beantwoord

Dus zo gaan we om met klanten (verkeerde eindbestemming)

  • 25 August 2023
  • 5 reacties
  • 127 Bekeken

Ik ga niet eens vragen of er iets te regelen is.

Maar zie meerdere wel willende eerlijke klanten niet geholpen worden met als ze bij un bestelling per ongeluk een verkeerde eindbestemming uit het rolmenu hebben geselecteerd.
Wel kunnen je coulant zijn naar mensen die een boete krijgen dus, misdaad loont.
Ik heb een groepsticket met mijn dochter aangeschaft van Kapelle naar Amsterdam Centraal en heb per ongeluk Amersfoort Centraal gekozen (1 euro verschil) Bij het Loket van NS kunnen ze niet helpen bij de telefonische klantenservice kunnen ze niet helpen. Heb sterk het idee dat hier een commerciële afweging aan ten grondslag ligt.

Heb dus nog maar 2 enkele reis tickets gekocht voor €34,- Ik kan je ook melden dat dit de laatste €34 waren die je aan mij verdienen, niet dat het jullie iets uitmaakt want ik ben er 1 van de vele die je op deze manier behandelen.

icon

Beste antwoord door Tamzin 25 August 2023, 15:45

Bekijk origineel

5 reacties

Ik ga niet eens vragen of er iets te regelen is.

Maar zie meerdere wel willende eerlijke klanten niet geholpen worden met als ze bij un bestelling per ongeluk een verkeerde eindbestemming uit het rolmenu hebben geselecteerd.
Wel kunnen je coulant zijn naar mensen die een boete krijgen dus, misdaad loont.
Ik heb een groepsticket met mijn dochter aangeschaft van Kapelle naar Amsterdam Centraal en heb per ongeluk Amersfoort Centraal gekozen (1 euro verschil) Bij het Loket van NS kunnen ze niet helpen bij de telefonische klantenservice kunnen ze niet helpen. Heb sterk het idee dat hier een commerciële afweging aan ten grondslag ligt.

Heb dus nog maar 2 enkele reis tickets gekocht voor €34,- Ik kan je ook melden dat dit de laatste €34 waren die je aan mij verdienen, niet dat het jullie iets uitmaakt want ik ben er 1 van de vele die je op deze manier behandelen.

Etickets kunnen na aanschaf vanwege het risico op fraude niet gewijzigd of geannuleerd worden..Dat staat duidelijk vermeld als u ze aanschaft.

Reputatie 7
Badge +3

Je maakt zelf een fout en vindt dat NS dat maar moet corrigeren? Voordat je gaat betalen wordt het traject en datum getoond. Ook staat er een link naar de voorwaarden. Die voorwaarden waarin staat dat gekochte kaartjes niet gewijzigd kunnen worden en er geen restitutie is, heb je voor gelezen aangevinkt, want anders kun je niet betalen.

Ik begrijp dat je de kaartjes ook al gedownload had, want als je dat niet had gedaan, had de klantenservice je tegemoet kunnen komen. Nu heb je geldige kaartjes die niet meer ongeldig gemaakt kunnen worden.

Als je de nieuwe kaartjes nog niet gedownload hebt, kun je daar restitutie voor vragen. Voor €10 per persoon kun je een enkele reis Amersfoort-Amsterdam Centraal er bij kopen. Je moet dan wel via Amersfoort reizen, maar scheelt €14.

 

Reputatie 7
Badge +3

Kan NS eens ophouden met het verkopen van die e-tickets voor enkele reizen en retours? Dit is het zoveelste probleemgeval.

Er is nu een veel beter alternatief voor die e-tickets: OVpay. Reizigers kunnen dan geen fouten meer maken in het bestelproces en worden niet teleurgesteld als de reis niet doorgaat.

Reputatie 7
Badge +3

Kan NS eens ophouden met het verkopen van die e-tickets voor enkele reizen en retours? Dit is het zoveelste probleemgeval.

Er is nu een veel beter alternatief voor die e-tickets: OVpay. Reizigers kunnen dan geen fouten meer maken in het bestelproces en worden niet teleurgesteld als de reis niet doorgaat.

Dit waren groepstickets.

Kan NS eens ophouden met het verkopen van die e-tickets voor enkele reizen en retours? Dit is het zoveelste probleemgeval.

Zeker een goed idee, bijna crimineel dat NS deze verkoop nog steeds doorzet.

Overigens ging het in dit geval om een groepsticket dat niet op andere manier te kopen is. 

Reageer