Sticky

NS Wintercity werkt niet

  • 1 December 2023
  • 130 reacties
  • 5126 Bekeken

Reputatie 2

Ik probeer me aan te melden voor NS wintercity maar dit lukt niet. Na invoeren van mijn emailadres ontvang ik geen email van NS met meer informatie. Ook niet in de spam folder. Ik voer het juiste emailadres in en ik heb een NS flex dal voordeel abonnement.

Zijn er meer mensen met dit probleem?


130 reacties

Ik zie het volgende bericht van 1 december:

Storing 1:
Klanten die zich aanmelden voor de Wintercity campagne krijgen geen e-mail met een bevestiging.
Status storing 1:
Een kleine groep van enkele honderden klanten kan zich nog niet aanmelden. Deze groep is in de loop van de maandag ook in staat om zich aan te melden. 

Storing 2:
Klanten die zich hebben aangemeld voor Wintercity kunnen via de link in de mail niet naar de actiepagina. Zij krijgen de foutmelding: 'Helaas, niet gelukt om in te loggen, probeer het nog een keer via de link in de mail'.
Status storing 2:
In de loop van de dag is deze foutmelding voor alle klanten verholpen. Op maandag 4 december kan deze foutmelding nog voorkomen. Voor klanten die niet kunnen deelnemen aan Wintercity op dit moment, kan een reservecode aangevraagd worden. De acties van 3 en 4 december zijn nog de hele maand december te gebruiken. 

Reputatie 1

Ik heb het vanaf 1 december ‘s morgens en ‘s avonds geprobeerd, daarnet als laatste keer maar krijg geen enkele reactie op de aanmelding.

Reputatie 2

Hier lukt het ook (weer) niet:

In mijn account ook twee kaarten van mijn kinderen. Misschien dat dat meespeelt?

Ja.

Blijkbaar kijkt Wintercity naar het eerste klantnummer. Als dit een nummer is,

dat is verbonden aan een Kids Vrij abonnement mag dit e-mailadres niet meedoen met Wintercity

Reputatie 2

Ik zie het volgende bericht van 1 december:

Storing 1:
Klanten die zich aanmelden voor de Wintercity campagne krijgen geen e-mail met een bevestiging.
Status storing 1:
Een kleine groep van enkele honderden klanten kan zich nog niet aanmelden. Deze groep is in de loop van de maandag ook in staat om zich aan te melden. 

Storing 2:
Klanten die zich hebben aangemeld voor Wintercity kunnen via de link in de mail niet naar de actiepagina. Zij krijgen de foutmelding: 'Helaas, niet gelukt om in te loggen, probeer het nog een keer via de link in de mail'.
Status storing 2:
In de loop van de dag is deze foutmelding voor alle klanten verholpen. Op maandag 4 december kan deze foutmelding nog voorkomen. Voor klanten die niet kunnen deelnemen aan Wintercity op dit moment, kan een reservecode aangevraagd worden. De acties van 3 en 4 december zijn nog de hele maand december te gebruiken. 

 

Is de oorzaak ook bekend?

Mag deze oorzaak door NS op dit platform worden gedeeld?

Reputatie 7
Badge +3

Hier ook: dag 4 en ik krijg vandaag niet eens meer de mail/uitnodiging om naar de site te gaan. Nog minder dan ik eerst al kreeg. Is er al een ‘statement’ dat de ‘storing’ is opgelost?

Die uitnodiging had ik ook niet, maar ik heb gewoon de vorige gebruikt. Werkte bij mij.

Reputatie 2

NS (Wintercity) laat eens wat van je horen!

Wat is er aan de hand en waarom worden bepaalde mensen elk jaar weer uitgesloten van deze aktie?

Sommige mensen staan met meerdere relatienummers in de marketing database van NS.

Als er op 1 van deze relatienummers geen abonnement bekend is, wordt de aanvraag afgewezen.

Reputatie 7
Badge +3

@Laura NS wat fijn dat er geleerd is van de vorige wintercity en abonnementhouders die dit jaar problemen ondervinden met meedoen wel codes van gemiste acties kunnen krijgen.

Goedemiddag Miekje, Welkom op de NS Community!

Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds? Ik heb zojuist het bericht ontvangen dat de storing is verholpen. Je dient je opnieuw aan te melden en kan dan met de Wintercity actie meedoen. Dit geld ook voor de overige personen die mee willen doen aan de actie. Mocht het aanmelden alsnog niet lukken. Meldt dat dan vooral onder deze topic (het liefst met een foto). Ik zal er dan gelijk een e-mail achteraan sturen naar de desbetreffende afdeling als er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem. Vind het erg vervelend voor jullie dat de actie zo'n moeizame start heeft!

