Ik heb een OV-Fiets gevonden. Nr 75601
Welkom op onze NS Community Fietssteward groningen. Ik zie dat de laatste melding van januari was waarbij hij in de stalling leek te staan. Het is me heel duidelijk dat dit niet het geval is. Mijn dank hiervoor! Ik ga er direct werk van maken.
Er staat al maanden een ov fiets aan de verlengde feithstraat/ feithstraat in Groningen.
Had het in februari al doorgegeven aan de fietsennstalling op Hoofdstation Groningen en staat er nog steeds

Inderdaad, maar ook, hoe moeten reiziigers nu gevonden OV-fietsen melden?
Via het forum, zolang dat nog kan? En anders via de chat. Hij reageert hier prima op 'gevonden OV-fiets'.
En jij denkt dat iemand een chat gaat opstarten om een gevonden OV-fiets te melden? Ik denk dat het aantal gemelde fietsen gaat dalen met 90 á 95%. Mensen zitten echt niet te wachten op een dom chat gesprek. Enige zinnige wat NS zou kunnen doen (maar bedrijf is niet zinnig dus wordt hem niet) is een link bij NS.nl maken waarin je een gevonden OV-fiets met locatiegegevens kan melden.
NS doet hier aan ongelooflijke kapitaalvernietiging maar is dan ook geen slim bedrijf.
Ik denk ook dat niet veel mensen een chat zullen opstarten om een gevonden OV-fiets te melden.
Omdat het teveel tijd kost. En mensen hebben wel wat beters te doen.
Bij de managers van NS heerst er, net als in de politiek, een korte termijn denken: hoe kan ik nu scoren. En wat later de gevolgen zijn: who cares.
Voor gevonden OV-fietsen zou NS ook een meldpagina kunnen hebben op de website. Bv zoiets wat veel gemeenten ook hebben voor meldingen in de openbare ruimte.
Ik vraag me af of de NS dat gaat doen: het kost geld. De NS is aan het bezuinigen.
Voor gevonden OV-fietsen zou NS ook een meldpagina kunnen hebben op de website. Bv zoiets wat veel gemeenten ook hebben voor meldingen in de openbare ruimte.
Ik dacht ook aan zoiets ja, zou je eventueel ook zelfs kunnen doen voor defecten aan liften/stations
Via het forum, zolang dat nog kan? En anders via de chat. Hij reageert hier prima op 'gevonden OV-fiets'.
En jij denkt dat iemand een chat gaat opstarten om een gevonden OV-fiets te melden? Ik denk dat het aantal gemelde fietsen gaat dalen met 90 á 95%. Mensen zitten echt niet te wachten op een dom chat gesprek. Enige zinnige wat NS zou kunnen doen (maar bedrijf is niet zinnig dus wordt hem niet) is een link bij NS.nl maken waarin je een gevonden OV-fiets met locatiegegevens kan melden.
NS doet hier aan ongelooflijke kapitaalvernietiging maar is dan ook geen slim bedrijf.
Prima... Ja... Als je de juiste zinsopbouw en woorden gebruikt…

Maar goed dit kan dus ook enorm versimpeld worden, jij geeft het nummertje en locatie door en hij zet het door naar de juiste afdeling. Dan hoef jij ook niet onnodig lang in de chat te wachten.
.
Bedankt Robert. Ik heb er een melding van gemaakt!
De N302 heet Larserweg, het fietspad heet Larserpad. Het adres van Omroep Flevoland is Larserpoortweg 40.

Ik moet een straatnaam opgeven. Weet je toevallig wat de dichtstbijzijnde straat is waar deze fiets ligt?
Er ligt een fiets op de groe strook bij het fietspad op de N302 ter hoogte van hmpaal 86.6. Vlakbij de studio van Omroep Flevoland.
Hij ligt daar al een tijdje.

Bedankt voor het doorgeven. Voor deze fiets is reeds een melding ingediend. Hij wacht dus om te worden opgehaald.
De 52127 staat al ruim een week buiten de bebouwde kom aan de Heijcopperkade, Utrecht nabij knooppunt Oudenrijn.

Dankjewel voor het melden Micha van der vlist. En welkom op onze NS Community! Als hij in de sloot ligt kan ik me voorstellen dat je het framenummer niet zo goed kan zien. Ik ga hierover een melding maken zodat hiernaar kan worden gekeken. Nogmaals dank!
Hi NS bij de ingang van de boerderij wezenlandenpark in Zwolle ligt in de linkersloot voor de ingang een OV fiets. De straat is Almelose kanaal.
Bedankt voor het doorgeven Yorredekat en welkom op onze NS Community! Ik laat hem ophalen. :D
In de Warmoesstraat te Haarlem staat al weken lang een OV fiets, die ook sindsdien niet meer gebruikt is. Nummer: B42362. Hij staat naast het enige bankje in de straat.
Hi Yulia_Foma, welcome to our NS Community! Thank you so much for informing us of this. I've made arrangements for pick-up.
Found an abandoned OV bike at my work. Standing there for couple weeks already. Could someone pick it up?
Better Meetings het bos in, dan 3 keer links!, Woudenbergseweg 41, Hectometerpaaltje 5.4, 3711 AA Austerlitz
Bike number 21373
Bedankt Minkedebruijne! Ik ga hem laten ophalen.
Deze NS fiets staat al zeker 2 maanden voor de deur. Amsterdam Tilanusstraat ter hoogte van nummer 45.

Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.