beantwoord

Melden iets Kapot aan stationgebouw

  • 21 January 2021
  • 50 reacties
  • 2133 Bekeken

Op station Duiven, een station waar Breng en Arriva rikden, is op spoor 1 iets kapot aan de buitenkant van de dichte wachtruimte. Ik kan alleen na lang zoeken dat de NS deze gebouwen beheert maar niet waar ik dit soort situaties kan melden. Hoe/waar doe ik dat? 

Het leverde woensdagochtend nog geen gevaar of grote schade op, wel een irritant geklapper van de deels losse plank/balk. Bij hardere wind kan het denk ik wel meer problemen geven. Omdat natuurlijk dr trein eraan kwam voeg ik een snel gemaaktenfoto toe. 

 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 21 January 2021, 10:56

Bekijk origineel

50 reacties

Bedankt voor de melding LuukWempe. Ik heb het doorgezet.

Goedemorgen, 

sinds vanmorgen is er een ruit kapot op Station Sassenheim spoor 1 richting Leiden.

 

Reputatie 6
Badge +2

Zeker niet praktisch. Ik heb je melding direct doorgezet. Bedankt voor je bericht!

Op station Utrecht Overvecht gaat bij de gehandicapte ingang 1 deur niet open. Dat is met een rolstoel natuurlijk niet praktisch 

Bedankt voor de oplettendheid Novastar, ik zet het door.

Station Gorichem perron 1. Lamp van de WC is al enkele maanden kapot en de wc zelf is zeer vies alsof er iemand ziek was. Geprobeerd te melden bij NS Twitter/X twee maanden geleden maar tot heden nog steeds niks over gehoord. 

Ook is bij Den Haag HS de roltrap naar beneden (vanaf beneden de linker) op perron 5/6 weer defect. Maar deze lijkt bijna elke twee weken opnieuw defect te zijn. 

Goedemorgen K70. Welkom bij de NS Community.

Bedankt voor de melding, ik zet het gelijk door.

Op station Zaandam is de automatische toegangsdeur aan de linkerzijde al twee maanden defect. De middelste deur hapert regelmatig dus soms moet de meute zich door de enige overgebleven rechterdeur persen met z'n allen. Kan hier asap iets aan gedaan worden?

Reputatie 6
Badge +2

Hey Emborneman! Bedankt voor de melding. Ik heb het direct doorgezet.

Op station Breukelen is sinds vandaag de bovenste staaf van de deur "klink" los. 

 

Reputatie 7
Badge +3

Als je afhankelijk van de lift in Maarssen bent, kun je contact opnemen met NS Reisassistentie (030-2357822) voor een alternatief reisadvies of een taxi. Die wordt dan door ProRail betaald.

Reputatie 7
Badge +1

Hoi! Op Station Maarssen is nu al een geruime maand de lift defect. Er is een affiche op de lift geplakt dat deze tijdelijk buiten gebruik is, maar het lijkt me stug dat dat langer dan een maand aan kan/mag houden. Ook de roltrap lijkt defunct. Wordt hier nog aan gewerkt? :,)

Deze storing is hier al meerdere keren gemeld in diverse topics. Zo te zien doet NS er weinig mee.

Hoi! Op Station Maarssen is nu al een geruime maand de lift defect. Er is een affiche op de lift geplakt dat deze tijdelijk buiten gebruik is, maar het lijkt me stug dat dat langer dan een maand aan kan/mag houden. Ook de roltrap lijkt defunct. Wordt hier nog aan gewerkt? :,)

Dankjewel voor het doorgeven @rrrr. Ik heb de melding doorgezet. Erg jammer dat er schade is toegebracht aan het scherm.

Hallo,

Op station Geleen-Lutterade is er schade aan het scherm met reisinformatie. Het lijkt alsof erop geschoten is met een luchtbuks o.i.d. Schade is gisteren niet opgevallen dus waarschijnlijk recent, wellicht is het mogelijk de dader(s) te vinden met camerabeelden.
 

 

Nóu! Inderdaad. Ik zie er trouwens wel een hartje in (omdenken). Ik meld dit direct, zodat ernaar gekeken kan worden. Bedankt!

Ik kan me voorstellen dat deze monitor op perron 1 van station Deventer service kan gebruiken 

In de app staat na 10h nog steeds niet dat de lift defect is. Uiterst vervelend als jij als invalide niet op het perron kunt komen, je trein mist en vervangend vervoer moet regelen naar een ander station. Wanneer is hier wat aan gedaan?

Reputatie 6
Badge +2

Hoi LS25 en welkom op de NS Community! 

Je bent hier aan het juiste adres. Ik heb jouw bericht direct doorgezet. Bedankt voor het melden!

Op station Den Haag Ypenburg is de lift aan perronzijde 2 (richting Zoetermeer) defect. In de app staat dat hij niet defect is. Wilt u dit aanpassen o ns.nl en de storing doorzetten naar de betreffende afdeling? Het melden van een defect is niet makkelijk te doen bij de NS :(

De melding is doorgegeven. Hopelijk is het probleem snel verholpen.

Goedenavond, 

Ik heb twee weken geleden doorgegeven dat de klok op station Arnhem aan de sonsbeekzijde (buitenkant) voor loopt. Dat doet hij nog steeds. Kan dit misschien opnieuw doorgegeven worden? Alvast bedankt!

 

Bedankt voor beide meldingen, ik heb het doorgestuurd!

Goedemorgen,

Op station Lombardijen is een bankje kapot tussen spoor 3 en 4.
Het tweede bankje aan de kant van perron 4 is afgebroken en ik viel vanmorgen met bankje en al bijna om. Dat lijkt mij geen veilige situatie. Wellicht kan dat gerepareerd worden?

Alvast dank!

Goedemorgen,

Op station Arnhem aan de Sonsbeekzijde loopt de klok aan de buitenkant van het gebouw al een aantal weken vijf minuten voor. Gelijkzetten of een defect-sticker zou een hoop stress schelen, 5 minuten maakt op een station een wereld van verschil!

Alvast bedankt!

Reageer