Ik heb op dit moment twee weken vakantie. Ik ga dus niet gebruik maken van mijn abonnement in die tijd. Ik wil mijn abonnement (traject vrij, duur abonement) dus op pauze zetten. dit had ik via de NS chat al gevraagd en dat was mogelijk zei die medewerker. Nu blijkt pauzeren dus helemaal niet te kunnen. Dit heeft mij ook laten zien dat die zogenaamde flexibele abonnement helemaal niet flexibel zijn. ik kan die alleen veranderen eens in de 30 dagen, en dan moet het een basis abonnement worden. Waarom kan ik niet voor twee weken een abonnement pauzeren??? Het oude systeem is vele malen flexibeler. Ik voel mij een beetje genaaid, hierdoor heb ik serieuze twijfels over of ik nog wel wil door gaan met het reizen met OV. Waarom zegt een chat medewerker dat je wel kan pauzeren (zelfs uitgelegt hoe het op de factuur zou werken) maar dit in de praktijk dus helemaal niet kan???
Beste antwoord door Momo
Bekijk origineel