beantwoord

Verdwenen favorieten



Toon eerste bericht

121 reacties

Dank maar weer, zal het eens aankijken. Ben even niet zo actief, nietfit enzo.

Nu Henk nog!

Super. Bedankt voor al jullie inspanningen! 

Dus als ik hier nu grapjes maak over PHP codebases dan raakt er aan de Singel iemand triggered? Gaaf! 😳
 

Ik heb vertrouwen in je Erryt, komt helemaal goed. Wou je taart beloven, maar dat moeten we even uitstellen tot jullie weer op de troosteloze A7 mogen uitkijken. Hadden we kunnen zwaaien vorige week!

Dat is erg vreemd. Mijn teller doet het wel. Zou je mij een print-screen per mail willen sturen? 

Het schijnt dat de favorieten topics weer terug zijn. Ik vermoed dat er een kleine storing gaande was.

Gaat weer soepeltjes bij inSided dus. Ik wil die codebase zien, echt. Zou er haast voor betalen.

Ik had even een weekje vakantie. Ik heb Insided weer laten weten dat het probleem nog speelt. 

Oh ja sorry, ben niet altijd even helder de laatste tijd. Volgde het niet helemaal.

 

Dit is de laatste pagina van m’n favs:

 

 

Nouja wat je ziet, 81 pagina’s, ik ga ze ook niet allemaal checken hoor hehe. Maar an sich kan ik ver terug idd :)

Ik zie op dit moment geen zonnetje boven mijn tent hangen helaas. Ik zeg lekker niet welk tentje van mij is. ;)

Ik zeg lekker niet welk tentje van mij is. ;)

Verstandig, ik zou komen spoken anders :rofl:

Het geldt niet alleen voor het feedback-topic, maar meer topics uit de periode dat favorieten stuk waren. Zolang insided het niet daadwerkelijk op wontfixt zet blijf ik het melden haha. 

Gelukkig is Insided altijd razendsnel!

 

Dit probleem lijkt te zijn ontstaan omdat Insided onderhoud heeft gepleegd aan de community. De paginanummers voor de abonnementenlijst ontbreekt nu waardoor dit probleem is ontstaan. Ze werken momenteel aan een oplossing en ze houden mij op de hoogte.

Ik moet eerlijk zeggen dat dit de eerste keer is dat een probleem niet binnen 24 uur wordt opgelost door Insided. Desondanks houden ze mij wel goed op de hoogte ondanks dat dit probleem nu wel een erg lang staartje krijgt.

Ik durf niet te zeggen wat er misgaat, maar ik heb Insided gemeld dat het nog niet is opgelost. Ik zie momenteel helemaal geen favorieten meer staan.

Reputatie 7
Badge +3

Dank u Erryt en dan sluit ik me aan bij wat Henk 3 kwartier geleden zei. :heart_eyes:

Er zal dus iets opnieuw geïndexeerd/gesorteerd moeten worden, zoals @Henk_NL al aangaf?

Blijf topics missen, waaronder het verkeerd ingestelde paaltje in Geldermalsen.

Je bent er maar druk mee Erryt, dat was niet m’n bedoeling haha. Thanks again!

Oh, feedback-topic van Myriam bijvoorbeeld ontbreekt ook. Still same shit dus.

Zou je toch ook even separaat willen zeuren over het uberhaupt niet laden van die pagina? Da’s best wel problematisch.

was denk ik heel tijdelijk

Misschien wisselt het per persoon, maar bij mij werkt het toch echt nog steeds niet.

Fijn dat het bij Robert nu in orde is. Ik heb nog geen update ontvangen van Insided, dus ik zal nogmaals terugkomen. @Henk kloppen de aantallen wel bij jou?

In het menu achter m’n avatar staat 2015, in het venster met favorieten staat 2012. Qua aantal kan dat wel kloppen, met vast een paar verborgen acties van SC destijds erbij. Of er ook werkelijk 2k+ in de lijst staan valt niet te controleren natuurlijk.

Och, scheelt me mooi weer checken hier. Toedels mensen :joy:

Reageer