Sticky

NS Wintercity werkt niet

  • 1 December 2023
  • 130 reacties
  • 5126 Bekeken

Reputatie 2

Ik probeer me aan te melden voor NS wintercity maar dit lukt niet. Na invoeren van mijn emailadres ontvang ik geen email van NS met meer informatie. Ook niet in de spam folder. Ik voer het juiste emailadres in en ik heb een NS flex dal voordeel abonnement.

Zijn er meer mensen met dit probleem?


130 reacties

Badge +3

Vorig jaar ben ik ook meer dan een week bezig geweest met EXACT hetzelfde probleem. Had nu gehoopt gewoon mee te kunnen doen, maar mis de eerste actiedagen dus al weer.

De actie voor 1 december was een voucher voor koffie/thee bij Kiosk. Die van 2 december is ‘kans op een NS muts/beanie’ maar daar geven ze er maar 300 van weg (winkans dus minimaal...)

Wedden dat je wel een e-mail (afwijzing) krijgt als je je aanmeldt met een ander e-mailadres? 

 

@Robert B ik heb toevallig wel een van de beanies gewonnen, maar kreeg na het invullen van de adresgegevens ook geen bevestigingsmail :’) dus ben bang dat zelfs winnen niet lukt haha

NS (Wintercity) laat eens wat van je horen!

Wat is er aan de hand en waarom worden bepaalde mensen elk jaar weer uitgesloten van deze aktie?

Reputatie 6

Aanmelden lukt mij helaas ook niet , de beloofde mail na aanmelding komt niet binnen. Heel jammer dit weer. 

Ik zou graag weer mee doen met de NS wintercity. Een leuk initiatief van de NS. Maar ook ik krijg helaas geen mail binnen na het aanmelden.

We zitten al op de 3e dag, en nog steeds weinig communicatie hierover naar alle NS-abonnement houders. Heel slecht geregeld dit jaar, afgelopen jaar ging het zonder problemen. 

Continue de zelfde inlog probleem, denk dat meerdere de zelfde probleem ervaart.

Ik krijg helaas ook steeds dezelfde melding. Opnieuw aanmelden werkt helaas niet. 

 

 Ja, ervaar ook de zelfde probleem helaas.

Het probleem is inmiddels doorgegeven en bekend. Het leek erop dat de storing was verholpen echter zijn er nog steeds problemen. Maandag krijgen wij hopelijk ook meer informatie om met jullie te delen. Het spijt mij zeer van de problemen!

Een leuk presentje voor alle mensen met ditzelfde ongemak zou wel op zijn plaats zijn, toch? Eenmalige gratis upgrade naar 1e klas…

Grappige NS merchandise...

Is maar een ideetje...

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan me wel aanmelden, en krijg vervolgens een e-mail met de tekst ‘Helaas, je aanmelding is niet gelukt. Voor deelname is het belangrijk dat je een NS-abonnement hebt en een e-mailadres dat bij ons geregistreerd is.'.

Nou, beste NS, ik heb al jaren abonnementen met dat e-mailadres. Jullie weten me ook heel goed op dat adres te vinden voor de maandelijkse factuur 😉

Dacht gister, ik ga toch maar 's chatten. De klanteNService-medewerker zei uiteindelijk dat mijn Mijn NS-account niet gekoppeld was aan mijn klantnummer. Vreemd natuurlijk, want mijn producten en facturen staan gewoon netjes in Mijn NS. Hij zou het verhelpen en ik moest het vandaag nog maar 's proberen.

Net geprobeerd en natuurlijk krijg ik weer dezelfde afwijzingsmail 🙂

O ja, ik kreeg ook nog een mailtje over een tevredenheidsonderzoek van het telefonische contact dat ik zou hebben gehad 😂

Ik heb ook nog steeds het probleem dat ik wel mails ontvang, maar de volgende foutmelding krijg als ik op de link klik:

Helaas

Niet gelukt om in te loggen, probeer het nog een keer via de link in de email.

 

Reputatie 5

Ik ben denk ik een uitzondering.

Ik ben naar wintercity.ns.nl gegaan. Die gaf een foutmelding, maar na drie keer op F5 drukken kreeg ik de site te zien. Emailadres ingevuld. In die email die ik kreeg heb ik op de link geklikt. Nu zit ik op de website en heb ik (bar)codes voor een warme drank en een rit op een deelscooter.

Maf toch.

