beantwoord

Melden iets Kapot aan stationgebouw

• 21 January 2021
  • 33 reacties
  • 1461 Bekeken

Op station Duiven, een station waar Breng en Arriva rikden, is op spoor 1 iets kapot aan de buitenkant van de dichte wachtruimte. Ik kan alleen na lang zoeken dat de NS deze gebouwen beheert maar niet waar ik dit soort situaties kan melden. Hoe/waar doe ik dat? 

Het leverde woensdagochtend nog geen gevaar of grote schade op, wel een irritant geklapper van de deels losse plank/balk. Bij hardere wind kan het denk ik wel meer problemen geven. Omdat natuurlijk dr trein eraan kwam voeg ik een snel gemaaktenfoto toe. 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 21 January 2021, 10:56

Bekijk origineel

33 reacties

Goedemorgen,

Op station Arnhem aan de Sonsbeekzijde loopt de klok aan de buitenkant van het gebouw al een aantal weken vijf minuten voor. Gelijkzetten of een defect-sticker zou een hoop stress schelen, 5 minuten maakt op een station een wereld van verschil!

Alvast bedankt!

Goedemorgen,

Op station Lombardijen is een bankje kapot tussen spoor 3 en 4.
Het tweede bankje aan de kant van perron 4 is afgebroken en ik viel vanmorgen met bankje en al bijna om. Dat lijkt mij geen veilige situatie. Wellicht kan dat gerepareerd worden?

Alvast dank!

Bedankt voor beide meldingen, ik heb het doorgestuurd!

Goedenavond, 

Ik heb twee weken geleden doorgegeven dat de klok op station Arnhem aan de sonsbeekzijde (buitenkant) voor loopt. Dat doet hij nog steeds. Kan dit misschien opnieuw doorgegeven worden? Alvast bedankt!

De melding is doorgegeven. Hopelijk is het probleem snel verholpen.

Op station Den Haag Ypenburg is de lift aan perronzijde 2 (richting Zoetermeer) defect. In de app staat dat hij niet defect is. Wilt u dit aanpassen o ns.nl en de storing doorzetten naar de betreffende afdeling? Het melden van een defect is niet makkelijk te doen bij de NS :(

Reputatie 6
Badge +1

Hoi LS25 en welkom op de NS Community! 

Je bent hier aan het juiste adres. Ik heb jouw bericht direct doorgezet. Bedankt voor het melden!

In de app staat na 10h nog steeds niet dat de lift defect is. Uiterst vervelend als jij als invalide niet op het perron kunt komen, je trein mist en vervangend vervoer moet regelen naar een ander station. Wanneer is hier wat aan gedaan?

Reageer