beantwoord

Privacy opgeven voor een betaald treinkaartje



Toon eerste bericht

281 reacties

Reputatie 2
Alleen je naam en even duur in de automaat. Bovendien moet je aangeven welke dag. Ook onzin! Het kaartje is betaald en of ik vandaag of morgen reis is ook onzin. De NS misbruikt haar monopoly. Het zou beter zijn als elk half uur of elk heel uur een andere vervoerder reed dan de NS. Nu kunnen ze doen wat ze willen, inclusief reisgegevens en persoonsgegevens verzamelen. Persoonsgegevens zijn veel geld waard, meer dan een euro.
Reputatie 2
De vergelijking bij het kopen van een auto gaat ook niet echt op, daar willen ze nog veel meer van je weten, als ze de auto op je naam schrijven ..
Okee, laten we zeggen bij het kopen van een keuken, badkamer, dure televisie, wasmachine of iets anders van duizenden euro's Je naam zou ruim voldoende moeten zijn en de automaat duurder maken dan online alleen om ieders persoonsgegevens te krijgen is beneden alle peil.
Reputatie 2
Als Waarom moet de NS de geboortenaam van mijn vrouw weten en de geboortedatum voor een simpele kaartje van enkele euro's? Dat verzekerd betaald is met ideal?
ik deel uw gevoelens, maar in dit geval kan een e-ticket eindeloos via printers worden gekopieerd: de trein vol passagiers, en slechts 1 heeft betaald. Controle op ID aan de hand van ID bewijs kan nodig zijn.

Bedenk dat het verlies van uw privacy 1 euro korting geeft. Bij de kaartautomaat koopt u anoniem uw kaartje, desgewenst met munten, en dat kunt u aan iemand anders geven.

Ja, dat argument ken ik. Maar de meisjesnaam en geboortedatum? Hoeveel mensen heten Reinder v.d. Steur?
Als ze controleren dat ik Reinder v.d. Steur ben en mijn vrouw Alexa v.d. Steur is dat RUIM voldoende!
Een trein vol Reinder en Alexa's van der Steur zie ik niet snel ontstaan. Geboortedatum en mijn leeftijd is ONZIN !!!
Om uw en mijn gegevens te krijgen geeft de NS 1 eurootje korting. Is uw privacy u niet meer waard?
Om mensen hun gegevens af te troggelen geeft de NS 1 euro korting. Bovendien waarom is het bij de automaat 1 euro duurder? Dat apparaat kost geld en kan opengebroken worden en wat je maar meer kunt bedenken, maar de website, de hosting en het onderhoud kost ook geld en kan gehackt worden.

Nogmaals een trein vol Reinder en Alexa's v.d. Steur is onzin, dus namen zijn ruimvoldoende. De 1 euro om gegevens van klanten los te peuteren is schandalig.
Reputatie 7
Badge
De vergelijking bij het kopen van een auto gaat ook niet echt op, daar willen ze nog veel meer van je weten, als ze de auto op je naam schrijven ..
je zal als treinpassagier maar met zo'n lomp kentekenbord om je nek moeten lopen.. 't lijkt Alcatras wel 🙂
De vergelijking bij het kopen van een auto gaat ook niet echt op, daar willen ze nog veel meer van je weten, als ze de auto op je naam schrijven ..
Reputatie 7
Badge
Als Waarom moet de NS de geboortenaam van mijn vrouw weten en de geboortedatum voor een simpele kaartje van enkele euro's? Dat verzekerd betaald is met ideal?
ik deel uw gevoelens, maar in dit geval kan een e-ticket eindeloos via printers worden gekopieerd: de trein vol passagiers, en slechts 1 heeft betaald. Controle op ID aan de hand van ID bewijs kan nodig zijn.

Bedenk dat het verlies van uw privacy 1 euro korting geeft. Bij de kaartautomaat koopt u anoniem uw kaartje, desgewenst met munten, en dat kunt u aan iemand anders geven.

Reageer