Melden iets Kapot aan stationgebouw | NS Community
beantwoord

Melden iets Kapot aan stationgebouw

  • 21 January 2021
  • 50 reacties
  • 2098 Bekeken

Op station Duiven, een station waar Breng en Arriva rikden, is op spoor 1 iets kapot aan de buitenkant van de dichte wachtruimte. Ik kan alleen na lang zoeken dat de NS deze gebouwen beheert maar niet waar ik dit soort situaties kan melden. Hoe/waar doe ik dat? 

Het leverde woensdagochtend nog geen gevaar of grote schade op, wel een irritant geklapper van de deels losse plank/balk. Bij hardere wind kan het denk ik wel meer problemen geven. Omdat natuurlijk dr trein eraan kwam voeg ik een snel gemaaktenfoto toe. 

 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 21 January 2021, 10:56

Bekijk origineel

50 reacties

Hallo SanDuM en welkom bij de NS Community,

 

Bedankt voor het melden hiervan. Ik zal dit doorzetten zodat er iemand naar kan kijken. Ik hoop dat hij niet los is gekomen na de harde wind van afgelopen nacht.

Op het net gerenoveerde Station in lunteren werken de laatste drie LED lichtmasten op het noord perron niet (spoor 2, hoek engweg/dingerlaan zijde)

Hoi HMD. Welkom bij de Community.

Bedankt voor het signaal. Ik heb de verantwoordelijke afdeling op de hoogte gebracht!

Denice

Mijn complimenten..vandaag is een ploeg voor de 2de dag op rij een kabel aan het vernieuwen die de oorzaak van het uitvallen van de 3 lantaarns was. Na 2100h om reizigers overlast te voorkomen. Ik ben verrast door deze spoedige response. 

Chapeau!

Bedankt voor je compliment. Fijn dat je het zo snel kon melden!

Op  station Steenwijk bij bord 2 hangt een kabel los

Reputatie 6

Hey Krimsan. Bedankt voor het doorgeven. Ik heb er meteen een interne melding van gemaakt, het gaat opgepakt worden! 

Dakbekleding op station Overvecht zit los. Het flappert mee met de wind. Ik hoop dat het niet loskomt! Boven de lift van perron 2 en 3. 

Oh! Dat is gevaarlijk. Zeker met de storm op komst. Ik meld het gauw. Bedankt, Gekegekegeke!

Dag, de deur van de lift op station lage Zwaluwe op perron 3 blijft continu open en dicht gaan. Daardoor is de lift onbruikbaar. Dit is inmiddels al bijna een week zo. 

Bedankt voor het melden. Je signaal is doorgezet!

Ik wil een schade melden wachtruimte Geleen Lutterade trein richting Maastricht is een rubber volledig uit de zijruit. Deze ruit kan er bij een beetje wind zo uitvallen. 

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor je melding! Dat moet niet de bedoeling zijn natuurlijk. Ik heb het direct doorgezet.

Station Rotterdam CS, spoor 7 ter hoogte van de liftschacht. Hier hoor ik al weken lang een getikt aan het dak. Het klinkt als een tik/vonk zoals bij een flinke kortsluiting of en loszittende elektrische verbinding. 

Reputatie 6
Badge +2

Dat klinkt niet goed. Ik heb je melding doorgezet, Bast1980. Bedankt voor het melden!

Op station Bovenkarspel Grootebroek is een raam van 1 van de wachthokjes kapot geslagen. Ook ligt er glas op de grond. Was gisteren ook al 

 

Bedankt voor de melding Mrkonink. Ik heb het doorgegeven!

Op station Heerhugowaard is bij spoor twee het digitale informatiebord bijna niet meer leesbaar. Dit lijkt wel dagelijks slechter te worden. 

 

Bedankt voor het doorgeven, RK90. Ik heb er een melding van gemaakt.

Op station Beverwijk is er een lekkage in de stations toegang. Hier kom je zodra je bent ingecheckt. Door de gehele gang is er aan het plafond een lekkage te zien

Reputatie 6
Badge +2

Hi Mitchell93mb! Ik heb je melding doorgezet. Bedankt voor het melden!

In treinstel 2366 wil het toilet niet meer doorspoelen

Bedankt voor het melden. Ik zet het gelijk door.

Hi, op station utrecht vaartsche reijn bij spoor 3 werkt het bord niet meer. met het bord bedoel ik waar op staat welke trein de volgende is.

Reputatie 6
Badge +2

Hi noutk en welkom bij de NS Community! 

Dat is niet handig! Voordat ik deze melding kan doorzetten, heb ik hiervan nog een schermnummer nodig (deze staat onderop). Kom je er toevallig nog langs om dit door te sturen?

Reageer