(On)bereikbaarheid NS klantenservice via e-mail

  • 2 December 2022
  • 52 reacties
  • 1426 Bekeken


Toon eerste bericht

52 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Denk eens 1-2 stapjes verder na: in de praktijk blijkt dus echt dat dit de sluizen openzetten is tot een lawine van klagende en zeurende en nooit zelf eerst iets lezende of nog erger- zelf NAdenken- klantjes die dan ook allemaal meteen vinden dat als er geen antw na 5 min is de service niet deugt etc. Vandaar dat door de jaren heen vrijwel elk groot bedrijf deze methode heeft ingetrokken.

Tenminste dat wordt voorkomen met die hele moderne media, ook zeer geliefd op die heilige smarte fone, al moeten we maar afwachten wat die Tesla baas van plan gaat wezen om er lekker veel sentjes uit te gaan slepen.

Reputatie 6
Badge +1

NS zakelijk is wel via mail bereikbaar: https://www.ns.nl/zakelijk/formulieren/vraag-zakelijke-reiziger 

Reageer