Ik probeer al drie dagen ns wintercity te activeren. Ik heb een flex dal abbonement. 

Ik heb tot op heden geen enkele mail ontvangen na het invullen van mijn mailadres. 

Bij mij lukt het ook nog altijd niet.. :(

Reputatie 7
Badge +3

Bij mij lukte het vorige jaar 31 dagen niet om een mail met inloglink te ontvangen, maar nu kan ik met dezelfde abonnementen en hetzelfde emailadres al 3 dagen meedoen. Ik denk daarom niet dat het een algemene storing is. Al in de spam gekeken?

 

 

Reputatie 3

Het probleem is inmiddels doorgegeven en bekend. Het leek erop dat de storing was verholpen echter zijn er nog steeds problemen. Maandag krijgen wij hopelijk ook meer informatie om met jullie te delen. Het spijt mij zeer van de problemen!

Ik denk dat er meer aan de hand is. Er zijn ook problemen met inloggen op dit forum. Normaal log ik op het forum in met mijnns, nu word ik na inloggen doorgestuurd naar mijn NS, en moet dan opnieuw via mijn bookmarks naar het forum.  

Badge +3

Het is geen algemene storing want Wintercity werkt bij mij gewoon en ik krijg netjes alle mails (niet in de spam). Aanmelden met een ander adres dan je Mijn NS account levert een mail op dat het niet gelukt is 

Inloggen op de Community lukte me eergisteren ook tijdelijk niet (rate limit exceeded), maar na een paar keer verversen was ik spontaan weer ingelogd.

Reputatie 7
Badge +3

Het probleem is inmiddels doorgegeven en bekend. Het leek erop dat de storing was verholpen echter zijn er nog steeds problemen. Maandag krijgen wij hopelijk ook meer informatie om met jullie te delen. Het spijt mij zeer van de problemen!

Ik denk dat er meer aan de hand is. Er zijn ook problemen met inloggen op dit forum. Normaal log ik op het forum in met mijnns, nu word ik na inloggen doorgestuurd naar mijn NS, en moet dan opnieuw via mijn bookmarks naar het forum.  

ICT werkt al jaren slecht. Daar heb ik al.jaren ervaring mee. Ook ik heb al een paar dagen problemen met inloggen bij de community. Ik moet nu elke keer opnieuw inloggen, soms per bericht en soms kan ik helemaal niet inloggen hier. Maar wonder boven wonder lukt het deze keer wel om met wintercity mee te doen. Al heb ik niets aan dat scootertegoed wat je vandaag kreeg.

 

Badge +3

Tja, 20 euro rijtegoed voor zo’n Check deelscooter… dat is ongeveer een uurtje.

Snap niet dat die dingen (en Go, Felyx, Tier en nog een of andere paarse variant) zo populair zijn. Bovendien staan ze altijd in de weg (op de stoep, in een bushokje) of op plaatsen waar nooit iemand een scooter zou willen huren (in een fietstunnel of zo).

Reputatie 7
Badge +3

Tja, 20 euro rijtegoed voor zo’n Check deelscooter… dat is ongeveer een uurtje.

Snap niet dat die dingen (en Go, Felyx, Tier en nog een of andere paarse variant) zo populair zijn. Bovendien staan ze altijd in de weg (op de stoep, in een bushokje) of op plaatsen waar nooit iemand een scooter zou willen huren (in een fietstunnel of zo).

Waar ik woon zijn geen deelscooters meer, maar daar struikel je over de electrische deel(bak)fietsen.

Reputatie 7
Badge +3

Dat tegoed voor een Check scooter zie ik vooral als reclame, net als de code voor Bookchoice die je krijgt bij een verjaardag (zit misschien later ook wel in de Wintercity). En waar ik woon zijn ook geen deelscooters, ook nooit geweest. Ook zijn er geen deelfietsen, gewone of electrische anders dan de NS OV-fiets. Scheelt een hoop qua rommel op straat. 

Reputatie 2

Inmiddels dag 4 en nog steeds geen email in mijn inbox of in de spam na aanmelding. De vertraging loopt op...

same

Reputatie 7
Badge +3

same

Als je deze afbeelding krijgt, zit je er dus in. Swipe naar links.

Hier ook: dag 4 en ik krijg vandaag niet eens meer de mail/uitnodiging om naar de site te gaan. Nog minder dan ik eerst al kreeg. Is er al een ‘statement’ dat de ‘storing’ is opgelost?

Reageer