beantwoord

E-ticket printen op een huis tuin en keuken printer



Toon eerste bericht

53 reacties

Dag Stienke en Denice,

Afgelopen vrijdag 13 juli had ik hetzelfde probleem: 'lege' PDF als E-Ticket. De medewerkster van NS-Klantenservice herkende het probleem niet. Zij stuurde mij de link nogmaals. Helaas weer leeg.
Met 'print-screen' heb ik een afdruk van het reisgedeelte van het ticket gemaakt. Dit werd geaccepteerd bij de incheck-palen en door een conducteur. (Eindelijk weer eens gecontroleerd in de trein. Hoera😀 Zou vaker moeten gebeuren)
Het valt me tegen dat de medewerkster van NS-Klantenservice niet op de hoogte is van dit probleem én dat een PDF niet door Adobe gelezen kan worden. Actie-punt voor NS.
Een volgende keer zal ik Foxit reader proberen.
Welkom bij de NS Community, stienke.

Wat een vervelend probleem! Zou je het ticket eens willen proberen te openen met Foxit Reader? Mocht het probleem zich blijven voordoen wil ik je adviseren even contact op te nemen met onze Klantenservice via Twitter of Facebook of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief).
Als ik het bestand in adobe probeer te openen, krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden tijdens het openen van het document. Het bestand is beschadigd en kan niet worden gerepareerd...

Reageer