NS Community: nieuw jasje en nieuwe naam



Toon eerste bericht

848 reacties

Badge +3
Oh, dan ziet dat er dus verschillend uit i.c.m. met welke browser of wat voor apparaat (smartphone, tablet, laptop of pc) je gebruikt.

Dank voor de screenshot, ook al kan ik daar verder niets mee natuurlijk 😛

Nope, topics posten of reageren is nog steeds waardeloos door de Rich Tekst Editor. Heeft de ontwikkelaar hier überhaupt wel verstand van?

Reputatie 6
Badge +2
Wanneer je quotes wil aanpassen die bijvoorbeeld gekopieerd zijn uit een ander topic gaat de editor te pas en te onpas stuk en valt het bericht niet meer te bewerken:


201806 25 21:11 tagloosheid
Ja, waar is de gebruiksaanwijzing van dit ''systeem''?
Goedemorgen heren.

Wat zien jullie concreet nu nog graag opgelost?
Reputatie 7
Badge +3
Wat zou ik nu graag een dislike/duimpje omlaag uitdelen, komen die er ook nog ??
Dat zou ik ook wel willen. Maar beter is nog dat die stompzinnige duimpjes helemaal verdwijnen.

Nog een verzoek. Nu die "likes" van de thuispagina van het forum zijn verdwenen kunnen die laatst uitgedeelde badges ook wel weg. Totaal nutteloze informatie.
Een knopje 'edit raw' zou ik al heel wat vinden, in plaats van verplicht die WYSIWYG editor moeten gebruiken.
Ik heb geen problemen meer met de cookiemelding. Die is inmiddels weer verdwenen 🙂
Reputatie 7
Badge +3

De pagina recent actieve topic werkt weer. Dank Jouke.

We gaan hier natuurlijk geen dislikes uitdelen, jongens!

Ik kom graag nog even terug op een paar punten die ik heb nagevraagd voor jullie.

- Helaas kun je nog steeds niet zelf je mailadres wijzigen, maar de moderators kunnen dat wel. Het staat ook niet op de planning helaas. Ik ga hier nog wel achteraan.
- Het zien wie jou een like heeft gestuurd, werkt voor veel social media zo. Hoewel ook ik dat liever anders zie, is het niet zomaar uit te zetten.
- Er is geen wijziging geweest van de zoekmachine.
- Het is niet mogelijk om de grootte van je handtekening te wijzigen. Dit komt omdat de community nu op een SAAS-platform draait, en dergelijke aanpassingen zijn dan niet mogelijk.
- Het is niet mogelijk om het inlogscherm via een nieuwe pagina te tonen, in plaats van een pop-up. Onze leverancier geeft aan dat de huidige versie ook gebruiksvriendelijker is.
Reputatie 6
Badge +2
Een knopje 'edit raw' zou ik al heel wat vinden, in plaats van verplicht die WYSIWYG editor moeten gebruiken.
201806 26 8:13
Ja, en dat je dan heen en weer kan schakelen, met de wysiwyg als preview.
Fijn!
Badge +3
Eerder vandaag ook weer tegenaan gelopen inderdaad (topic hier) maar ik had een andere opmerking eigenlijk, die ik maar hier post.

Het aantal door mij opgeloste topics neemt af in plaats van toe! Gisteren zat ik nog rond de 520 en nu zijn het er nog (maar) 493, inclusief enkele van vandaag. Is er een overactieve bezemwagen actief geweest, of gaat er ergens iets mis met het databeestje?

Niet dat ik het superbelangrijk vind, maar het viel me op.. 🤔
Reputatie 7
Badge +3
We gaan hier natuurlijk geen dislikes uitdelen, jongens!

Noem het dan niet Likes en Dislikes, het gaat er toch niet om of iets leuk is. Als iemand een vraag stelt gaat het er toch om of het gegeven antwoord die persoon heeft geholpen of niet?
Doe het dan zoals op de Insided website staat.



https://www.insided.com/platform/
Straks gaan we nog terug in rank 😀
Ik zie nu dat er een update is geweest in het Cookie onderdeel op de Community. Ik vermoed dat door die update e.e.a. niet zo lekker verliep. Voorheen was het zo dat je de cookies kon accepteren, zonder te weten welke je accepteerde. Dat is nu inderdaad aangepast naar 3 opties. Fijn dat die nu ook werken zoals zou moeten!
Goede suggestie inderdaad 😀

Het kan nog erger zie ik, op het T Mobile forum hebben ze hartjes om je liefde te tonen.
Het laden, typen en versturen van een pb via een tablet of mobiel is wederom ontzettend traag. Niet zo traag als voorheen, maar wel dermate storend dat ik het nogmaals meld. .... 25 berichten per pagina zou bij privéberichten wenselijk zijn. 😉
Afgezien van het door de 'strot' willen duwen van de Cookies, is de verwijzing naar https://community.ns.nl/site/terms in dit geval zinloos. 😭

Worden dit soort aanpassingen vooraf getest? 🔍🔎

Ik zie nu dat er een update is geweest in het Cookie onderdeel op de Community. Ik vermoed dat door die update e.e.a. niet zo lekker verliep. Voorheen was het zo dat je de cookies kon accepteren, zonder te weten welke je accepteerde. Dat is nu inderdaad aangepast naar 3 opties. Fijn dat die nu ook werken zoals zou moeten!



Worden dit...... 🤔
Hmm, een SaaS-product en dan geen aanpassingen mogelijk maken....... Denk dat ik m'n diensten eens aan ga bieden bij die gasten 😅 Dat moet lekker factureren zijn daar.
Ja, dermate traag dat m’n telefoon boos wordt nu en de autocorrect begint te falen. Dat was onder de oude interface niet 😞
Ja, al onze aanpassingen en updates worden getest. NS maar ook Insided (de beheerders van de Community) zijn ook maar mensen.
Doe je ding, Henk 😉.

Ik ben zelf ook voorstander van die duimpjes omhoog en omlaag bij bijvoorbeeld een kennisbank, maar op het forum vind ik het toch lastig. Het kan namelijk ook demotiverend of zelfs kwetsend werken, met name bij nieuwe leden. Als iemand een fout antwoord geeft, kun je dat altijd netjes aangeven.

Die opmerking over gerelateerde onderwerpen ga ik mee aan de slag, dank!
Weer een bericht dat moet worden beoordeeld op haar inhoud?

Badge +3
Als ik op een link in een topic/reactie klik opent die sinds vandaag in hetzelfde tabblad. Vind ik erg onhandig 😫
Reputatie 7
Badge +3
Ha ha, Henk ziet mogelijkheden 💰

Reageer