beantwoord

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

  • 18 July 2022
  • 5 reacties
  • 140 Bekeken

Ik heb 36 dagen geleden een online treinkaartje gekocht, dat ik binnen een uur na de aankoop heb opgezegd. Ik heb een bevestigingsmail ontvangen van de treinmaatschappij dat het volledige bedrag wordt terugbetaald. Sindsdien staat het bedrag niet op mijn rekening. Ik heb al een e-mail geschreven, maar geen zinvolle reactie. Ik wil graag de 295 euro terug!
icon

Beste antwoord door Thom 18 July 2022, 20:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dit is mogelijk bij NSInternational geweest. Bovendien is dit geen mailadres van de spoorwegen en wij kunnen als reizigersforum niet bij de administratie.

Kijk even bij welke treinmaatschappij u het heeft gekocht.Zij zullen het dan moeten uitbetalen.

Geloof me, ik schrijf niet uit verveling naar het forum. :) Ik weet niet tot wie ik me moet wenden, omdat ik geen normale reactie op mijn e-mail krijg, waarom stellen ze de overdracht zo lang uit. Ik kocht het treinkaartje op 14 juni en er stond geschreven dat het volledige bedrag zou worden terugbetaald. Maar waarom hebben ze dan 5 weken niet doorverwezen? Ze nemen de telefoon urenlang niet op, ik kan met niemand over mijn probleem praten.

Reputatie 5
Badge

Maar even concreet dan:

Op welke site heb je een kaartje gekocht?

Naar welk emailadres heb je gemaild?

 

Reputatie 7
Badge +3

Helaas kunnen wij hier niets voor jou betekenen. Je zult toch contact op moeten nemen met de instantie waarbij je het kaartje gekocht hebt. Als het volledige bedrag terug betaald wordt, dan zal dat wel gebeuren.

Reputatie 7
Badge

Is het ticket wel via NSinternational.nl gekocht, of via Thalys/Eurostar/DB-site?

Zelf heb ik goede ervaringen qua terugbetaling via NS International. Binnen een dag na de bevestigingsmail was het bedrag weer bijgeschreven. Dit heb ik een keer of 4 zo meegemaakt. Was zelf(s) verbaasd dat het zo vlot en correct ging…

Reageer