Bedankt Melissa, maar het werkt niet. Vanmiddag weer eens geprobeerd, nadat het vorige week tot drie keer niet lukte. Weer een grijs ‘LOGIN-vakje”. Ik heb al 100 jaar een abonnement, dus daar ligt het niet aan. Het is niet de eerste keer dat een ‘verleidelijk’ aanbod vastloopt.

Reputatie 5

Weer een grijs ‘LOGIN-vakje”.

Dat klinkt alsof je je wilt aanmelden en dit scherm ziet: De login-knop wordt groen als je een emailadres hebt ingevuld en het vinkje voor de voorwaarden hebt geaccepteerd.

 

Is de oorzaak ook bekend?

Mag deze oorzaak door NS op dit platform worden gedeeld?

De oorzaak weet ik helaas niet.

Net nog eens geprobeerd en jawel het werkt nu! Ik krijg ook nog de kortingscodes van de afgelopen dagen, alleen geen kans op de beanie. :)  

Ik probeer me aan te melden voor NS wintercity maar dit lukt niet. Na invoeren van mijn emailadres ontvang ik geen email van NS met meer informatie. Ook niet in de spam folder. Ik voer het juiste emailadres in en ik heb een NS flex dal voordeel abonnement.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Ik probeer het ook al 4 dagen, vandaag de hele ochtend appcontact met een medewerker gehad. Ik zou een mail krijgen, maar heb weer niks gekregen. Teleurstellend dit.

Ik heb me opnieuw aangemeld via de website en toen lukte het wel! Kreeg daarna ook de mails van de vorige dagen….eindelijk na 4 dagen..:)

Ik zie het volgende bericht van 1 december:

Storing 1:
Klanten die zich aanmelden voor de Wintercity campagne krijgen geen e-mail met een bevestiging.
Status storing 1:
Een kleine groep van enkele honderden klanten kan zich nog niet aanmelden. Deze groep is in de loop van de maandag ook in staat om zich aan te melden. 

Storing 2:
Klanten die zich hebben aangemeld voor Wintercity kunnen via de link in de mail niet naar de actiepagina. Zij krijgen de foutmelding: 'Helaas, niet gelukt om in te loggen, probeer het nog een keer via de link in de mail'.
Status storing 2:
In de loop van de dag is deze foutmelding voor alle klanten verholpen. Op maandag 4 december kan deze foutmelding nog voorkomen. Voor klanten die niet kunnen deelnemen aan Wintercity op dit moment, kan een reservecode aangevraagd worden. De acties van 3 en 4 december zijn nog de hele maand december te gebruiken. 

Zet hier ook maar storing 3 bij:

Ik kan wel de vragen (bij het vraagteken) beantwoorden maar mijn start knop onderaan de pagina werkt niet en de trein gaat niet rijden (oh ja, het is de NS!) en krijg dus ook geen dag-aanbieding (te zien) of prijsvraagje…

Ook het gewonnen warme drankje van 1 december staat niet meer bij de kados. 

 

 

Goedenavond Stanlines, Welkom op de NS Community!

Vervelend dat je dit probleem ervaart. Bij mijn eigen Wintercity werkt de startknop inderdaad ook niet. Als ik op het cadeau icoontje klik kan ik echter wel mijn cadeau van vandaag zien. Ik heb dit probleem doorgegeven. Vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van jouw warme drank. Dit probleem ervaar ik zelf niet. Ik wil je vragen het even af te wachten. Ze zijn op dit moment de andere storingen aan het verhelpen wellicht dat morgen jouw warme drank er ook weer bij staat en dat de startknop het ook weer doet zodat de trein gaat rijden.

Badge +3

Ik kan wel de vragen (bij het vraagteken) beantwoorden maar mijn start knop onderaan de pagina werkt niet en de trein gaat niet rijden (oh ja, het is de NS!) en krijg dus ook geen dag-aanbieding (te zien) of prijsvraagje…

Ook het gewonnen warme drankje van 1 december staat niet meer bij de kados. 

Helemaal vreemd dan, want waar bij jou een slotje staat (rechtsonder) zou gewoon 1-2-3-4 Dec moeten staan. Voor de warme drank actie van 1 december zou er een code getoond moeten worden, die je ook per e-mail krijgt.

