Ik heb een E-ticket gekocht, en het is bijna een uur en ik heb geen email bevestiging gekregen, en nog steeds geen E-ticktet op mijn app. Wat moet ik hier mee doen?
Antwoord
E-ticket
Beste antwoord door Thom
Kijk allereerst in de junkfolder. Daar komt het vaak terecht. Normaal adviseren we Klantenservice maar die is slecht bereikbaar. 030 7515155. Het is er zeer druk. Na een uur had de ticket er al moeten zijn. Klantenservice kan zien of u hem al geopend heeft of niet en zo niet dan krijgt u een nieuwe. Vaak is het emailadres niet goed gespeld.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.