Welkom bij NS Extra. | NS Community

Welkom bij NS Extra.


Welkom!

We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart. Een beperkt aantal klanten kan tijdens een proefperiode van vijf maanden de voordelen van NS Extra ervaren.

Meld je nu gratis aan en profiteer de komende maanden van exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen. Wil je mee doen? Neem dan een kijkje op www.ns.nl/nsextra

We zijn natuurlijk benieuwd naar je mening, zodat we NS Extra zo goed mogelijk kunnen optimaliseren. Op deze plek kan je ervaringen delen en uitwisselen. Wat is je eerste ervaring met NS Extra?

116 reacties

Hi Hessel NS
Do we have to pay for this service or can we try for free? Will there be any payment required in the future? If yes then will we be informed beforehand about it?
please comment.
rohit
Hi Hessel NS
Do we have to pay for this service or can we try for free? Will there be any payment required in the future? If yes then will we be informed beforehand about it?
please comment.
rohit

Hi Rohit, this service is absolutely free of charge and will remain that way. You can try it on a voluntary basis and unsubscribe whenever you want.

Regards, Hessel
Hi Hessel, waar kan ik meer vinden over die voordelen? Heb het idee dat ik nu gelokt bent, maar wat dat 'profiteer de komende maanden van exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen' is, wordt me niet duidelijk. Hoor graag van je 🙂
Ik heb mij aangemeld voor NS extra. Toch krijg ik nog steeds mail met daarin de vraag Odijk mee wil doen met NS extra. Kunnen jullie dat uitlopen?
Uitlopen moet uitzetten zijn
Hoi Merel!

De voordelen kun je vinden als je klikt op de link die Hessel geeft. Daar lees je onder 'De voordelen van NS Extra' wat we hiermee bedoelen!
Er staat in de voorwaarden "Bent u in het bezit van een NS Business Card of een anonieme OV-chipkaart dan kunt u helaas niet meedoen."

Met een OV-jaarabonnement kan je dus wel meedoen, maar welke voordelen zijn er dan te behalen? Of wordt de klant met een duur abonnement weer uitgesloten van acties en leuke voordeeltjes 😞
Hoi Merel!

De voordelen kun je vinden als je klikt op de link die Hessel geeft. Daar lees je onder 'De voordelen van NS Extra' wat we hiermee bedoelen!


Hi Sivan,

Dank voor je reactie. Ik vind het nog steeds niet heel duidelijk. Check-uit alert snap ik, al is het daar denk ik niemand om te doen. Maar de 'exclusieve aanbiedingen zoals bijvoorbeeld de Meereiskaart'. Wanneer kan ik die krijgen? 'Exclusief lage prijs.' Hoeveel dan? 'Andere leuke voordelen en extra's'. Wat dan? Wanneer? Etc etc. Het is echt heel vaag.
Welkom!

We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart.

Thx 🙂 - klinkt als een leuk idee wat nog verder uitgewerkt gaat worden.. kan me er nog niet echt een voorstelling bij maken, maar dat komt vast nog wel..

In elk geval klinkt de vergeten uit-te-checken link wel leuk (zeker als je dan direct via die link dat kan corrigeren), al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit vergeten uit te checken in de trein..

We zullen eens kijken wat het gaat worden.. ben wel beetje benieuwd in elk geval.
Hoi Merel!

De voordelen kun je vinden als je klikt op de link die Hessel geeft. Daar lees je onder 'De voordelen van NS Extra' wat we hiermee bedoelen!


Hi Sivan,

Dank voor je reactie. Ik vind het nog steeds niet heel duidelijk. Check-uit alert snap ik, al is het daar denk ik niemand om te doen. Maar de 'exclusieve aanbiedingen zoals bijvoorbeeld de Meereiskaart'. Wanneer kan ik die krijgen? 'Exclusief lage prijs.' Hoeveel dan? 'Andere leuke voordelen en extra's'. Wat dan? Wanneer? Etc etc. Het is echt heel vaag.


Laat je verrassen Merel!
Welkom!

We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart.

Thx 🙂 - klinkt als een leuk idee wat nog verder uitgewerkt gaat worden.. kan me er nog niet echt een voorstelling bij maken, maar dat komt vast nog wel..

In elk geval klinkt de vergeten uit-te-checken link wel leuk (zeker als je dan direct via die link dat kan corrigeren), al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit vergeten uit te checken in de trein..

We zullen eens kijken wat het gaat worden.. ben wel beetje benieuwd in elk geval.

Leuk, het is een pilot en we gaan dus eerst testen wat werkt en hoe dat door onze reizigers gewaardeerd wordt. Wij lezen graag jouw ervaringen!
Hoi Merel!

De voordelen kun je vinden als je klikt op de link die Hessel geeft. Daar lees je onder 'De voordelen van NS Extra' wat we hiermee bedoelen!


