beantwoord

Chatten met NS


Beste ,

 

Ik zou graag met NS willen chatten over een onderwerp. Ik krijg alleen nergens een link waar ik dit kan starten. Voorheen kon ik er zo komen maar ik kan de chat nergens meer zien?

 

icon

Beste antwoord door AuroraSkye 9 March 2020, 18:17

Bekijk origineel

34 reacties

Bedankt voor tip, ik heb inmiddels het formulier ingevuld en ingezonden

en bericht ontvangen dat mijn verzoek in behandeling wordt genomen.

Ik bet benieuwd hoe lang een en ander gatt duren.

Badge +3

Of zie https://www.ns.nl/formulieren/geld-terug.html kies voor vergeten abonnement en dat je met een betaalpas gereisd hebt.

Beste, wat ontzettend jammer dat ik moet op deze manier mijn probleem uitleggen, ik heb net half uur aan de telefoon gezeten en ze hebben mij doorverwijst naar de '’chat'.  Dus: ik heb gisteren dubbele online tickets gekocht, omdat ik dacht dat de bestelling niet goed was gegaan., he bik mijn tickets opnieuw besteld. Nu blijkt dat de tweede bestelling is geannuleerd, terwijl het bedrag is wel afgeschreven uit mijn bankrekening. Kan iemand mij helpen? ik wil eigenlijk het geld terug van de eerste bestelling, deze heb ik niet gebruikt (nogmaals ik dacht dat de bestelling niet ws goed gegaan want mij maand was leeg) toen heb ik de tweede bestelling gedaan. Kan iemand helpen? . 

Ik heb contact gehad met de chat over een verkeerde dag ticket , ik moest beide ordernummer doorgeven maar er reageerd niemand meer in de chat. Oder nr 47185495 en 47199895. De eerste is verkeerde dag. Wie helpt mij verder?

Gr marjo ijpelaar 

Reputatie 6

Goedenavond Vallarta. Welkom bij de NS Community.

Helaas kunnen we dit hier niet voor je oplossen. Ik wil doorverwijzen naar onze klantenservice, daar kan je verder geholpen worden met je vraag! 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb contact gehad met de chat over een verkeerde dag ticket , ik moest beide ordernummer doorgeven maar er reageerd niemand meer in de chat. Oder nr 47185495 en 47199895. De eerste is verkeerde dag. Wie helpt mij verder?

Gr marjo ijpelaar 

Wij kunnen jou hier niet verder helpen, daarvoor moet je echt telefonisch, via Facebook, chat of twitter contact opnemen met NS klantenservice.

Maar als je het ticket met verkeerde dag al geopend hebt, dan kan niemand jou helpen. Er kan immers niet gecontroleerd worden of het ticket gebruikt is/wordt.

beste,

Sinds vorige maand wordt dit bedrag van ons rekening afgeschreven. Wij weten niet waar dit vandaan komt want we hebben geen lopend abonnement bij de NS. Kunt u dit na laten checken bij de afdeling financien en dit naar ons telefonisch of per email terug koppelen. 

 

Goedenavond demercier123 en welkom op de NS Community. 

Ik heb allereerst je bericht aangepast. Je hebt een aantal persoonlijke gegevens met ons openbaar gedeeld en dat is niet zo verstandig. Er kan zeker voor je uitgezocht worden waar dit vandaan komt. Ik zie dat je al is aangeraden om contact op te nemen met de klantenservice en dat is inderdaad het juiste proces. Zij kunnen met je mee kijken en contact opnemen met de financiële afdeling. Zelf kan je daar geen contact mee leggen. 

Fijn dat je het hebt weggehaald maar ons was gezegd een foto mee te sturen. 

Fijn dat je het hebt weggehaald maar ons was gezegd een foto mee te sturen. 

Dit is alleen als je via een privébericht op Facebook, Twitter of ons een chatbericht stuurt. Hier op de Community raad ik het je af, want hier kan de hele wereld meelezen. Dit is namelijk openbaar. 

Via deze link kom je er zo! Gewoon even naar beneden scrollen en je ziet de opties om contact met NS op te nemen, waaronder de link naar de chat: https://www.ns.nl/klantenservice

Badge +3

En je kunt er ook komen via https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Beste NS,

Vorige week hadden wij een arrangement in Den Haag met als dag van terugkeer vrijdag 26 augustus. 