Wacht het nog een dagje af.

Badge +3

Weer een grijs ‘LOGIN-vakje”.

Dat klinkt alsof je je wilt aanmelden en dit scherm ziet: De login-knop wordt groen als je een emailadres hebt ingevuld en het vinkje voor de voorwaarden hebt geaccepteerd.

 

E-mail adressen met een + erin worden niet geaccepteerd, en adressen die eindigen op bijv .online ook niet.

NS (Wintercity) laat eens wat van je horen!

Wat is er aan de hand en waarom worden bepaalde mensen elk jaar weer uitgesloten van deze aktie?

Sommige mensen staan met meerdere relatienummers in de marketing database van NS.

Als er op 1 van deze relatienummers geen abonnement bekend is, wordt de aanvraag afgewezen.

De aanvraag wordt niet afgewezen! Ik krijg geen bevestiging email!

Het lukt mij wel om in te loggen, althans daar lijkt het op maar ik kan niet op start drukken. Er gebeurt helaas niks? De quiz vragen doen het wel maar ik wil die cadeautjes zien 😝

 

groetjes Michelle 

Reputatie 6
Badge +2

Hey Michellea

Er zijn meerdere die dat probleem ook ervaren, helaas! Er wordt aan gewerkt, dus hopelijk kun je snel jouw cadeautjes openen.

Ik probeer me aan te melden voor NS wintercity maar dit lukt niet. Na invoeren van mijn emailadres ontvang ik geen email van NS met meer informatie. Ook niet in de spam folder. Ik voer het juiste emailadres in en ik heb een NS flex dal voordeel abonnement.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Bij mij is het ook nog steeds niet gelukt. Ik heb al twee ochtenden verspild aan chatten met NS, maar helaas is het probleem niet opgelost. Er zou een kans zijn als ik een ander mailadres aanmaak, maar ik ben bang dat dat juist voor meer problemen gaat zorgen.

Reputatie 2

Gisteravond heb ik eindelijk de mail ontvangen (en ook meteen die van 1 t/m 4 december). Meedoen is nu mogelijk.

Reputatie 7
Badge +3

Ik probeer me aan te melden voor NS wintercity maar dit lukt niet. Na invoeren van mijn emailadres ontvang ik geen email van NS met meer informatie. Ook niet in de spam folder. Ik voer het juiste emailadres in en ik heb een NS flex dal voordeel abonnement.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Bij mij is het ook nog steeds niet gelukt. Ik heb al twee ochtenden verspild aan chatten met NS, maar helaas is het probleem niet opgelost. Er zou een kans zijn als ik een ander mailadres aanmaak, maar ik ben bang dat dat juist voor meer problemen gaat zorgen.

De suggestie om mailadres te wijzigen kreeg ik vorig jaar van een klantenservicemedewerker, maar dat werkte niet. Om vervolgens van de volgende medewerker te horen te krijgen dat het niet werkte omdat ik mijn mailadres had veranderd. Doe het niet. Als het niet lukt, dan lukt het niet en hou je er alleen maar frustratie aan over. Ik kon vorig jaar helemaal niet meedoen.

Hij doet het inmiddels (zonder dat de trein gaat rijden; die staat nog steeds vast). De start knop werkt dus niet maar ik kan de kados van de dag zien en de quizvragen beantwoorden.

Goedenavond Stanlines, Welkom op de NS Community!

Vervelend dat je dit probleem ervaart. Bij mijn eigen Wintercity werkt de startknop inderdaad ook niet. Als ik op het cadeau icoontje klik kan ik echter wel mijn cadeau van vandaag zien. Ik heb dit probleem doorgegeven. Vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van jouw warme drank. Dit probleem ervaar ik zelf niet. Ik wil je vragen het even af te wachten. Ze zijn op dit moment de andere storingen aan het verhelpen wellicht dat morgen jouw warme drank er ook weer bij staat en dat de startknop het ook weer doet zodat de trein gaat rijden.

 

"Ja, dat klopt. Er is nog steeds een storing, omdat het zo druk is. Ik hoop dat het snel opgelost wordt..." aldus de NS klantenservice 5 minuten geleden…

Kortom, het is nog steeds niet opgelost. 

Jammer, hoopte dat ik (na het gezeur van vorig jaar) nu wel mee kon doen, maar helaas…

Ik wacht ongeduldig af

Reageer