Op de app heb ik al langere tijd mijn traject ingegeven met meldingen op mijn reisdagen. De meldingen gelden zowel voor de heen- als terugreis. Ik heb echter nog nooit een melding mogen ontvangen.
Hebben hier meer mensen kast van.
Groet G.J.
Page 3 / 3
Reputatie 6
Ik heb van TheoSu begrepen dat er nog steeds gewerkt wordt aan een oplossing voor dit probleem. Zoals Miriam al eerder heeft aangegeven is het echter een vrij complex probleem waar dus ook vrij veel tijd in gaat zitten. Ik heb begrepen dat er in ieder geval nog een maand nodig is om meer informatie te kunnen geven over de voortgang. Helaas kan ik het niet mooier maken. Ik zal tegen die tijd in ieder geval een update geven.
Hebben hier meer mensen kast van.
Groet G.J.
Ik merk ook dat ik op mijn opgeslagen traject geen meldingen krijg. Net nog mijn instellingen bekeken en alle pushmeldingen toestemming staan aan. Zou het alleen kunnen als je een vaste reis opslaat? (Qua tijd en dag)
Update: Helaas heb ik nog steeds niets nieuws te vermelden. Er wordt nog steeds hard gewerkt aan een oplossing. Bij sommige reizigers werkt de melding wel, bij anderen niet. 😕
Reputatie 6
Dat is in ieder geval meer dan niets. Lukt het al om een scenario te reproduceren waarin het niet werkt? Zo nodig geef ik anders graag aanvullende informatie over mijn toestel, gebruik en instellingen van de app etc. (waarmee het bij mij dus niet werkt).
Ik ga ervan uit dat we al voldoende informatie hebben voor het onderzoek, maar dat het gewoon erg lastig is om een oplossing te vinden. Ik zal je voorstel in ieder geval doorgeven, bedankt! 🙂
Page 3 / 3
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.