Traject melding

  • 18 September 2018
  • 62 reacties
  • 4082 Bekeken


Toon eerste bericht

62 reacties

Ik heb dit probleem ook, al ruim een jaar. Meerdere malen gemeld, nooit wat mee gebeurd. Het valt me op dat er binnen de NS app en Mijn NS vaak nieuwe functies uitgerold worden, maar dat de bestaande functionaliteit erg slecht werkt of veel foutmeldingen geeft. Ik denk echt dat het beter is om ervoor te zorgen dat de bestaande functionaliteit goed werkt voordat je overgaat tot nieuwe functionaliteit toevoegen.
Vervelend dat jij hier ook hinder van hebt lphartley.
Ik heb hier helaas nog geen verder informatie over ontvangen, maar zal het jullie laten weten zodra ik meer weet.
@TheoSu Kun jij hier misschien iets meer over vertellen?
Reputatie 6
@Miriam NS is er al zicht op een oplossing? Een half jaar zou toch wel genoeg moeten zijn omeen bugje in een Android app te verhelpen, zou ik zeggen. Ik begin bijna te geloven dat deze functie stiekem nooit bestaan heeft en er alleen een scherm is om notificaties in te stellen waar vervolgens niets mee gebeurt...
Ik heb van TheoSu begrepen dat er nog steeds gewerkt wordt aan een oplossing voor dit probleem. Zoals Miriam al eerder heeft aangegeven is het echter een vrij complex probleem waar dus ook vrij veel tijd in gaat zitten. Ik heb begrepen dat er in ieder geval nog een maand nodig is om meer informatie te kunnen geven over de voortgang. Helaas kan ik het niet mooier maken. Ik zal tegen die tijd in ieder geval een update geven.
Op de app heb ik al langere tijd mijn traject ingegeven met meldingen op mijn reisdagen. De meldingen gelden zowel voor de heen- als terugreis. Ik heb echter nog nooit een melding mogen ontvangen.

Hebben hier meer mensen kast van.

Groet G.J.


Ik merk ook dat ik op mijn opgeslagen traject geen meldingen krijg. Net nog mijn instellingen bekeken en alle pushmeldingen toestemming staan aan. Zou het alleen kunnen als je een vaste reis opslaat? (Qua tijd en dag)

Update: Helaas heb ik nog steeds niets nieuws te vermelden. Er wordt nog steeds hard gewerkt aan een oplossing. Bij sommige reizigers werkt de melding wel, bij anderen niet. 😕
Reputatie 6
Dat is in ieder geval meer dan niets. Lukt het al om een scenario te reproduceren waarin het niet werkt? Zo nodig geef ik anders graag aanvullende informatie over mijn toestel, gebruik en instellingen van de app etc. (waarmee het bij mij dus niet werkt).
Ik ga ervan uit dat we al voldoende informatie hebben voor het onderzoek, maar dat het gewoon erg lastig is om een oplossing te vinden. Ik zal je voorstel in ieder geval doorgeven, bedankt! 🙂

Dag Stijn, fijn dat jij kan aannemen dat het wel opgelost zal zijn als er alleen een toezegging gedaan is dat het een keer meegenomen kan worden en het betreffende team niet eens iets kan herinneren van de melding. Ik denk dat als dit onderdeel van een release was dat het betreffende team dat wel zou weten toch? Of minstens dat er ergens een ticket gemaakt is met een status. Ik mag toch hopen dat TheoSu wel je een ticketnummer doorgegeven heeft.

 

Maar vandaag heb ik tijdens de storing nog steeds geen melding gehad van mijn traject. Ook de afgelopen maand niet.  Daarnaast staat nergens in de updates van de app dat er iets op dit onderdeel gefixt zou zijn. Dus wellicht kan je navragen in welke versie van de app het dan opgelost zou moeten zijn.

Ik heb eind vorig jaar nog contact gehad om te vragen naar een statusupdate, maar helaas was er destijds nog niks nieuws te vermelden. Ik heb gemaild met de vraag waar het nu staat.

Ik zou ook graag iets anders willen aangeven, maar meer dan wat ik doorgespeeld krijg door de afdeling / personen aan wie ik het heb nagevraagd kan ik ook niet. Hoe dit destijds in behandeling is genomen via Theo weet ik niet, ik heb zelf nooit iets van een referentienummer gekregen.

Ik heb in ieder geval aangegeven dat het (blijkbaar) nog steeds niet goed werkt. Wordt vervolgd dus.

Reageer