Traject melding
Hebben hier meer mensen kast van.
Groet G.J.
Je inzet verdient in ieder geval een compliment
Helaas heeft mijn contactpersoon (TheoSu) enige tijd geleden de NS verlaten. Ik heb contact gezocht met het team waar hij een soort van woordvoerder van was en die bezig waren met de oplossing, maar in de reactie werd mij aangegeven dat het probleem zo snel niet bekend voorkwam.
In het laatste contact wat ik met TheoSu heb gehad, in december, gaf hij aan dat een oplossing onderweg was en meegenomen zou worden in een volgende release versie van de NS App. Gezien dat inmiddels een half jaar geleden is, werd mij aangegeven dat deze oplossing inmiddels ook al live zou moeten zijn. Op dit moment kan ik dan ook niks anders dan daar van uit gaan. Ervaart men nog steeds problemen?
Ik heb hier helaas nog geen verder informatie over ontvangen, maar zal het jullie laten weten zodra ik meer weet.
Hebben hier meer mensen kast van.
Groet G.J.
Ik merk ook dat ik op mijn opgeslagen traject geen meldingen krijg. Net nog mijn instellingen bekeken en alle pushmeldingen toestemming staan aan. Zou het alleen kunnen als je een vaste reis opslaat? (Qua tijd en dag)
Dag Stijn, fijn dat jij kan aannemen dat het wel opgelost zal zijn als er alleen een toezegging gedaan is dat het een keer meegenomen kan worden en het betreffende team niet eens iets kan herinneren van de melding. Ik denk dat als dit onderdeel van een release was dat het betreffende team dat wel zou weten toch? Of minstens dat er ergens een ticket gemaakt is met een status. Ik mag toch hopen dat TheoSu wel je een ticketnummer doorgegeven heeft.
Maar vandaag heb ik tijdens de storing nog steeds geen melding gehad van mijn traject. Ook de afgelopen maand niet. Daarnaast staat nergens in de updates van de app dat er iets op dit onderdeel gefixt zou zijn. Dus wellicht kan je navragen in welke versie van de app het dan opgelost zou moeten zijn.
Ik heb eind vorig jaar nog contact gehad om te vragen naar een statusupdate, maar helaas was er destijds nog niks nieuws te vermelden. Ik heb gemaild met de vraag waar het nu staat.
Ik zou ook graag iets anders willen aangeven, maar meer dan wat ik doorgespeeld krijg door de afdeling / personen aan wie ik het heb nagevraagd kan ik ook niet. Hoe dit destijds in behandeling is genomen via Theo weet ik niet, ik heb zelf nooit iets van een referentienummer gekregen.
Ik heb in ieder geval aangegeven dat het (blijkbaar) nog steeds niet goed werkt. Wordt vervolgd dus.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.