Skip to main content
beantwoord

Chatten met NS


rikkiekolle17

Beste ,

 

Ik zou graag met NS willen chatten over een onderwerp. Ik krijg alleen nergens een link waar ik dit kan starten. Voorheen kon ik er zo komen maar ik kan de chat nergens meer zien?

 

Beste antwoord door AuroraSkye

Via deze link kom je er zo! Gewoon even naar beneden scrollen en je ziet de opties om contact met NS op te nemen, waaronder de link naar de chat: https://www.ns.nl/klantenservice

Bekijk origineel

  • Op het juiste spoor
  • 9 maart 2020

Via deze link kom je er zo! Gewoon even naar beneden scrollen en je ziet de opties om contact met NS op te nemen, waaronder de link naar de chat: https://www.ns.nl/klantenservice


Robert B
Forum|alt.badge.img+3

En je kunt er ook komen via https://www.ns.nl/klantenservice/contact


  • Op het juiste spoor
  • 15 april 2020

beste,

Sinds vorige maand wordt dit bedrag van ons rekening afgeschreven. Wij weten niet waar dit vandaan komt want we hebben geen lopend abonnement bij de NS. Kunt u dit na laten checken bij de afdeling financien en dit naar ons telefonisch of per email terug koppelen. 

 


Sanne NS
Moderator
  • Oud moderator
  • 15 april 2020

Goedenavond demercier123 en welkom op de NS Community. 

Ik heb allereerst je bericht aangepast. Je hebt een aantal persoonlijke gegevens met ons openbaar gedeeld en dat is niet zo verstandig. Er kan zeker voor je uitgezocht worden waar dit vandaan komt. Ik zie dat je al is aangeraden om contact op te nemen met de klantenservice en dat is inderdaad het juiste proces. Zij kunnen met je mee kijken en contact opnemen met de financiële afdeling. Zelf kan je daar geen contact mee leggen. 


  • Op het juiste spoor
  • 15 april 2020

Fijn dat je het hebt weggehaald maar ons was gezegd een foto mee te sturen. 


Sanne NS
Moderator
  • Oud moderator
  • 15 april 2020
demercier123 schreef:

Fijn dat je het hebt weggehaald maar ons was gezegd een foto mee te sturen. 

Dit is alleen als je via een privébericht op Facebook, Twitter of ons een chatbericht stuurt. Hier op de Community raad ik het je af, want hier kan de hele wereld meelezen. Dit is namelijk openbaar. 


goedendag ! uit uw berichtgeving maak ik op dat mijn keuzedag vanaf medio mei is verlengd tot eind december. Edoch sinds begin van de corona maatregelen maak ik van deze dag al geen gebruik. DUS zou ik theoretisch gezien recht hebben op  NOG een tot eind december verlengde keuzedag. Graag Uw reactie


Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • 29 juni 2020

Goedemiddag reinlucassen. Welkom bij de NS Community.

Keuzedagen die niet gebruikt zijn ten tijde van de intelligente lockdown tot aan 18 mei 2020 kunnen op verzoek worden vervangen via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch via 030-7515155.


  • Op het juiste spoor
  • 21 juli 2021

goedemiddag welkom ns

 

ik heb online betaald ns 

1x keer dagretour DAL 17.50 NIET GEVONDEN 

OP MIJN EMAIL ADRES

 

e-mailadres verwijderd door moderator. 

 

GR. PUIKI


Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 21 juli 2021

Neem even contact op met Klantenservice. Wij kunnen niet bij de administratie. 030 7515155.


  • Op het juiste spoor
  • 18 januari 2022

ik wil een kids vrij aanvragen, dat lukt mij niet. 

 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 18 januari 2022
Attiya Gamri schreef:

ik wil een kids vrij aanvragen, dat lukt mij niet. 

 

Wat lukt niet? Kidsvrij vraag je aan op persoonlijke kaart van jouw kind. Je kunt het beste telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Zij kunnen het jou stap voor stap uitleggen tijdens de aanvraag en ook de aanvraag voor jou doen.


Marjo1963
  • Op het juiste spoor
  • 1 juli 2022

Ik heb contact gehad met de chat over een verkeerde dag ticket , ik moest beide ordernummer doorgeven maar er reageerd niemand meer in de chat. Oder nr 47185495 en 47199895. De eerste is verkeerde dag. Wie helpt mij verder?

