Even hier getest en hetzelfde euvel, na kiezen van reisdatum en dan klikken op de gele button “Volgende stap” wordt dezelfde pagina opnieuw geladen en verandert ook de gekozen datum weer terug naar vandaag (als een latere datum is gekozen).
Jups, hier precies hetzelfde. *zucht*
Fijn dat het in elk geval niet aan mij ligt. Hopelijk is het snel opgelost, ik wil hem eigenlijk morgen gebruiken
Geldt ook de 1e klas upgrade die als (onterecht) verjaardagscadeau is verstuurd. De Meereisretour kan wel besteld worden.
Jups, hier precies hetzelfde. *zucht*
Hele hele diepe zucht. Kan hier met spoed naar gekeken worden?
Zullen we de weg=weg actie maar gewoon weg doen?
Zullen we de weg=weg actie maar gewoon weg doen?
Gaat niet gebeuren, ach ja het geeft weer een kortstondige boost aan nieuwe forumleden want die komen dan hier om terecht te klagen. NS doet “cloudstrike” keer op keer met allerlei acties. Gelukkig levert NS geen beveilingssoftware en is de schade alleen maar intern en een beetje imagoschade.
Wat een lastig probleem, zeker als je hier op korte termijn gebruik van wil maken. Helaas heb ik geen specifieke oplossing. Wel kan ik aanraden om, als je dit nog niet hebt geprobeerd, nog een poging te doen met een andere browser of een ander device. Werkt dat niet, dan hoop ik dat het probleem later vandaag of misschien morgen is verholpen. Ik ga het in ieder geval intern melden.
Zullen we de weg=weg actie maar gewoon weg doen?
Het is niet alleen de Weg=Weg actie 1e klas upgrade actie die het niet doet, ook alle andere 1e klas upgrades doen het niet, dus ook degene die je als verjaardagscadeau krijgt doet het niet., idem voor de 1e klas upgrade zonder code en korting, dus gewoon voor €25.
https://www.ns.nl/kaartjes/bestellen/toeslag-2-1
Wat een lastig probleem, zeker als je hier op korte termijn gebruik van wil maken. Helaas heb ik geen specifieke oplossing. Wel kan ik aanraden om, als je dit nog niet hebt geprobeerd, nog een poging te doen met een andere browser of een ander device. Werkt dat niet, dan hoop ik dat het probleem later vandaag of misschien morgen is verholpen. Ik ga het in ieder geval intern melden.
Wat moet de klant hier mee @Rory NS . NS verzint allerlei acties die niet werken en vervolgens zegt het bedrijf gewoon je hebt pech gehad? Ik vind dat jullie echt door de ondergrens aan het zakken zijn. Dit is buitengewoon klantonvriendelijk.
Voorheen werd de klant dan gevraagd een privébericht te sturen waarna er iets werd opgelost. Maar dat kan dus anno 2024 blijkbaar ook niet meer
Ik ga dit melden bij de reclamecodecommissie. Je bent als bedrijf gehouden aan bepaalde regels. We hebben zelfs een mail gehad dat de foutieve verjaardagscadeau wel geldig zijn. Dus dit is gewoon misleiding. Ik hoop dat meer mensen dit willen melden want anders verandert er niets .
Ik ga dit melden bij de reclamecodecommissie. Je bent als bedrijf gehouden aan bepaalde regels. We hebben zelfs een mail gehad dat de foutieve verjaardagscadeau wel geldig zijn. Dus dit is gewoon misleiding. Ik hoop dat meer mensen dit willen melden want anders verandert er niets .
Niet aan gedacht maar je hebt volkomen gelijk. Ik ga dit ook melden.
Ik ga dit melden bij de reclamecodecommissie. Je bent als bedrijf gehouden aan bepaalde regels. We hebben zelfs een mail gehad dat de foutieve verjaardagscadeau wel geldig zijn. Dus dit is gewoon misleiding. Ik hoop dat meer mensen dit willen melden want anders verandert er niets .
