beantwoord

Even relativeren. Is het Covid-virus door de trein gebracht?


Reputatie 7
Badge +4
  • Super user
  • 24178 reacties

Het bewijs ;-)

 

 

icon

Beste antwoord door Sascha NS 15 March 2020, 11:36

Bekijk origineel

593 reacties

Reputatie 7
Badge +4

 

Reputatie 7
Badge +3

 

Reputatie 7
Badge +3

 

Reputatie 7
Badge +4

https://www.youtube.com/watch?v=TMkUgCnrsO0

 

 

Reputatie 7
Badge +4

 

Reputatie 7
Badge +3

BLUNDER: PFIZER VERGEET CHIP IN CORONAVACCIN

 

Het coronavaccin laat mogelijk nog wat langer op zich wachten. Fabrikant Pfizer is vergeten om de nanochip in het vaccin te stoppen.

Vorige week meldde Pfizer dat het coronavaccin nog dit jaar beschikbaar komt. Dat nieuws was iets te voorbarig. Uit onderzoek in een Nederlands laboratorium blijkt namelijk dat het vaccin nog geen chip bevat.

De Nederlandse Vereniging van Complot- en Doofpotdenkers is teleurgesteld in het farmaceutische bedrijf. “Wij roepen al maanden dat het coronavaccin gebruikt wordt om een chip in het lichaam te brengen. En dan komen ze hiermee”, foetert woordvoerder Sven Ruyzemans. “Ik snap dat Pfizer zo snel mogelijk een vaccin op de markt wil brengen, maar hoe denken ze hier in vredesnaam onze gedachten mee te kunnen sturen? Zo klopt er helemaal niks meer van.”

https://nieuwspaal.nl/blunder-pfizer-vergeet-chip-in-coronavaccin/

Reputatie 7
Badge +4

 

 

In 2020 een mondkapje en in 2021 een spuitje? :thinking:

 

Even relativeren. Is het Covid-virus door de trein gebracht? Even relativeren…. Even relativeren… ...:nerd:

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb net de boodschappen bij de AH gedaan, maar die verplichte mondkapjes vind ik maar niks, lang niet veilig genoeg. Dan maar zo:

 

Reputatie 7
Badge +3

 

Reputatie 7
Badge +3

Wappie :rofl:

https://www.youtube.com/watch?v=vsQaOhdZd70

Badge +3

Bewijs dat de coronawappies niet de slimsten zijn… Station Zwijndrecht:

Lockdonw?

 

Reputatie 7
Badge +4

Knockdown voor deze types. ;-)

Is nog moeilijker waarschijnlijk.

Reputatie 7
Badge +3

Wel nee. Dat is geschreven door een wakkere die zelf onderzoek heeft gedaan naar de echte spelling. Alle schapen denken niet na, volgen de MSN en geloven dat hoe het in de media gespeld is de ware spelling is. Maar die komen er nog wel achter hoe het echt zit. Snap dat dan toch eens. :rofl::rofl:

Badge +3

. oh wacht die had Momo al gepost (Youp)...

Reputatie 7
Badge +3

Maar hij blijft leuk. Is ook leuk voorproefje voor zijn oudejaarsconference. Die Engerd hoop ik net zo in de zeik zetten als Buckler lang geleden.

 

Even relativeren. Is het Covid-virus door de trein gebracht?

Zou best wel eens kunnen @Thom. Deze keer vanuit Engeland? Je mag toch hopen dat er geen extra risico's gecreëerd zijn door de de treinen vandaag de dag te laten rijden. :nerd:

Reputatie 7
Badge +4

België houdt de Eurostar uit Londen vandaag al tegen. Die bereikte ons ook niet maar als de reizigers met de auto worden opgehaald komen ze hier toch. Zonder treinvervoer binnen Nederland kan ook niet, er is af en toe wel degelijk noodzaak. Iedereen zou zich moeten gedragen alsof hij besmet zou zijn. Het probleem is inderdaad de achterlijke wappiecultuur van mensen die denken dat ze een soort verzetstrijder zijn als ze een smoes zoeken om geen mondkapje te dragen. Vrijheid en verantwoordelijkheid kunnen wat mij betreft prima samen gaan. Het Britse virus zal hier snel zijn vrees ik, al is de maatregel mbt de vliegbeweging/Eurostar vanmorgen snel genomen. 

