Skip to main content
Antwoord

E-ticket

  • August 27, 2022
  • 4 reacties
  • 176 Bekeken

Ik heb een E-ticket gekocht,  en het is bijna een uur en ik heb geen email bevestiging gekregen, en nog steeds geen E-ticktet op mijn app. Wat moet ik hier mee doen?

Beste antwoord door Thom

Kijk allereerst in de junkfolder.  Daar komt het vaak terecht. Normaal adviseren we Klantenservice maar die is slecht bereikbaar. 030 7515155. Het is er zeer druk. Na een uur had de ticket er al moeten zijn. Klantenservice kan zien of u hem al geopend heeft of niet en zo niet dan krijgt u een nieuwe. Vaak is het emailadres niet goed gespeld.

4 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • August 27, 2022

Kijk allereerst in de junkfolder.  Daar komt het vaak terecht. Normaal adviseren we Klantenservice maar die is slecht bereikbaar. 030 7515155. Het is er zeer druk. Na een uur had de ticket er al moeten zijn. Klantenservice kan zien of u hem al geopend heeft of niet en zo niet dan krijgt u een nieuwe. Vaak is het emailadres niet goed gespeld.


  • Op het juiste spoor
  • September 2, 2022

Heb ticket gekocht, mail ontvangen en NS app op telefoon. E-ticket in app downloaden werkt niet. Krijg melding: can’t open page. 


Maxime NS
  • Oud Moderator
  • September 2, 2022

Oh vreemd, spijtig dat het niet werkt. Heb je de laatste versie van de app? Lukt het wel om het als pdf te openen? 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • September 2, 2022

Heb ticket gekocht, mail ontvangen en NS app op telefoon. E-ticket in app downloaden werkt niet. Krijg melding: can’t open page. 

Je mag hem ook als pdf op jpuw telefoon zetten, lukt dat wel? Anders even bellen .