Ik heb 36 dagen geleden een online treinkaartje gekocht, dat ik binnen een uur na de aankoop heb opgezegd. Ik heb een bevestigingsmail ontvangen van de treinmaatschappij dat het volledige bedrag wordt terugbetaald. Sindsdien staat het bedrag niet op mijn rekening. Ik heb al een e-mail geschreven, maar geen zinvolle reactie. Ik wil graag de 295 euro terug!
Antwoord
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Beste antwoord door Thom
Dit is mogelijk bij NSInternational geweest. Bovendien is dit geen mailadres van de spoorwegen en wij kunnen als reizigersforum niet bij de administratie.
Kijk even bij welke treinmaatschappij u het heeft gekocht.Zij zullen het dan moeten uitbetalen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.