Mensen zouden echt niet meer met de trein moeten gaan, tenzij het echt moet. Verantwoordelijke mensen die geen verborgen minachting hebben voor het leven van anderen, hebben geen verbod nodig en houden de samenleving, ook voor opa en oma, in stand.

 

Als je het verkeer uit Engeland tegen houdt, dan is dat mooi, maar deze variant moet haast wel al in Nederland zijn. Een flinke tegenslag. We zullen zien of er maatregelen komen. Als de geruchten waar zijn, is het niet gering. Macron, Merkel en von der Leyen zullen vandaag niet bij elkaar gezeten hebben om Engelse thee te drinken. Zelfs onze Britse bluffer ziet nu in dat het serieus is.

 

Maar ja eigenlijk is dit topic voor de glimlach over de omstandigheden bedoeld. Humor en relativeren helpen om het beste er van te maken. Youpie had Corona, en heeft met zijn liedje vast een goede invloed.;-) 

Reputatie 7
Badge +3

Live beelden van de Eurotunnel.

 

België houdt de Eurostar uit Londen vandaag al tegen. Die bereikte ons ook niet maar als de reizigers met de auto worden opgehaald komen ze hier toch. 

Als je het verkeer uit Engeland tegen houdt, dan is dat mooi, maar deze variant moet haast wel al in Nederland zijn

Voor zover deze variant van het virus nog niet in Nederland was (hoewel ik denk dat dit een illusie is): er zijn afgelopen weekend, na het stilleggen van het vliegverkeer tussen o.a. Nederland en het Verenigd Koninkrijk, nog heel snel massa's mensen snel via Nederland/België/tunnel van en naar Londen gereisd. 

Ik begrijp ook weinig van een groot deel van die mensen, maar we hebben kunnen zien wat 1 Europa in crisissituaties betekent: elk land bedenkt haar eigen regels en Von der Leyen kan eigenlijk alleen toekijken.

Reputatie 7
Badge +4

Ik mijd politieke uitspraken een beetje omdat dit forum daar niet voor is bedoeld, maar Europa is in deze omstandigheden hard nodig. Rutte zal wel een telefoontje van Mutti Merkel gehad hebben. Boris Bluffer leidt een zwaar besmet land en kan maar beter niet terug kijken op zijn eerdere benadering. Alle verkeer stoppen met het UK is in vredestijd nog niet voorgekomen. Natuurlijk is het beeldspraak, maar het is een uitbeelding of prelude van de Brexit gegoten in een vorm van dramatische expressie. Dit had niemand bij de uitbraak kunnen verzinnen.

 

Het moderne Europese triumviraat heeft een wijze beslissing genomen het personenverkeer met Engeland even radicaal te stoppen.

Ik probeer het ook te vermijden, maar als anderen erover beginnen... Als er een situatie was waarin een verenigd Europa hard nodig was, dan is het nu wel.

MVG is net zoals duizenden anderen zaterdag nog snel heen en weer geweest tussen Engeland, Frankrijk en uiteindelijk Nederland. 

Waarom? Omdat Frankrijk het zaterdag niet eens was met Nederland, de Europese commissie in het weekend helemaal stilligt en het dus gewoon kan. Virussen trekken zich niets aan van de Europese werkweken van ma-vr 9-17. Ik hoop dat dit besef ooit gaat komen, maar ik ben bang van niet aangezien het vergaderen weer op een maandag begonnen is.

Hoe dan ook. Misschien heeft er iemand nog leuke Eurotunnel-plaatjes om het topic weer back on track te krijgen. :flag_cp::flag_gb::metro:

Reputatie 7
Badge +3

Iedereen fijne kerstdagen gewenst, of het nu zo'n kerst wordt ...

 

of zo'n kerst.  Maak er wat leuks van.

 

En bedankt..:thinking:

https://www.ad.nl/binnenland/ns-ers-sturen-kerstcadeau-terug-totale-belediging~a2ca3ecb/

Badge +3

Voor wie de (kerst)belletjes of het treinen of de piepjes van een CiCo mist…

https://www.youtube.com/watch?v=ZVrEcb128yM

Reageer