Sticky

Nieuwe Sprinters op het spoor: testritten Sprinter Nieuwe Generatie



Toon eerste bericht

108 reacties

Reputatie 7
Badge +3
@JCarlJ
Dat lijkt me niet de bedoeling. Juist als er geen daglicht is wil je maximaal licht in de trein aangezien de schemerachtige verlichting in de trein een steeds terugkerende klacht is omdat mensen zich daarbij onveilig voelen. Dimmen wil je juist in de schemering als er nog gedeeltelijk daglicht is.
Reputatie 3
Die Intelligent Light Control, houdt dat in dat als het donker is buiten, de interieurverlichting dimt? Dat zou heel erg fijn zijn, namelijk.
Er was al een mooi interresant topic alhier, waarom een tweede topic ?
Nu is het niet meer erg overzichtelijk...
Reputatie 1
Ze moeten wel in ieder geval een WC-logotje toevoegen, naast het Wifi-logotje onder de trein, en eventueel een stopcontact/usb-logotje.

Reputatie 6
Badge
Klopt, het plaatje werd gisterenmiddag pas toegevoegd. 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Ze staan in de reisplanner, intussen ook met een plaatje van de trein. De app heb ik niet, maar mag aannemen dat het daar ook in staat.
Deze had ik bv vanmorgen:




Op de vertrekstaat van gister is te zien op welke tijden ze gereden hebben, dat zou nu in de testperiode iedere dag deze tijden moeten zijn.

https://treinposities.nl/vertrekstaat/den-haag-centraal/2018-11-12
Reputatie 6
Staat de SNG ook in de reisplanner app? Ik zag gisteren op het traject Haarlem - Den Haag Centraal alleen maar SGM'metjes rijden.
Reputatie 6
Badge
Stiekem heb ik hem al in Spanje bekeken, en ben een daar een hoop wijzer geworden over deze trein. 😉 De reportage van mij erover is hier te vinden: http://www.treinenweb.nl/review/103

maar één ding vroeg ik mij af, en dat had ik niet daar nagevraagd: De blauwe interieurverlichting. Past die zich ook nog aan? Die Intelligent Light System was geloof ik meer om het licht automatisch feller of zwakker te laten branden aan de hand van de omgeving buiten.

Hoe zit dit?

Reageer