Dank
@herrie (ik kreeg keurig een mailtje meteen) maar zie dit:

Drie keer gelezen... maar de 1 blijft staan dus het probleem is terug inderdaad (Chrome).
En dan staat er bij jou dus nu 2 (want ik heb even gereageerd)?
Berichten blijven als 'ongelezen' (vet gedrukt) staan. Na reageren gewoon als dun gedrukt, maar dat 1'tje blijft staan dus.
Nee, er staat nog steeds 1. Maar mijn privéberichten zijn wel van 72 naar 73 gegaan.
Zelfs met een bericht terug staat je bericht nog als "ongelezen".

Bedankt voor de screenshots! Ik ga met de storing bezig en laat het hier weten!
Tellertje blijft hier nu op 3 staan en zijn dan niet 3 "nieuwe" berichten maar "nieuwe" in 3 gesprekken.

Ik heb ook problemen met het quoten van een bericht wat al gequote is, als ik daar weer op reageer dan kan ik niet meer plaatsen terwijl dat eerder wel kon.
Nu heb ik de eerste quote er maar uitgehaald en dan kan ik hem wel plaatsen alleen leest het dan een stuk rotter omdat je terug moet kijken waar op gereageerd werd in 1e instantie.
Edit: Opeens staat het bericht met dubbele quotes welke ik eerder probeerde te plaatsen wel in het topic. Nu stond het er wel dubbel dus het eerdere bericht maar leeggehaald.
Bij mij werkt het tellertje terug normaal.
En dat ene bericht dat maar in het vet bleef staan, is na 15 pogingen en enkele dagen proberen eindelijk "gelezen".
Mooi, fijn dat het is opgelost! 🙂
Sinds vanmiddag (er stond tijdens de lunch nog een 4) stond er nu 2 en dat klopte. Die moest ik nog even 'openen' (Toon gesprek) ook al was het maar 1 zinnetje.
Ik probeer net mijn profiel aan te passen, dit omdat ik nu een ander abonnement heb en niet met voor werk reis, maar dat lukt niet. Dan krijg ik deze error:

Nog steeds? Ik heb net een paar keer wat gewijzigd en dat ging prima.
Ja, nog steeds.
En als je dingen één voor een wijzigt (abonnement, frequentie, reismotief)...
Maakt geen enkel verschil, error verschijnt wat ik ook doe.
Jammer dan, dan maar niet kloppende info in mijn profiel.
Zullen er wel meer hebben (ik had ooit alle abonnementen aangevinkt) dus dat is inderdaad het laatste waar je je druk over zou moeten maken..
Klopt mijn Community profiel wel.. Who cares?!
Ach ja, er zijn momenteel wel dingen belangrijker dan dit.
Maar mocht een moderator (bv na het weekend) dit nog willen doorzetten, graag.
Edit, intussen wel gelukt.
Waarom mag ik er in een
topic waarin de moderator de schuld van een onjuist in rekening gebracht bedrag bij de klant legt omdat die mails niet heeft gelezen niet op wijzen dat die mails überhaupt nooit verzonden hadden mogen worden als de fiets op tijd is ingeleverd?
Is er wat veranderd aan de opmaak? Ik kan geen nieuw topic aanmaken omdat de spraaksoftware bijvoorbeeld de velden waarin de hoofdinhoud van de post niet herkent, of moeite heeft met de lijst met subforums. Iemand achter het forum ooit van webrichtlijnen gehoord?
Voor alle duidelijkheid: dat ging over het aanmaken van een nieuw maken.
Het invoerveld voor een reactie heb ik al langer een haatliefdesverhouding mee.
Het reageerveld (Rich Text Editor) is inderdaad rukkie, met name bij quoten van anderen. Je kunt dan wel op het Enter-achtige
icoontje drukken om uiteindelijk zelf iets onderaan toe te kunnen voegen op een nieuwe regel, maar de namen die je juist uit een ‘geneste’ quote wilde verwijderen lukt niet.
Dan tik je dus uiteindelijk één zin als reactie op persoon X die persoon Y had gequote.. en heb je een hele lap tekst terwijl het in twee regels zou passen.
Ik mag toch wel hopen dat een moderator dit oppakt? Lijkt mij niet de bedoeling dat de toegankelijkheid van dit forum voor mij als gebruiker met een schermlezer achteruit is gegaan?
Ik had begrepen dat dit probleem reeds bekend was bij de ontwikkelaar van de community. Zij zullen dit proberen te verhelpen bij een volgende update.
Het reageerveld (Rich Text Editor) is inderdaad rukkie, met name bij quoten van anderen. Je kunt dan wel op het Enter-achtige
icoontje drukken om uiteindelijk zelf iets onderaan toe te kunnen voegen op een nieuwe regel, maar de namen die je juist uit een ‘geneste’ quote wilde verwijderen lukt niet.
Dan tik je dus uiteindelijk één zin als reactie op persoon X die persoon Y had gequote.. en heb je een hele lap tekst terwijl het in twee regels zou passen.
Als je met de muis linksboven de quote ‘zweeft', verandert de cursor in een kruis van pijltjes. Als je dan één keer klikt en op delete drukt, verwijder je de quote. Dit werkt ook bij geneste quotes.
@Danny NS: weet je ook wanneer die volgende update is? Ik probeerde je bericht net te quoten, maar mijn spraaksoftware krijgt daar nu ook een vervelend humeur van…
Ik heb helaas niet meer info verkregen dan dat het bij de volgende update beschikbaar zal zijn. Heb jij wellicht ook screenshots waarop ik kan zien wat er mis gaat?
@Danny NS: kun je z.s.m. laten weten wanneer de eerstvolgende update is? Ik neem aan dat er daarna even goed wordt gesproken met de ontwikkelaars over toegankelijkheid?
Probleem met een schermlezer is dat je niet zo heel erg veel aan screenshots hebt. ;)