Sticky beantwoord

Ik heb een OV-fiets gevonden, en nu?



Toon eerste bericht

187 reacties


 

Deze fiets staat al enige weken op het Cultusplein in Elst (gld). Kunnen jullie kijken of deze als vermist geregistreerd staat?

 

 

 

Deze staat hier al even, heeft nu ook een groene kleur. Maar ik dacht: laat ik het even melden, dan weten jullie ervan.

Locatie: Rubensstraat 145-149, Ede (Rubensstaete)

Reputatie 6

Hallo Coriander! Welkom bij de NS Community!

Heb je toevallig ook het nummer op het frame van deze fiets? Het spatbord nummer lijkt niet te kloppen. Dan zet ik dit meteen voor je door, bedankt voor het melden! 😊

Fiets 77857 (zie 4 berichten hoger) staat er nog steeds:  Tilburg Beeklaan tegenover Regge. 

Sinds afgelopen vrijdag staat de fiets met nr 17533 in de bosjes. Bij de kruising van de Jan van Neckstraat en de Anna Hendrixlaan in Tiel.

 

@Laura NS hij is zelfs al opgehaald, super hoor, zo snel, bedankt!

Hoi! Bedankt voor het aangeven! Deze is echter 2 dagen geleden gehuurd en kan ik niks mee doen op dit moment. De huurder is hier zelf verantwoordelijk voor nu.

Goedemorgen, bij de Jumbo in Baarn is een ov fiets achtergelaten. Deze staat op het parkeerterrein bij de ingang aan de Leestraat. 

 

Er staan al een paar weken 3 ov fietsen bij de Aldi in Aarle-Rixtel 

Hallo, er staat hier al een aantal dagen een fiets van jullie langs de weg. Lag in de bosjes met een lekke band. Gezien de staat, binnenband is in tweeën, geloof ik niet dat deze nog wordt teruggebracht.

 

Nr. 15092

Postcode 8225ta, nr 76

 

Mvg Dylan

Dankjewel Dje, voor het opletten. De OV-Fiets is nog maar kort verhuurd en wordt niet vermist. Hopelijk wordt de OV-fiets weer ingeleverd.

Er staat al 7 weken een ov-fiets bij ons voor de deur. Ovfiets-nummer: B35505

Locatie: op de stoep, voor de deur bij Ferguutstraat 3,1055SV Amsterdam.

Ze zullen er niet direct tijd voor hebben gehad, ben ik bang. Komt goed!

Goedemorgen, 

Bij de lidl in de Tjalk te Lelystad staat al 3 maanden deze fiets.  Denk niet dat hij zo lang gehuurd is.  

Reputatie 6
Badge +2

Die is inderdaad al een tijdje vermist! Bedankt voor de melding, Dreebee71!

Sinds 11 juni staat ov-fiets 11686 voor de deur van Waaloord 2 in Woerden. Verhaal is bekend bij NS-klantenservice, maar actie blijft uit. 

Reputatie 7
Badge +3

De huur wordt pas na 21 dagen beëindigd, dus waarschijnlijk heeft die fiets gewoon nog steeds de status ‘verhuurd'. In theorie zou de huurder de fiets nog gewoon in kunnen leveren.

Hi! Op de Van Hoornekade 143  in Utrecht ligt al weken lang een ov-fiets in het gras. Het zou fijn zijn als jullie hem komen ophalen.

Ik zie dat dit 3 dagen geleden is gemeld. We zullen de fiets zo snel mogelijk ophalen. Bedankt voor het melden, Bee789.

Hi FabianB en welkom bij de NS Community! 

Deze fiets wordt op dit moment nog verhuurd. Ik heb de locatie er wel bij vermeld. Mocht de fiets door de huurder toch als vermist wordt gemeld, weten we waar deze staat. Bedankt voor het doorgeven!

Ok, ik ben benieuwd, er staan hier nooit OV fietsen, en deze staat ook niet vast met de ketting, dat maakt t voor mij toch wel verdacht. Ik vermoed dat ie ergens is opgepakt en meegenomen en nu hier gedumpt is. Maar goed, kan de verhuurder nu ook deze locatie zien? Stel dat ie door een ander is verplaatst?

Hallo MugenNoJin en welkom bij de NS Community.

 

Bedankt voor het doorgeven van de locatie van deze fiets. Ik heb hiervoor een melding aangemaakt.

Reputatie 6
Badge +2

Hey Tassieboe en welkom op de NS Community! 

Twee van deze fietsen worden nog verhuurd. Daar heb ik deze locatiegegevens wel bij genoteerd. De derde fiets (met nummer 18685) zal in ieder geval snel opgehaald worden. Bedankt voor de melding!

Hallo,
Sinds 2,5 week staat er een fiets voor de flat in Heemskerk.
Ruysdaelstraat 148 - 150.
Nummer van de fiets is : 17135

Groet, Jeroen.

 

 

Er staat een ov fiets (16718) welke niet op slot staat op de stoep aan de Aarninkskampweg in Schalkhaar. Is hier iets over bekend?

Goedendag, er staat al maanden OV-fiets 36252 tegen de blinde gevel van het huis naast de garage op de Barentszstraat 50, 2518 XH Den Haag.

 

Reageer