Dat lukte niet omdat de treinen niet reden. 

Daarom moest ik het arrangement in ons hotel verlengen! Bijkomende kosten 186,70.

Kan de NS hierin tegemoet komen?

 

Reputatie 7
Badge +3

Beste NS,

Vorige week hadden wij een arrangement in Den Haag met als dag van terugkeer vrijdag 26 augustus. 

Dat lukte niet omdat de treinen niet reden. 

Daarom moest ik het arrangement in ons hotel verlengen! Bijkomende kosten 186,70.

Kan de NS hierin tegemoet komen?

 

€25 pp.is wat NS maximaal aan stakingsvergoeding uitgeeft. Je moet wel kunnen bewijzen dat je vanwege de staking niet naar huis kon.

Dat heb ik ergens gelezen. 

Waar kan ik dat officieel indienen?

goedendag ! uit uw berichtgeving maak ik op dat mijn keuzedag vanaf medio mei is verlengd tot eind december. Edoch sinds begin van de corona maatregelen maak ik van deze dag al geen gebruik. DUS zou ik theoretisch gezien recht hebben op  NOG een tot eind december verlengde keuzedag. Graag Uw reactie

Goedemiddag reinlucassen. Welkom bij de NS Community.

Keuzedagen die niet gebruikt zijn ten tijde van de intelligente lockdown tot aan 18 mei 2020 kunnen op verzoek worden vervangen via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch via 030-7515155.

ik wil een kids vrij aanvragen, dat lukt mij niet. 

 

Reputatie 7
Badge +3

ik wil een kids vrij aanvragen, dat lukt mij niet. 

 

Wat lukt niet? Kidsvrij vraag je aan op persoonlijke kaart van jouw kind. Je kunt het beste telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Zij kunnen het jou stap voor stap uitleggen tijdens de aanvraag en ook de aanvraag voor jou doen.

goedemiddag,

zondag 17 september jl werd er een bedrag van 20eu afgeschreven van mijn

rekeningnummer ***** en gestort op ****** www.ovpay.nl

Waarschijnlijk veroorzaakt doordat ik was vergeten in te checken op station Zandvoort.

Ik heb wel uitgecheckt op station Apeldoorn.

Ik was tot en met zondag 17 september in het bezit van een weekend vrij abonnement en

ga er van uit dat de 20eu z.s.m. op mijn rekening wordt teruggestort.

Ik hoor het graag spoedig van u.

kaartnummer  ***********

Met vriendelijke groet,

R.F. A.

 

Hallo rene1953 en welkom bij de NS Community,

 

Ik heb alle gegevens verwijderd vanwege dat deze openbaar staan. Je hebt ingecheckt met je bankpas in plaats van jouw OV-chipkaart. Je kan het beste een uitdraai maken van deze reizen die op www.ovpay.nl staan en deze samen met het verzoek om deze vergoed te krijgen naar ons opsturen via Facebook, Twitter of Live-Chat. 

Goededag, ik zag ergens dat als ik een fiets meeneem dat ik dat kan aanmelden, hoe werkt dat?

 

Reputatie 7
Badge +3

Nee, aanmelden van een fiets kan niet meer. 

Reputatie 6

Hey 1956marijke. Welkom bij de NS Community! Dit is niet langer mogelijk. Het is een tijd mogelijk geweest om je fiets voor de rit aan te melden, maar dit systeem is niet meer in gebruik. Er zijn nog wel enkele verwijzingen naar dit systeem op de site, maar dit is al aangekaart en zal nog verwijderd worden.

Reputatie 7
Badge +3

Goededag, ik zag ergens dat als ik een fiets meeneem dat ik dat kan aanmelden, hoe werkt dat?

 

Dat werkt niet ☹️ maar staat blijkbaar nog steeds aangegeven. Negeer 0 fietsplekken en ga gewoon naar het station. Het is vakantietijd, dus hou er rekening mee dat de fiets misschien niet mee mag op gewenste tijdstip omdat alle plekken al bezet zijn. Meeste kans op een.plek is op een beginstation.

Reageer