Skip to main content

roltrap station Sittard

  • 21 April 2024
  • 12 reacties
  • 179 Bekeken

Wanneer wordt de roltrap op station Sittard eens gemaakt?

De roltrap is al zeker een half jaar kapot. Ik heb dit al een aantal keren aangegeven maar er gebeurt helemaal niets. 
Zeker met koffers is dit erg vervelend in de spitstijd. 

12 reacties

Reputatie 6

Hallo birzti. Welkom bij de NS Community.

Intern zie ik staan dat er op het moment geen defect is, dit zou dus opgelost moeten zijn, maar het is helaas mogelijk dat het alweer defect is nu. Heb je ook een nummer of exacte locatie van de roltrap? Dan zet ik het voor je door.

Die roltrap is inderdaad al maanden achter elkaar permanent kapot. Zeker een half jaar. Nooit gerepareerd geweest ook. (En vandaag was ook de lift kapot)

Wat is de status nu van deze klacht van birzit ?

Bijzit als mede reiziger weet de status zeer waarschijnlijk niet, moderator @Daniël NS hopelijk wel.

reageert de NS ook op reacties? of moet je een nieuw topic openen? 

@RobRob 

De moderatoren werken bij/voor NS. 

Dat zijn de namen met NS erachter.

Zij reageren op posts, ook in topics welke al langer online staan.

Reputatie 7
Badge

De moderators zullen hierop reageren en de melding doorzetten. Helaas betekent dat niet dat de roltrap direct gemaakt wordt. Een tekort aan personeel en onderdelen houdt helaas in dat reparatie lang op zich kan wachten. En dan is het hopen dat die lift niet weer vernield wordt.

Reputatie 6
Badge +2

Die roltrap is inderdaad al maanden achter elkaar permanent kapot. Zeker een half jaar. Nooit gerepareerd geweest ook. (En vandaag was ook de lift kapot)

Zou je nog kunnen aangeven om welke roltrap en om welke lift het precies gaat? Dan kan ik jullie meldingen doorzetten.

het gaat om de roltrap van en naar het stationshalletje: die ligt er al maanden uit

(de lift is een eenmalig probleem denk ik)

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor de aanvulling! Ik heb direct even navraag gedaan over de roltrap, maar helaas is er nog geen prognose over wanneer deze weer in werking komt. Er is een probleem met water. Dit moet inmiddels voor de vierde keer weggepompt worden. Dit waren tijdelijke oplossingen. Er wordt nu gezocht naar een permanente oplossing. Door jullie melding is de roltrap wel weer even aan het licht gebracht en omdat de roltrap al zo lang stil staat, wordt er gekeken of er wat haast achter gezet kan worden.

Heel fijn!

Update: Een week ofzo later was de roltrap gerepareerd. 

Dankjewel voor de update RobRob.

Reageer