beantwoord

Lijn Leiden - Utrecht



Toon eerste bericht

55 reacties

Tja, NS personeel heeft nooit uitgeblonken in flexibiliteit. Altijd verschuilen achter vakbondsregeltjes. 

Reputatie 7

Het ‘HSL materieel’ (IC direct en Den Haag - Eindhoven) heeft ook geen WiFi.

Treurig inderdaad. Wat het paradepaardje van NS zou moeten zijn bestaat uit afgedankte knollen met als trekkracht ezels die schade aan het spoor veroorzaken.

Maar fijn dat er tussen Leiden - Alphen - Woerden - Utrecht eindelijk meer Sprintercitys gaan rijden.

Tja, NS personeel heeft nooit uitgeblonken in flexibiliteit. Altijd verschuilen achter vakbondsregeltjes. 

Wat een idiote opmerking die je nu maakt @Tamzin, dit zijn gewoon rechten van werknemers en heeft helemaal niets met het NS personeel te maken maar geldt gewoon voor elke werknemer in Nederland.

En ook jij zou het niet accepteren of geaccepteert hebben als jouw werkgeber voor jou je vakantie dagen zou inplannen en ze dan allemaal ergens in januari en februari zou zetten omdat er dan minder werk te doen was in het bedrijf.

Denk dat de COVID flink naar je hoofd gestegen is.

Het is gezien de halvering van het aantal reizigers voorlopig zeer onwaarschijnlijk dat die treinen echt gaan rijden.

Sommige mensen schijnen gemist te hebben dat recentelijk het aantal treinreizigers is gehalveerd.

Met de huidige tijdelijke dip in het reizigersvervoer kan je bij middellange termijnplanningen natuurlijk weinig rekening houden. Bij plannen voor de toekomst moet je gewoon rekeinig houden met alle scenario's, en zeker ook met veel meer reizigers in de nabije toekomst. Dat zie je nu al, we staan aan de vooravond van een tweede en enorme golf aan besmettingen, maar de treinen zitten gewoon weer flink vol.

Het is goed dat NS vooruit kijkt, en niet bij de pakken neer gaat zitten.

@Deventer 

Het is een sprookje dat de huidige dip tijdelijk is vrees ik. 

Reageer