beantwoord

NS Hispeed toeslag ontbreekt in declaratie-overzicht

  • 5 October 2018
  • 40 reacties
  • 1862 Bekeken


Toon eerste bericht

40 reacties

Reputatie 7
Neemt je werkgever dat bovenstaande screenshot niet aan ?
De kosten zijn gemaakt en ze zijn duidelijk aan de NS uitgegeven. Klaar.
Badge +3

Oh, wacht.... Flex 😞

Edit (mrt 2020): Inmiddels kan ICd Altijd Toeslagvrij ook bij NS Flex.

Reputatie 5
Badge
@Hooglander1: vergeef me mijn vraag, maar wat is een development roadmap?

Een globale planning van wanneer nieuwe features verwacht kunnen worden, of in ieder geval opgepakt gaan worden door een development team.

Als @ErikHa € 100,- per maand uitgeeft aan ICd toeslag zou ik gewoon een ICd Altijd Toeslagvrij abonnement nemen, dat kost ongeveer de helft en kan je gewoon declareren.

Maar dan moet @ErikHa dus 2 chipkaarten hebben. Dat is toch eigenlijk alleen maar een oplossing vanwege onkunde/geen tijd/ geen prioriteit vanuit de verantwoordelijke product owner / ontwikkelaars...
Badge +3
Als @ErikHa € 100,- per maand uitgeeft aan ICd toeslag zou ik gewoon een ICd Altijd Toeslagvrij abonnement nemen, dat kost ongeveer de helft en kan je gewoon declareren.
Reputatie 4
@Hooglander1: vergeef me mijn vraag, maar wat is een development roadmap?
Ik heb mijn reactie hierboven aangepast. Mijn excuses hiervoor!

Het is niet een reële verwachting dat gebruikers twee keer hetzelfde abonnement afsluiten puur wegens deze administratieve onmogelijkheid.

Is het mogelijk om aan te geven of dit op de development roadmap staat en zo ja, wanneer we deze feature zouden kunnen verwachten?
Ik heb mijn reactie hierboven aangepast. Mijn excuses hiervoor!
Wat ik net zie, is dat je in je Mijn NS account gemaakte reizen kunt selecteren. Wellicht is dit een oplossing.
Dat doe je door in te loggen op je Mijn NS account, vervolgens klik je op "Reishistorie" en dan "Trein".

Laat je me weten of dit voor je werkt?

Het hele punt van dit topic is dat dat niet werkt, dat kan je lezen in de allereerste reactie.
Wat ik net zie, is dat je in je Mijn NS account gemaakte reizen kunt selecteren. Wellicht is dit een oplossing.
Dat doe je door in te loggen op je Mijn NS account, vervolgens klik je op "Reishistorie" en dan "Trein".

Laat je me weten of dit voor je werkt?

Edit Helaas zit ik ernaast, omdat je de ICD toeslag niet kunt selecteren, zoals eerder genoemd. In dit geval is het alsnog de beste optie om dan een aparte kaart voor privé reizen te hebben.
Jammer dat die factuur onbruikbaar is, omdat er privé reizen op staan. Is het misschien een idee om voor privé reizen een aparte kaart met abonnement aan te schaffen?
Vooralsnog is hier geen andere oplossing voor.

Is het mogelijk om aan te geven of dit op de development roadmap staat en zo ja, wanneer we deze feature zouden kunnen verwachten?
Jammer dat die factuur onbruikbaar is, omdat er privé reizen op staan. Is het misschien een idee om voor privé reizen een aparte kaart met abonnement aan te schaffen?
Vooralsnog is hier geen andere oplossing voor.
Ik heb hetzelfde probleem... Lijkt mij wel op te lossen toch?
Ik sluit mij aan bij de persoon hier boven. Vandaag ontdekte ik ook dat de losse declaraties niet bruikbaar zijn voor vrijwel al mijn reizen. Het zou fijn als het bedrag wat in het overzicht staat in ieder geval terugkomt in de PDF Export. Dat is letterlijk het enige wat nodig is.
Dat vind ik een heel vreemd antwoord. Waarom kan de NS daar niets aan doen? Een bug als deze moet toch met prioriteit opgelost kunnen worden? Kunt u aangeven wanneer wordt dit opgelost? Op de factuur staan ook prive reizen, dus die factuur is onbruikbaar voor mijn declaratie. Dit kost mij nu zo'n € 100 per maand. Ik vind dit niet acceptabel.
Hi ErikHa. Welkom bij de Community.

Vervelend dat de bedragen voor de ICD toeslag niet op je overzicht komen. Ik ben bang dat we daar, zoals mijn collega al aan heeft gegeven, momenteel weinig aan kunnen doen. NS Flex is nog volop in ontwikkeling. De kosten voor de ICD worden uiteindelijk weergegeven op je maandelijkse factuur. Zodra deze klaar staat in je account ontvang je een e-mail.

Reageer