Sticky beantwoord

Ik heb een OV-fiets gevonden, en nu?



Toon eerste bericht

189 reacties

Goedendag, er staat al maanden OV-fiets 36252 tegen de blinde gevel van het huis naast de garage op de Barentszstraat 50, 2518 XH Den Haag.

 

Hoi Anniemijntje! Welkom bij onze Community.

Bedankt voor het doorgeven! 😀 Een oplettende medegebruiker van deze Community heeft deze eerder vandaag al doorgegeven en daar heb ik een melding van gemaakt.

Dag mijn zoon heeft een first gevonden bij de sloot in Driehuis. Nummer 27179 zonder zadel en op slot.

Naast het parkeerterrein van de COA 

Bedankt voor de melding Treinrover. Ik zie dat er enkele dagen geleden al een verzoek is ingediend om deze fiets op te halen, hopelijk wordt hij snel opgepikt!


Aan de Mijnbouwweg in Amersfoort, tegen de zijgevel van de BCC staat al een hele tijd deze OV-fiets. Zijn jullie ‘m kwijt? Dan is ie gevonden. 

Bedankt! Ik heb een opdracht aangemaakt om de fiets op te laten halen!

Ook hier een fiets die al lange tijd staat in Amsterdam, fietsnr op foto, lokatie omgeving Marcantilaan

 

Reputatie 6

Bedankt voor het melden PWA777! Ik heb het doorgezet en de fiets gaat opgehaald worden. 

Fiets 76363 staat al een paar weken op een gekke plek in Vleuten. Locatie: langs het fietspad tegenover Utrechtse Heuvelrug 130, 3452JA

 

Bedankt voor de aanvulling, RobLassche.

Zoals Maxime aangaf is er momenteel geen reden om aan te nemen dat we deze fiets kwijt zijn. Ik zet er wel een melding bij dat de fiets hier staat. Mocht ie er echt na een langere tijd nog steeds staan (en dan heb ik het over weken), trek dan gerust even weer aan de bel.

In ieder geval bedankt voor het melden!

Het fiets nummer 75601. Geen letter.

De OV-fiets staat bij adres Veenmossingel 28 in Purmerend. 

 

moderator: telefoonnummer verwijderd

Staat er ook een letter bij het fietsnummer? De variant zonder letter erbij is wel verhuurd, maar missen we (nog) niet. Fijn dat je wel de moeite neemt om het te melden!

Reputatie 7
Badge +3

Een modorator kan checken of deze fiets vermist. Als dat zo is wordt deze fiets opgehaald als je ook even aangeeft waar deze fiets staat. 

Reageer