beantwoord

E-ticket

  • 27 August 2022
  • 4 reacties
  • 159 Bekeken

Ik heb een E-ticket gekocht,  en het is bijna een uur en ik heb geen email bevestiging gekregen, en nog steeds geen E-ticktet op mijn app. Wat moet ik hier mee doen?

icon

Beste antwoord door Thom 27 August 2022, 21:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Kijk allereerst in de junkfolder.  Daar komt het vaak terecht. Normaal adviseren we Klantenservice maar die is slecht bereikbaar. 030 7515155. Het is er zeer druk. Na een uur had de ticket er al moeten zijn. Klantenservice kan zien of u hem al geopend heeft of niet en zo niet dan krijgt u een nieuwe. Vaak is het emailadres niet goed gespeld.

Heb ticket gekocht, mail ontvangen en NS app op telefoon. E-ticket in app downloaden werkt niet. Krijg melding: can’t open page. 

Oh vreemd, spijtig dat het niet werkt. Heb je de laatste versie van de app? Lukt het wel om het als pdf te openen? 

Reputatie 7
Badge +3

Heb ticket gekocht, mail ontvangen en NS app op telefoon. E-ticket in app downloaden werkt niet. Krijg melding: can’t open page. 

Je mag hem ook als pdf op jpuw telefoon zetten, lukt dat wel? Anders even bellen .

Reageer