Vooralsnog lijkt dit gewoon weer de zoveelste storing of fout in het systeem en niet dat een actie of cadeau niet meer geldig is. Het betreft ook alleen de 1e klas upgrade, want de Meereisretour is wel gewoon te bestellen, zowel die van de Weg=Weg actie als die van de foutieve verjaardagsmail. Bij niet meer geldig zijn, zou je een melding moeten krijgen wanneer je de code wilt verzilveren op de coupon inwissel pagina, en dat is hier niet zo.
Wat een lastig probleem, zeker als je hier op korte termijn gebruik van wil maken. Helaas heb ik geen specifieke oplossing. Wel kan ik aanraden om, als je dit nog niet hebt geprobeerd, nog een poging te doen met een andere browser of een ander device. Werkt dat niet, dan hoop ik dat het probleem later vandaag of misschien morgen is verholpen. Ik ga het in ieder geval intern melden.
Wat moet de klant hier mee @Rory NS . NS verzint allerlei acties die niet werken en vervolgens zegt het bedrijf gewoon je hebt pech gehad? Ik vind dat jullie echt door de ondergrens aan het zakken zijn. Dit is buitengewoon klantonvriendelijk.
Voorheen werd de klant dan gevraagd een privébericht te sturen waarna er iets werd opgelost. Maar dat kan dus anno 2024 blijkbaar ook niet meer
@Rory NS kan hier niets aan doen, ook zal hij via een privébericht van gedupeerden niets kunnen oplossen, want het is op geen enkele manier mogelijk om online een upgrade aan te schaffen. Of heb jij
@Henkpeetersen ideeën om dit probleem op te lossen? Nieuwe code geven die ook niet verzilverd kan worden? Lijkt mij een ict-dingetje.
Zou NS toevallig toch alle codes uitgeschakeld hebben door de foutieve verjaardagsmail?
Wat een lastig probleem, zeker als je hier op korte termijn gebruik van wil maken. Helaas heb ik geen specifieke oplossing. Wel kan ik aanraden om, als je dit nog niet hebt geprobeerd, nog een poging te doen met een andere browser of een ander device. Werkt dat niet, dan hoop ik dat het probleem later vandaag of misschien morgen is verholpen. Ik ga het in ieder geval intern melden.
Wat moet de klant hier mee @Rory NS . NS verzint allerlei acties die niet werken en vervolgens zegt het bedrijf gewoon je hebt pech gehad? Ik vind dat jullie echt door de ondergrens aan het zakken zijn. Dit is buitengewoon klantonvriendelijk.
Voorheen werd de klant dan gevraagd een privébericht te sturen waarna er iets werd opgelost. Maar dat kan dus anno 2024 blijkbaar ook niet meer
@Rory NS kan hier niets aan doen, ook zal hij via een privébericht van gedupeerden niets kunnen oplossen, want het is op geen enkele manier mogelijk om online een upgrade aan te schaffen. Of heb jij
@Henkpeetersen ideeën om dit probleem op te lossen? Nieuwe code geven die ook niet verzilverd kan worden? Lijkt mij een ict-dingetje.
@MoDe Je kan ook iets op papier zetten en dat de klant toesturen. Waar een wil is, is een weg is een bekend spreekwoord. NS wil echter niets doen. Als de klant in een privébericht zijn gegevens toestuurt is het echt wel mogelijk om voor hem een 1e klas upgrade te verstrekken. Bedrijf moet gewoon eerst eens een keer zijn systemen op orde hebben alvorens aan dit soort acties te beginnen.
Zou NS toevallig toch alle codes uitgeschakeld hebben door de foutieve verjaardagsmail?
De code werkt, die kun je invullen op de couponpagina en dan kom je op de bestelpagina. Wanneer een code ongeldig is (gemaakt) kom je niet op de bestelpagina. En zoals al eerder aangegeven, de Meereisretour (ook van de foutieve verjaardagsmail) is wel gewoon te bestellen. Daarnaast is ook de 1e klas upgrade zonder code/korting nu niet te bestellen. Probeer maar https://www.ns.nl/kaartjes/bestellen/toeslag-2-1
Niet zo negatief, Henk. Dit zijn gewoon kleine foutjes.