beantwoord

melden verlaten ov fiets



Toon eerste bericht

95 reacties

Probeer foto toe te voegen maar lukt niet 

Staat al enkele dagen op meester van merwicklaan 38 in Den Bosch! Is een kleinschalige woonvoorziening waar niemand een dergelijke fiets gebruikt

In Amsterdam centrum (Nieuwe Nieuwstraat thv nr. 47) staat ook al enige tijd een OV-fiets (nr. 69558). Lijkt hier ook te zwerven.

 

Graag wil ik 4 verlaten OV fietsen (met lekke banden) melden op de Nieuwezijds Voorburgwal in Amsterdam:

 

  • nr. 88569 (staat t.h.v. Nieuwezijds Voorburgwal 16 in Amsterdam)
  • nr. 53409 (staat t.h.v. Nieuwezijds Voorburgwal 32 in Amsterdam)
  • nr. 69558 (staat t.h.v. Nieuwezijds Voorburgwal 110 in Amsterdam, was eerder door mij gemeld in Nieuwe Nieuwstraat, maar is verplaatst)
  • nr. OV87829 (staat t.h.v. Nieuwezijds Voorburgwal 110 in Amsterdam, was eerder door mij gemeld in Nieuwe Nieuwstraat, maar is verplaatst, spatbord is al afgebroken)

 

Hopelijk kunnen deze snel worden opgehaald (mij eerste melding was al van een maand geleden).

 

 

 

 

 

 

 

Fiets staat in de Ridderspoor in Zwaag/Hoorn naast nr 69 en 67 ( in de straat die daar loopt) aan een lantaarnpaal. 

Deze verlaten OV fiets staat al enige tijd bij het cbr in Leeuwarden op de Douwe Tammingawei 32 te Leeuwarden 

Dankjewel voor het melden Adam83,

Dit waarderen wij zeer! Ik heb de meldingen doorgezet en hoop dat de OV-fietsen spoedig opgehaald worden zodat de OV-fietsen niet verder beschadigen.

Het lijkt zo, en het is zo! Bedankt voor het melden hiervan. Ik stuur er iemand opaf!

Reputatie 7
Badge +1

Hey Singlewordedpoem. Welkom bij de NS Community!

Er staat al een melding om deze fiets op te halen toevallig, dus dit zal in de komende dagen wel gebeuren! 

We zijn hier op dit forum met velen de zwerffietsen van NS aan het melden. Maar ik vraag mij zo langzamerhand wel af wat NS gaat doen aan dit probleem. Vooralsnog zijn we hier aan het dweilen met de kraan echt wagenwijd open. Volgens BNR-radio gaat het om 1000 fietsen per maand. 

Tot nu toe zie ik hier alleen maar berichten van "ja de fiets wordt opgehaald”. Elders is al geconcludeerd dat het nieuwe slot voor veel van dit soort problemen zorgt, maar NS is alleen maar bezig met meer nieuwe sloten te plaatsen en daarmee het probleem dus te vergroten.

 

Dus nogmaals: Wat gaat NS concreet doen om dit probleem aan te pakken???  

Nog bedankt voor de reacties, ik begrijp dat de huurder (of misschien zijn werkgever als hij via de werkgever een pasje heeft) wel tijdig een terugkoppeling krijgt over de fiets. 

Er staat al enige tijd (zeker 2-3 weken) een fiets met het nummer 20093 bij de bezoekersingang van het de Belastingdienst. Kruising Joost van den Vondellaan/Bilderdijklaan.

Hallo, 

 

Aan de Hogenkampsweg in Zwolle ter hoogte van nr 193/199 staan al 2weken 2 verlaten Ov-fietsen op de stoep, volgens mij zijn het weesjes. Zijn deze vermist?

Groet Marije 

 

 

Hallo, 

 

Aan de Hogenkampsweg in Zwolle ter hoogte van nr 193/199 staan al 2weken 2 verlaten Ov-fietsen op de stoep, volgens mij zijn het weesjes. Zijn deze vermist?

Groet Marije 

 

 

Wat zijn de nummers van de fietsen? 

Goedemiddag @dianaf, welkom op de NS Community!

Ik kan geen vermiste OV-Fiets vinden onder dit nummer. Staat er ook een QR-code op de OV-Fiets?

Sinds een paar weken/maanden staat ook op de hoek Julianapark/Hoefstraat in Tilburg een verlaten OV-fiets. Nummer 59866. De fiets zelf staat op slot. Verwacht echter niet dat de huurder deze nog terug gaat brengen.

Sinds een paar weken/maanden staat ook op de hoek Julianapark/Hoefstraat in Tilburg een verlaten OV-fiets. Nummer 59866. De fiets zelf staat op slot. Verwacht echter niet dat de huurder deze nog terug gaat brengen.

Goedemiddag Dylan, Dankjewel voor het melden. Ik zet het graag voor je door. Heb je nog een iets exactere locatie waar deze staat? Bijvoorbeeld een huisnummer of een omschrijving van de omgeving? Want dit is nog een beetje een brede omschrijving en deze willen we natuurlijk zo concreet mogelijk indienen zodat de fiets opgehaald kan worden!

Zeker al 4 wkn staat een ov fiets op het pleintje tussen de NIEUWMARKT  &  KLOVENIERSBURGWAL, (Amsterdam) vlak naast de grote gekleurde zitbank.

Nummer ov fiets = 78022

Er staat al enige tijd (zeker 2-3 weken) een fiets met het nummer 20093 bij de bezoekersingang van het de Belastingdienst. Kruising Joost van den Vondellaan/Bilderdijklaan.

 

Dankjewel voor het melden! Ik heb een ophaalverzoek aangemaakt voor deze fiets.

Goedemiddag Dylan, Dankjewel voor het melden. Ik zet het graag voor je door. Heb je nog een iets exactere locatie waar deze staat? Bijvoorbeeld een huisnummer of een omschrijving van de omgeving? Want dit is nog een beetje een brede omschrijving en deze willen we natuurlijk zo concreet mogelijk indienen zodat de fiets opgehaald kan worden!

Hahaha. Ik dacht dat mijn omschrijving concreet genoeg was, maar goed. Hij staat naast Hoefstraat 10 voor een klein parkje dat daar is aangelegd. Tegenover de Poolse supermarkt. Kan niet missen.

Reputatie 6

Bedankt voor de verduidelijking DylanC! Ik heb de melding nu doorgezet en de fiets gaat opgehaald worden.

Er staat al een tijdje een OV fiets op de Eewal (Leeuwarden) bij huisnummer 59 ter hoogte van de Zuupsteeg. Misschien een vermiste fiets? 

 

In de fietsenstalling van de Basisschool Parcival aan de Zwanebloemlaan 2 in Arnhem staat al meer dan een half jaar een door een onbekend persoon achtergelaten OV fiets. Tijdens schooluren is het plen toegankelijk en kan de fiets door de NS opgehaald worden.

Bedankt voor het melden, Coen123. Weet je ook het nummer van deze fiets?

Super! Ik zet je melding direct door zodat deze opgehaald kan worden. Bedankt voor je melding! 

 

Reageer