beantwoord

Kan Webcare met spoed bijgeschoold worden??

  • 22 February 2023
  • 35 reacties
  • 1086 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

35 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Misschien kunnen we @iMark interesseren om ‘Verbetermanager Klantenservice’ te worden (whatever that might be).

 

https://www.werkenbijns.nl/vacatures/verbetermanager-klantenservice-utrecht-utrecht-981058

 

🤡

Hopelijk kant deze de boel beter verbeteren dan de eerdere verbetermanager. 

Maar even een screenprintje aangezien het bewuste topic al in het archief staat.

 

De tekst van de nieuwe vacature is zo te zien niet gewijzigd. Als de nieuweling ingewerkt wordt door degene die toen de baan heeft gekregen, zal er niets veranderen.

 

Reputatie 7
Badge +3

De tekst van de nieuwe vacature is zo te zien niet gewijzigd. Als de nieuweling ingewerkt wordt door degene die toen de baan heeft gekregen, zal er niets veranderen.

Met verbeteren ben je natuurlijk nooit klaar, stilstand is achteruitgang. 

Reputatie 6

Overigens moet die hele pagina over reizen wanneer er werkzaamheden zijn helemaal herzien worden sinds de invoering van OVpay.
 

Website content updates! Mijn favorite onderwerp! Ik ga er van uit dat je het over deze pagina hebt? Ik kan zeker inzien dat je hier nog wat duidelijkheid wil over het gebruik van OVpay tijdens werkzaamheden. Als je suggesties hebt voor vragen en antwoorden die je hier wilt zien, dan zie ik dit graag tegemoet in een privé bericht, ik wil dit topic niet te veel “ontsporen”. Dit ga ik dan even verzamelen, organiseren en doorzetten.  

Robert B  ik neem dit stukje ook graag mee in de feedback op deze pagina!

Ik gooi ook nog even mijn persoonlijke 2 cent neer over mogelijk foute/niet complete antwoorden van andere medewerkers. Zou dit moeten gebeuren? Kort gezegd: Nee. We willen graag alles in een keer goed oplossen. Helaas zal er wel altijd iets tussendoor kunnen slippen, ik heb het dan niet over spelfouten (hoe vaak ik wel niet woorden onnodig splits soms 😅), maar echte inhoudsvragen. Indien je iets dergelijks tegenkomt kan je hier altijd op reageren en kan er nogmaals naar gekeken worden, dat is de snelste manier om dit op te lossen. Ik zie ook enkele leden van de Community regelmatig terug op Twitter met advies of aanvullingen, het is altijd een leuk iets om een bekend gezicht daar te zien. Het is mij wel eens overkomen dat ik een eerdere tweet zie van een collega als ik een Twitter dienst heb die niet compleet klopt, dan vul ik dit graag aan waar nodig, intern spreek ik de collega dan ook nog even op aan wat er miste en hoe dit beter op te lossen is. Ik ben ook wel eens aan de andere kant van de interactie geweest. Niemand is perfect, maar samen maken we het beter. Positieve feedback is hier dan ook belangrijk. We zijn extreem blij dat mensen zo veel passie hebben over het OV dat ze anderen graag helpen, hier op de Community is dat het geval en ook op Twitter.

Badge +3

Och ja, vaak kunnen berichten op meerdere manieren geïnterpreteerd worden, met name de (korte) reacties op Twitter.

Voor het specifieke geval in het screenshot (NS vanuit Heerlen, bus van Weert naar Eindhoven) hoef je in Weert inderdaad niets te doen. In zoverre heeft je collega ^WJ dus ‘gelijk’.

Zouden de bussen vanuit Sittard/Roermond vertrekken dan maakt het wel degelijk verschil wat je zou moeten doen, want vanuit Heerlen/Maastricht kan óók met Arriva en als je dan niets doet heb je in Eindhoven een probleem (want geen Arriva paaltje).

‘Gelukkig’ heeft Sittard poortjes… 😅

Reputatie 7
Badge +2

De kalender is ook lastig om te lezen (Hemelvaart was gisteren)…

 

Volgens de dienstregeling die ik op de vertrekstaat bij treinposities.nl zie wordt er vandaag als op zaterdag gereden, terwijl 19 mei niet als uitzondering op de vertrekstaten staat. (Zie hier de tweet met foto's)

Er wordt een uitgedunde vrijdagse dienstregeling gereden, geen zaterdagse.

Reputatie 7
Badge +3

Als dat zo is dan moeten treinen die vandaag niet rijden met een voetnoot verwerkt zijn in de jaardienst. Dan kloppen alle achterliggende systemen ook. 

Af en toe vraag je je af of NS zelf nog wel weet hoe de eigen systemen werken.

Reputatie 7
Badge +2

Er wordt een uitgedunde vrijdagse dienstregeling gereden, geen zaterdagse.

Waarom rijdt de 4800 dan in het zaterdagse pad? Als je de vrijdagse dienstregeling uitdunt hoef je die niet te verschuiven immers.

Reputatie 6
Badge +2

Hi Henkpeetersen,

Je kunt ook direct via Twitter reageren zodat de desbetreffende collega direct iets met jouw feedback kan doen. Ik snap jouw punt. Bij dit advies had een medewerker de poorten kunnen openen in Eindhoven voor deze reiziger. Dat had er nog wel bij vermeld kunnen worden.

Reputatie 7
Badge +1

Hi Henkpeetersen,

Je kunt ook direct via Twitter reageren zodat de desbetreffende collega direct iets met jouw feedback kan doen. Ik snap jouw punt. Bij dit advies had een medewerker de poorten kunnen openen in Eindhoven voor deze reiziger. Dat had er nog wel bij vermeld kunnen worden.

 

Ook deze 2 zinnen : Bij dit advies…… is excusez moi onzin. Wanneer leren jullie nu eens om eenduidig te adviseren. Dit kan echt niet.