beantwoord

Annuleren E-ticket

  • 24 August 2023
  • 6 reacties
  • 212 Bekeken

Ik heb treinkaarten gekocht, met meereiskorting. Nergens kon ik (bij aankoop) iets vinden over dat dit dan alleen op bepaalde tijdstippen geldig was, dit kreeg ik pas te zien na aankoop. Kan ik deze tickets nog annuleren en anderen kopen? Of bij betalen dat deze tickets wel geldig zijn?

 

icon

Beste antwoord door Thom 24 August 2023, 22:57

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U krijgt niets terug als de tickets al zijn geopend en dat is klaarblijkelijk het geval. Bijbetalen kan ook niet. Het vervelende van e-tickets is dat niet is na te gaan of er mee gereisd is of niet. Daarom worden er geen nieuwe verstrekt. 

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb treinkaarten gekocht, met meereiskorting. Nergens kon ik (bij aankoop) iets vinden over dat dit dan alleen op bepaalde tijdstippen geldig was, dit kreeg ik pas te zien na aankoop. Kan ik deze tickets nog annuleren en anderen kopen? Of bij betalen dat deze tickets wel geldig zijn?

 

Dan heeft u dus niet goed gekeken want het staat duidelijk vermeld.

Reputatie 7
Badge +3

 

Wanneer je in de app besteld krijg je voor betaling de voorwaarden te zien.

Als de kaartjes niet gedownload zijn, kun je contact opnemen met 1 van de andere klantenservice mogelijkheden.

Badge +3

Mjah… 

Die abonnementhouder moet wél een geldige incheck hebben (ander topic).

En Kids Vrij is natuurlijk geen uitzondering op een Studentenreisproduct 🤣

Jaren geleden heel die Samenreizen pagina helpen te herschrijven en nu gaan ze weer de mist in.

Om te beginnen mag iemand met Flex Basis helemaal géén mensen laten meereizen met korting.

Iemand met Flex Weekend Voordeel (voor € 2,20 per maand) mag dat wel, al krijgt diegene helemaal geen korting doordeweeks! En iemand met Weekend Vrij zonder doordeweekse dalkorting mag dat ook.

Reputatie 7
Badge +3

@Robert B je moet wel doorklikken voor de uitgebreide voorwaarden.

Reputatie 7
Badge +3

 Kan ik deze tickets nog annuleren en anderen kopen? Of bij betalen dat deze tickets wel geldig zijn?

Annuleren of bijbetalen kan niet. Ik zou in dit geval even rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X (voorheen Twitter). Als het identieke tickets zijn qua naam, traject en datum, willen ze misschien uit coulance wel iets voor je betekenen.

 

Reageer