Gr marjo ijpelaar 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 1 juli 2022
Marjo1963 schreef:

Ik heb contact gehad met de chat over een verkeerde dag ticket , ik moest beide ordernummer doorgeven maar er reageerd niemand meer in de chat. Oder nr 47185495 en 47199895. De eerste is verkeerde dag. Wie helpt mij verder?

Gr marjo ijpelaar 

Wij kunnen jou hier niet verder helpen, daarvoor moet je echt telefonisch, via Facebook, chat of twitter contact opnemen met NS klantenservice.

Maar als je het ticket met verkeerde dag al geopend hebt, dan kan niemand jou helpen. Er kan immers niet gecontroleerd worden of het ticket gebruikt is/wordt.


Marjo1963
  • Op het juiste spoor
  • 4 juli 2022

Mij is zaterdag toegezegd dat ik het ticket vergoed zou krijgen v d vrijdag als ik de beide ordernummer zou doorgeven........die van zaterdag heb ik gebruikt. Dit is wel echt waardeloos


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 4 juli 2022

Momenteel staan er 185 mensen in de wacht op chat. Het kan helaas wel even duren voordat iemand vrij komt om je te helpen. We werken natuurlijk zo hard mogelijk om jou zo snel mogelijk te kunnen voorzien van een antwoord.


  • Op het juiste spoor
  • 22 juli 2022

Goededag, ik zag ergens dat als ik een fiets meeneem dat ik dat kan aanmelden, hoe werkt dat?

 


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 22 juli 2022

Nee, aanmelden van een fiets kan niet meer. 


Daniël NS
Moderator

Hey 1956marijke. Welkom bij de NS Community! Dit is niet langer mogelijk. Het is een tijd mogelijk geweest om je fiets voor de rit aan te melden, maar dit systeem is niet meer in gebruik. Er zijn nog wel enkele verwijzingen naar dit systeem op de site, maar dit is al aangekaart en zal nog verwijderd worden.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 22 juli 2022
1956marijke schreef:

Goededag, ik zag ergens dat als ik een fiets meeneem dat ik dat kan aanmelden, hoe werkt dat?

 

Dat werkt niet ☹️ maar staat blijkbaar nog steeds aangegeven. Negeer 0 fietsplekken en ga gewoon naar het station. Het is vakantietijd, dus hou er rekening mee dat de fiets misschien niet mee mag op gewenste tijdstip omdat alle plekken al bezet zijn. Meeste kans op een.plek is op een beginstation.


  • Op het juiste spoor
  • 22 juli 2022

Dank voor info. Nu maar hopen dat er plaats is voor onze fietsen, dat we niet een volgende trein moeten nemen, want ik heb onze treinreizen al aangemeld.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 22 juli 2022
1956marijke schreef:

Dank voor info. Nu maar hopen dat er plaats is voor onze fietsen, dat we niet een volgende trein moeten nemen, want ik heb onze treinreizen al aangemeld.

Je bent niet verplicht om de trein te nemen waarvoor je aangemeld hebt. Net als dat aanmelden niet verplicht is.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
1956marijke schreef:

Dank voor info. Nu maar hopen dat er plaats is voor onze fietsen, dat we niet een volgende trein moeten nemen, want ik heb onze treinreizen al aangemeld.

Dat maakt niet zoveeel uit, een aanmelding voor een treinreis is niet verplicht en alleen maar voor de ‘statistieken’ (druktemelder 2.0 zeg maar).

Als je een trein van 10/15/30 minuten eerder of later neemt als dat je toevallig uitkomt hoef je echt je aanmelding niet te gaan wissen en een nieuwe te maken.


  • Op het juiste spoor
  • 31 augustus 2022

Beste NS,

Vorige week hadden wij een arrangement in Den Haag met als dag van terugkeer vrijdag 26 augustus. 

Dat lukte niet omdat de treinen niet reden. 

Daarom moest ik het arrangement in ons hotel verlengen! Bijkomende kosten 186,70.

Kan de NS hierin tegemoet komen?

 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 31 augustus 2022
Petranelleke schreef:

Beste NS,

Vorige week hadden wij een arrangement in Den Haag met als dag van terugkeer vrijdag 26 augustus. 

Dat lukte niet omdat de treinen niet reden. 

Daarom moest ik het arrangement in ons hotel verlengen! Bijkomende kosten 186,70.

Kan de NS hierin tegemoet komen?

 

€25 pp.is wat NS maximaal aan stakingsvergoeding uitgeeft. Je moet wel kunnen bewijzen dat je vanwege de staking niet naar huis kon.


Reageer