere cruciale beroepsgroepen, nog heen?

 

Badge +3

Haha dan kan je eindelijk online opzeggen en werkt het niet! https://twitter.com/adutchy76/status/1518664754696531968

@NS_online 't lijkt wel alsof ik een bugmagneet ben bij jullie 🤣Ik heb er weer eentje:

 

Reputatie 7
Badge +3

Wie wil er dan ook naar Brabant? Met dit weer wil iedereen toch naar het strand? Dus extra treinen naar Zandvoort.

Reageer