beantwoord

melden verlaten ov fiets



Toon eerste bericht

95 reacties

Veluws College Walterbosch
Waltersingel 130

Goedemiddag Rob DuPont en welkom bij de NS Community!

Bedankt voor de melding. Weet je toevallig nog of deze fiets een regulier slot heeft, of een nieuw elektronisch slot? In het laatste geval is de fiets namelijk nog verhuurd en dus de verantwoordelijkheid van de huurder.

Bij Nieuwe Nieuwstraat 47 in Amsterdam staat ook al enige tijd een verlaten OV fiets (nr. OV87829). Het achter spatbord is reeds afgebroken. Zie foto’s.

 

PS: de ongeveer een maand geleden door mij gemelde fiets met nr. 69558 op dezelfde locatie is ook nog steeds niet opgehaald.

 

Reputatie 7
Badge +2

Om te kunnen checken of die fietsen vermist zijn heeft NS de fiets nummers nodig, die staan op het spatbord.

Hoi Stijn,

Dat weet ik niet, de meeste fietsen uit de stalling in Apeldoorn hebben wel een elektronisch slot. Het kan natuurlijk zo zijn dat de huurder iets is overkomen, waardoor hij in de onmogelijkheid verkeert de fiets op te halen… Het zou naar mijn mening wel netjes zijn een seintje richting de huurder te geven, als deze in jullie systeem bekend is. Goed weekend, Rob

Reputatie 6
Badge +2

De melding is doorgezet zodat de fiets opgehaald kan worden. Bedankt dianaf! En Robert B bedankt voor de aanvulling!

Bedankt voor het doorgeven, Jan! Deze zijn wij inderdaad kwijt. Ik maak er een melding van zodat hij kan worden opgehaald.

Bij ons in de straat staat al een tijdje een OV fiets. Hij hangt nu half op straat en wordt er niet beter op zo. Ligt half op straat en tussen auto’s in. 
Op het spatbord staat 64307

 

Reputatie 7
Badge +1

Nee niet volkomen idioot. NS doet er helemaal niets aan om de instructie voor het nieuwe slot te verbeteren en dit is dus een logisch gevolg.

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor je melding! Deze fiets wordt al een tijdje vermist, nu kan die snel opgehaald worden.

Hoi NS,

Er staat bijna 2 weken een ov fiets bij het speeltuintje tegenover Bleekstraat 25 in Stramproy. Nr 20341. Kunnen jullie kijken of die vermist wordt en zo ja, hem ophalen? Mvg

 

Bedankt voor de melding, dianaf. Al deze fietsen zijn inderdaad vermist, idioot dat er zoveel op een zelfde plek staan.

Kun je aangeven om welke locatie dit precies gaat (adres ter hoogte van en een beschrijving van de locatie)? Ik zie dat je eerder wel een locatie hebt gestuurd in dit topic, maar ik weet niet zeker of dat om jouw werklocatie gaat.

Ik heb even een privébericht gestuurd.

 

Reputatie 6
Badge +2

Hi Frederike70 en welkom op de NS Community! 
Goed dat je dit meldt! Ik wil je bericht graag doorzetten, maar weet ik helaas niet welke straat dit is. Kun je nog aangeven om welke straat, plaats en ter hoogte van welk huisnummer dit is?

Reputatie 7
Badge +1

In Den Haag aan de 1e Van der Kunstraat (niet heel ver van Den Haag HS) staat al zeker 2 maanden een OV fiets tegen een paal ter hoogte van het Johan van Veenplein. Ik denk dat we nu wel kunnen constateren dat het om een wees-OV-fiets gaat.

Conclusie: Met deze post van een maand geleden is dus niets gedaan, want vandaag wordt deze fiets opnieuw gemeld.😥  

Ter hoogte van deventerstraatweg 11 in Zwolle staat in het fietsenrek een weesje. 15230

Goedemiddag @dianaf, welkom op de NS Community!

Ik kan geen vermiste OV-Fiets vinden onder dit nummer. Staat er ook een QR-code op de OV-Fiets?

Hi @Melissa NS welkom!

Voor een vestiging van de Belastingdienst nabij een kruising Joost van den Vondellaan en Bilderdijklaan moet je in ieder geval in Apeldoorn zijn https://osm.org/go/0GQagfz_U-

En ja, daar hebben ze nieuwe sloten… ov-fiets.nl/slot dus daar moet een B voor het nummer 🤣

Merci voor de toevoeging! Bericht was in mijn spambox terecht gekomen. 👍

Reputatie 7

Er staat al zeker 6 weken een verlaten ov fiets geparkeerd voor mijn deur en wordt niet gebruikt.  Zijn jullie deze kwijt óf gestolen? Nummer 44978

 

Hoi Martinemm,

 

Welkom op dit forum. Misschien is het handig om even aan te geven waar de fiets staat? (plaats en straat). NS kan de fiets dan ophalen.

Bedankt voor de melding esmee.29007, deze fiets is inderdaad vermist. Ik heb het doorgegeven!

Reputatie 6

Hey Singlewordedpoem. Welkom bij de NS Community!

Er staat al een melding om deze fiets op te halen toevallig, dus dit zal in de komende dagen wel gebeuren! 

Hallo, 

Er staat al even een ov-fiets in het Oud Bogardenstraatje in ‘s-Hertogenbosch.

Deze is al een paar keer verplaatst door buurtbewoners en staat dus in de weg.

 

Hoi Sigrid70 en welkom bij onze Community!

Deze fiets zijn we kwijt, dus fijn dat je hem hebt gevonden! Heb je toevallig een specifieke omschrijving (huisnummer, tegen een hek/boom aan etc) van de locatie van deze fiets? Dan kan ik ervoor zorgen dat mijn collega's hem komen ophalen.

Er staat al zo’n 3/4 weken een ov fiets in onze straat. Het gaat om de Joachim Altinghstraat in Groningen, ter hoogte van nummer 18. 
 

 

Hoi Sigrid70 en welkom bij onze Community!

Deze fiets zijn we kwijt, dus fijn dat je hem hebt gevonden! Heb je toevallig een specifieke omschrijving (huisnummer, tegen een hek/boom aan etc) van de locatie van deze fiets? Dan kan ik ervoor zorgen dat mijn collega's hem komen ophalen.

Fijn dat ie opgehaald wordt!

hij staat aan het einde van het (doodlopend) straatje tegen een schutting met klimop, bij een hek (aan het water)

 

Hij staat op het Rond ter hoogte van nummer 89 te Houten.  Hij staat in het fietsenrek tegenover eetcafé het Atelier.  Veel succes 

Vriendelijke groet Martine 

Reputatie 6

Goedemiddag Marritx. Welkom bij de NS Community. 

Bedankt voor het doorgeven, ik heb een melding doorgezet.

Reageer