Hi Sivan,

Dank voor je reactie. Ik vind het nog steeds niet heel duidelijk. Check-uit alert snap ik, al is het daar denk ik niemand om te doen. Maar de 'exclusieve aanbiedingen zoals bijvoorbeeld de Meereiskaart'. Wanneer kan ik die krijgen? 'Exclusief lage prijs.' Hoeveel dan? 'Andere leuke voordelen en extra's'. Wat dan? Wanneer? Etc etc. Het is echt heel vaag.


Laat je verrassen Merel!


Daar maak ik uit op dat dat gedeelte intern nog even wat verder moet worden uitgewerkt. En in de tussentijd heb ik mijn gegevens afgestaan en ingelogd met Facebook. Eigen schuld denk ik. Krijg je als je zo happend reageert op mails met 'aanbieding' erin 🙂.
Er staat in de voorwaarden "Bent u in het bezit van een NS Business Card of een anonieme OV-chipkaart dan kunt u helaas niet meedoen."

Met een OV-jaarabonnement kan je dus wel meedoen, maar welke voordelen zijn er dan te behalen? Of wordt de klant met een duur abonnement weer uitgesloten van acties en leuke voordeeltjes :(


Gedurende deze pilot is NS Extra inderdaad niet relevant voor OV-Jaarabonnementhouders, omdat deze nog niet in-/uitchecken en waar ze dat wel doen alleen als "sleutelkaart" om poortjes te openen. Helaas...
Hoi Merel!

De voordelen kun je vinden als je klikt op de link die Hessel geeft. Daar lees je onder 'De voordelen van NS Extra' wat we hiermee bedoelen!


Hi Sivan,

Dank voor je reactie. Ik vind het nog steeds niet heel duidelijk. Check-uit alert snap ik, al is het daar denk ik niemand om te doen. Maar de 'exclusieve aanbiedingen zoals bijvoorbeeld de Meereiskaart'. Wanneer kan ik die krijgen? 'Exclusief lage prijs.' Hoeveel dan? 'Andere leuke voordelen en extra's'. Wat dan? Wanneer? Etc etc. Het is echt heel vaag.


Laat je verrassen Merel!


Daar maak ik uit op dat dat gedeelte intern nog even wat verder moet worden uitgewerkt. En in de tussentijd heb ik mijn gegevens afgestaan en ingelogd met Facebook. Eigen schuld denk ik. Krijg je als je zo happend reageert op mails met 'aanbieding' erin 🙂.

Haha, geen zorgen. We gaan zorgvuldig om met je gegevens en gebruiken deze alleen voor NS Extra. En ook je Facebook gebruiken we niet, anders dan dat je ermee kan inloggen op dit forum. Maar één van onze ideeën is dat we trouwe klanten graag eens willen belonen en verrassen met iets extra's. Dan gaan we natuurlijk niet op voorhand al weggeven wat en wanneer... 😉
Gedurende deze pilot is NS Extra inderdaad niet relevant voor OV-Jaarabonnementhouders, omdat deze nog niet in-/uitchecken en waar ze dat wel doen alleen als "sleutelkaart" om poortjes te openen. Helaas...
Waarom staat dat dan niet in de voorwaarden?

En OV Vrij?
Reputatie 1
NS extra lijkt mij een leuk idee, ik heb mezelf ingeschreven 🙂

Veel succes met de pilot!
Signed up. Curious to see how this works 🙂
Ik heb me vanmorgen aan gemeld voor NS-EXTRA. Dit is door u bevestigd met een link om aan te klikken, tot op heden werkt de link niet wat nu?
Hoi Robert,

Wat vervelend! Als je de link kopieert en plakt in je browser, doet 'ie het dan wel?
En nu wil ik graag weten hoe ik ervoor kan zorgen dat ik niet van elke reactie die hieronder geplaatst wordt nog een notificatie per mail ga ontvangen.
Kan ik me voorstellen, Merel! Als je naar je Algemene Instellingen gaat, kun je "Ontvang notificaties van je favorieten" uitzetten. Als je dit topic uit je favorieten wil halen, dan kun je dit doen door naar je Favorieten (zie rechtermenu) te gaan en het topic te verwijderen (met dank aan Sjors!).
En nu wil ik graag weten hoe ik ervoor kan zorgen dat ik niet van elke reactie die hieronder geplaatst wordt nog een notificatie per mail ga ontvangen.

Helaas... deze feature van het NS Forum is niet per bericht uit te zetten...
Reputatie 1
En nu wil ik graag weten hoe ik ervoor kan zorgen dat ik niet van elke reactie die hieronder geplaatst wordt nog een notificatie per mail ga ontvangen.

Je kan het topic uit je favorieten verwijderen:
https://forum.ns.nl/favorite/overview
http://ns.nl/contactvoorkeuren/definitief_bevestigen? Link werkt niet. En "later terugkomen" ook niet.
Hoi Robert,

Wat vervelend! Als je de link kopieert en plakt in je browser, doet 'ie het dan wel?


Nee, dat wordt niet geaccepteerd, ook ik krijg de bevestiging niet verstuurd.

Reageer