Wat is dit voor belachelijks? Ik tik Lange Leidse Dwarsstraat in de NS app in en die verandert dat eigenhandig in deze locatie. Welke respectloze idioot heeft dit bedacht?
Wat is dit voor belachelijks? Ik tik Lange Leidse Dwarsstraat in de NS app in en die verandert dat eigenhandig in deze locatie. Welke respectloze idioot heeft dit bedacht?
Powered by Google staat er bij mij…
Ik zag deze inderdaad ook al voorbij komen. Er is (niet door mij) een melding van gemaakt en het wordt bekeken. Ik weet niet beter dan dat dit inderdaad wordt aangeleverd vanuit Google. Ik heb aldaar de betreffende locatie ook als ongepast gerapporteerd en het schijnt (aldus het mailtje van Google) te zijn verwijderd, wat tot 24 uur kan duren. Ben benieuwd welk effect dat heeft op onze app en website.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.