Waar meld ik dat de stationslift het niet doet? | NS Community
beantwoord

Waar meld ik dat de stationslift het niet doet?


Ik probeerde zojuist op station Bilthoven de lift te gebruiken, maar deze deed het niet. Ik kon nergens een telefoonnummer vinden om deze storing door te geven.

Arthur Petersen
icon

Beste antwoord door Charon NS 15 June 2015, 09:26

Bekijk origineel

61 reacties

Reputatie 6

Hey Zizi. Bedankt voor het doorgeven! We hebben hier al een melding voor openstaan en dit gaat zo snel mogelijk opgelost worden. Dit is ook het geval voor Purmerend Weidevenne, maar ik heb helaas geen exacte datum dat dit opgelost gaat zijn.

Sloterdijk buiten lift voor perron 9 en 10 waar je met de lift naar beneden kan gaan om bussen en trams te kunnen pakken is defect 

 

Purmerend Weidevenne perron 1 is nog steeds defect!. 

Wij vinden het erg spijtig wanneer er een lift defect is waarvan mensen afhankelijk zijn. We proberen de lift dan ook zo snel mogelijk te repareren. Helaas zijn wij ook afhankelijk van anderen voordat wij deze taak kunnen uitvoeren. Vaak is het wachten op materiaal voordat de reparatie uitgevoerd kan worden.

Echt belachelijk ik vind NS echt nul begrip heeft voor mensen die echt afhankelijk zij ln van de lift maar verwachten wel dat je altijd een geldige vervoerbewijs bij je hebt. Ik heb al heel lang aangegeven dat lift station Weidevenne zowel spoor 1 als 2 maanden lang defect zijn en als kers op de taart is nu die van Sloterdijk spoor 9 en 10 oog defecten. Ik vind dit echt schandalig en erg jammer en nu is de vraag wanneer worden ze ooit wel een keer gerepareerd?. 

Reputatie 6
Badge +2

Goedemorgen,

ik wil graag doorgeven dat beide liften van station Purmerend Weidevenne  zowel perron 1 als 2 maanden defect zijn. Er word niet naar om gekeken en ik en velen net als mij zijn erg afhankelijk van d lift. Ik vind het ontzettend jammer dat het niet serieus word genomen naar paar keer te hebben doorgegeven. Ik hoop dat jullie mij dit keer serieus nemen en het ook serieus aanpakken.

Mvg, zizi 

Hi Zizi, 

Ik heb er direct even navraag over gedaan. De lift op spoor 2 wordt (volgens de planning) begin oktober gerepareerd. Voor deze lift waren er verschillende onderdelen besteld. Er is ook al naar de lift op spoor 1 gekeken, maar deze is helaas nog stilgezet. Daar is nu een nieuwe melding van gemaakt zodat ook deze lift (hopelijk snel) gerepareerd kan worden.

Reputatie 7
Badge

Er zijn gigantisch veel liften kapot. Helaas zorgt dit ervoor dat het lang duurt voordat een lift weer gemaakt is. En dan zijn er altijd nog vandalen die de lift weer kapot maken. Dweilen met de kraan open!

Goedemorgen,

ik wil graag doorgeven dat beide liften van station Purmerend Weidevenne  zowel perron 1 als 2 maanden defect zijn. Er word niet naar om gekeken en ik en velen net als mij zijn erg afhankelijk van d lift. Ik vind het ontzettend jammer dat het niet serieus word genomen naar paar keer te hebben doorgegeven. Ik hoop dat jullie mij dit keer serieus nemen en het ook serieus aanpakken.

Mvg, zizi 

Jammer om dat te lezen, Poort.

Ik zie dat er al wel een storingsmelding is gedaan. Ik hoop dat deze lift snel wordt hersteld. Mijn excuses voor het ongemak!

Op station Almere Poort is de lift bij spoor 2 alweer stuk. Heel vervelend voor personen die geen trap op kunnen zoals mijzelf.

Het heeft mij geforceerd alsnog de auto te nemen vandaag.

Goedenavond Zizi, erg vervelend dat de liften weer defect zijn. Het defect is bij ons bekend maar heb het nogmaals doorgegeven.

Lift is weer defect op station Weidevenne beide liften soor 1 en 2

Ik heb ze beide weer aangemeld. Jammer dat het nu inderdaad vaker voorkomt. Ze gaan er iemand op af sturen.

Beide perronnen 1en 2 van station Purmerend Weidevenne zijn na 100 keer alweer defect. Wel heel jammer dat het regelmatig defect is en dat er niet naar gekeken word. De liften zijn nu al 3 weken 

Bedankt voor het melden, Zizi

 

Ik zet het gelijk door. Hopelijk kunnen ze snel gemaakt worden.

Beiden liften van perrons 1en 2 zijn defect. Station Weidevenne (Purmerend) zijn regelmatig defect en ik ben echt afhankelijk van de liften wat ik heel jammer en frustrerend vind. Ook de lift van Sloterdijk om bij de bushaltes te komen is ook al maanden defect. Ik hoop dateer naar gekeken word. 
 

mvg, Zizi

Reputatie 6

Bedankt voor het Melden M.utr. Ik heb toevallig gisteren al een melding van deze lift doorgezet, dit gaat opgelost worden!

Hoi NS, de lift op station lunetten (utrecht) is helaas defect. De deuren lijken boven niet volledig te sluiten en blijven open en dicht gaan. Groetjes 

Dankjewel voor je melding, Hambo. Ik ga er werk van maken.

De NS lift op station Schollevaar is vandaag 13 mrt defect.Gr  Henk Burger

Reputatie 7
Badge +3

Al eerder (begin augustus) aangegeven dat er bij de stationsinformatie van Weert niet wordt aangegeven dat er een lift is. Aurora zou het doorzetten, maar dat heeft blijkbaar nog geen effect. 

Dat viel mij ook al op, maar er is wel degelijk een lift aanwezig op station Weert. Ik heb in ieder geval intern kunnen vinden dat het een geval is van wachten op onderdelen.

Badge +3

Vreemd genoeg zie ik op https://www.ns.nl/stationsinformatie/wt/weert helemaal geen lift, dus ook niet of die (langdurig) defect is.

Goedenavond Celinehe en welkom bij de NS Community.

Dit defect is bekend, er is op dit station sprake van een langdurig defect door vertraging in de levering van onderdelen die nodig zijn voor de reparatie. Het is dan ook niet bekend wanneer de lift gerepareerd zal zijn.

Als je afhankelijk bent van deze lift dan kun je het beste contact op nemen met onze assistentieverlening.

Beste,

Ik zou graag willen melden dat de lift op station Weert al een aantal weken defect is. De lift gaat wel open en het licht staat aan maar hij gaat niet omhoog. Ik ben afhankelijk van de lift en kan zo niet weg.

Ik help je graag, XromyX, Erg vervelend. Wat is er precies defect? Wat merk je?

Reageer